IX

72 9 2
                                    

Alya anahtarlarını alıp evden çıkmış, Natasha'nın bulunduğu arabaya binmişti.

"Bunu kabul ettiğime inanamıyorum"

"Tony her zaman ikna edici olmuştur"

                                        ***
"Heralde ben istemezdim" Alya söylediği cümle ile kendine dönmüş gözleri gördü.
"Bu teklifi gerimi çevireceksin?"

"Merak etme buraya alışacağına garanti verebilirim" diyerek kıza göz kırptı Natasha.

"Bence kabul et, Avenger'ları sinir etmek iyi olurdu" diyerek Loki, genç kıza göz kırpmıştı. "Pekala, deneyebilirim"
"Harika! Yarın eşyaların burada olur"

"Bekle bir dakika 'Eşyaların burada olur' derken?"

"Ne yani her sabah gel-git yapmanı bekleyemeyiz, hem senin içinde zor olur"

Loki genç kıza 'sakin ol' anlamında işaret veriyordu. Tabii buradaki kimse onun tek motivasyonunun Loki olduğunu bilmiyordu. Bir kişi dışında

                                        ***
"Lanet olsun Stark bana zırhınla ilgileneceğimden bahsetmemiştin!"

Alya Tony'e lanetler okuyordu. Sebebi ise saatlerdir onun zırhına yeni bir işlemci yüklemesiydi. Aslında ilk başta kolay gibi gözüksede, Tony ek olarak zırhının yenilenmesi gerektiğini bu yüzden kendisi için bir şema hazırlamasını istemişti.

"Hadi ama Aly, sadece minik bir yardım"

"Minik mi!? 2 saattir bununla uğraşıyorum"

"Yavaş olman benim suçum değil" Tony bunu umursamaz bir tavırla söylemiş, bu da genç kızı sinirlendirmişti.

"Al şemanı başına çal!" Genç kız sinirle oturduğu bilgisayar masasından kalmış ve laboratuvar'dan çıkmıştı.
                                        ---
"Hey! İyimisin?" Alya, sağ tarafından gelen ses ile durmuştu.

"Hayır, lanet olası Stark beni deli ediyor!"

Steve yüzündeki gülümsemeye engel olamamıştı." Endişelenme ilk başlarda bende senin gibiydim" Alya sorar gözler ile adama bakıyordu "Sonra ne oldu?" Steve bu sefer kahkaha atmıştı.

"Bence bunu söylememe gerek yok" diyerek bulunduğu yerden ayrılmıştı Steve.

Alya 'Belki kafa dağıtırım' diyerek çalışma salonuna inmişti. Tabii inmesiyle birlikte Loki'yi görmesi bir olmuştu.

Yıne saçma hikayeler ve ben

Oy verip yorum yaparsanız sevinirim <3

Different Feelings // Loki LaufeysonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin