MEDYA:Batuhan
Ayaz'dan
Ağlıyorum,yine ağlıyorum,koşarak tuvalete gidiyorum,Alara yanıma gelmek için Arda'yla kavga ediyor sonunda yanıma geliyor ve bana dayanmam için bahaneler üretiyor sonunda telefonu çalıyor ve Batuhan 5 dakikanın dolduğunu söyleyip yanlarına gitmesini söylüyor.Bu benim okul hayatımın döngüsüydü keşke bitse dediğim bir döngü...
Matematik dersindeyim not alıyor bir yandan da sorulara cevap veriyorum bence okulda tenefüsler olmamalı tenefüsler olmasa bu okula gelme amacımı gerçekleştirir ve sonunda mutlu mutlu hiç ağlamadan evime giderdim bu düşünce yapısına gireli 2. Yılım oluyor bunları düşünürken zil çaldı bi anda elim ayağıma dolandı çantamdan hazırladığım kalp şeklindeki sandiviçleri alıp koşarak Batuhan'ın yanına gittim bunu yapmam için sadece 1 dakikam vardı.Sonunda geldiğimde saatime baktım ve 1 dakikanın dolmadığını görerek Batuhan'ın yanına ilerledim."Sandiviçlerimi kalpli yaptın değil mi?"
dedi Batuhan."Evet,evden çıkmama 5 dakika kala yazmışsın ama gördüm"dedim
Batuhan kafasını sallayarak yemeye başladı.Yediği anda yüzünü buruşturdu bu benim sıçtığım anlamına geliyordu."TON BALIĞININ NE KADAR TUZLU OLDUĞUNUN FARKINDA DEĞİL MİSİN SEN ?"dedi bağırarak
"Sandiviçlerinin tadına bakmama izin vermediğin için fark etmedim"dedim. kısık sesle bütün sınıf bize bakıyordu.
Gözüm eski arkadaşlarıma kaydığında Alara'nın dudağını ısırdığını gördüm Arda'ın kolunu sıkıyordu.Sena yine sırıtıyordu kibar olmasının yanında sadist bir yapısı vardı.Ben onlara bakarken bi anda yediğim yumrukla yere düştüm.
"TADINA BAKMANA İZİN VERIYORUM ISIR"dedi çömelerek.Gözlerim
dolmuştu."Batuhan avakadoya alerjim olduğunu biliyorsun"dedim ağlamaklı sesimle sandviç avakadoluydu.
"umrumda değil ağzını aç ve ye"derken ağzıma dayıyordu sandiviçi
Suna'ya yalvaran gözlerle baktım kurtarsa kurtarsa o kurtarırdı beni. Batuhan bi anda çenemi sıkarak sandviçi ağzıma sokmaya çalışıyordu gözlerimden yaşlar akmaya başladı"B-Batuhan lütfen.." dedim siktir kekelemiştim Batuhan bundan nefret ediyordu,kekelemem ile birlikte saçlarıma asıldığında çığlık attım.
"Abi lütfen yapma"dedi Suna hafif yüksek sesle Suna'ya baktığımda Sena'nın kolunu sıkmaya başlamasıyla olduğu yere sindi bunu birtek ben fark etmiştim.
"Ayaz aç şu ağzını ben açarsam kötü olur"ağzımı çok küçük bi şekilde açtığımda çenemden sıkarak ağzımı genişletti ve ağzıma büyük bir dilim soktu.
"Çiğneyip yutman için 20 saniyen var"diyip saatinden kronometreyi açtı hem ağlıyor hem de çiğnemeye çalışıyordum çiğnerken dilimi ısırdığımı fark ettim ve sonunda yuttum Batuhan bana aşağılayan gözlerle bakıp yaptığım sandviçleri yere döküp sağ dizime tekme attığında inledim.
"BOŞALTIN SINIFI BU IBNEYLE KIMSE GÖZGÖZE BILE GELMEYECEK ARTIK"
Derken Suna'ya bakıyordu.Ne yazıkki Suna kurtarma hattımda engellenmişti
Sınıftan çıktıklarında ağlamaya başladım yerdeki sandviçleri topladım şimdiden miğdem bulanmaya başlamıştı topallayarak tuvalete giderken etrafindakilerin bana acıyan gözlerle baktığını biliyordum kimseyle göz göze gelmemeye çalışıyordum bazı kişilere baktığımda ağzını haraket ettirerek 'özür dilerim' diyenlere gülümsedimTuvalete gittğimde Alara'nın gelmesini bekledim dudağım patlamıştı ve miğdem çok bulanıyordu bana hiç acımadan avakado yedirmişti umarım alerjimden dolayı hastanelik olmazdım beklerken miğdemin ağzıma gelmesiyle bir tuvalet kabinine girerek kusmaya başladım.Siktiğimin Alara'si hala gelmiyordu dizim çok acıdığı için çömelemiyordum resmen ağlamaya başladım her zaman olduğu gibi bi yandan kusuyor bir yandan boğazımın acısından ağlıyordum kapı sesini duyduğumda bilincimin kapandığını hissettim gelen kişi Alara olmazadı çünkü Alara beni kucağına alacak kadar güçlü değil...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Evet askolarr ilk bölüm yayında umarım hikayemi beğenirsiniz eleştrilere açık olduğumu tekrar belirtmek istiyorum hepinize iyi akşamlar.
Beğendiyseniz oylarmısınız❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayazcık~bxb
RandomBatuhan Ayaz'ı kimsenin bilmediği bir sebepten dolayı sevmiyordu #1 uke (Bu hikayede +18 unsurlar bulunmaktadır hassas olanların okumasını önermiyorum)