Tepki 1

1K 43 83
                                    

Yeni kitap çıkartmadan dutamıyorum hatta bir satoru kurgusu daha çıkarfacam diğerine de devam edecem. Bu aralar o kadar işsizim ki aürekli arka arkaya bölüm atıyorum -normalde max haftada bir atıyordum- ama iste cadirda sıkılınca bide insanin interneti azalünca her seyi yapiyor.

İLK TEPKİMİZ: Bir maçı kazandıklarında maç sonu onlara sarılıp onu öpüyoruz.
*sevgili değiliz ama birbirimizden hoşlanıyoruz.*

İsteyen: Tyana_R

Karakterler: Hinata Shoyo, Kageyama Tobio, Tsukishima Kei, Oikawa Toru, İwaizumi Hajime, Kuroo Tetsuro, Kenma Kozume

Hinata Shoyo

Onu öptüğünüzde eli ayağına dolaşacak ne yapacağını bilemeyecek, hatta bu yüzden karşılık vermeyi unutacak. Karşılık vermediği için yaptığınız şeyin utancıyla ondan ayrılıyorsunuz.

"Shoyo özür diler-"

"Neden?"

Kafası karışmış bir şekilde soruyor. Onu öpmek istememiş miydin? "Sen istemeden seni öptüğüm için." şimdi kafasi daha karışık. Ne demek istememiş?! Ne diyeceğini bilemez bir şekilde sana bakıyor, "Ama istemiştim?" diyor masumca. Utaçtan yüzünüzü elinizle kapatıyorsunuz. Onu öptüğünüze göre itiraf etmekte bir sorun görmeyip ona utançtan ölmenize rağmen ondan hoşlandığınızı söylediniz.

Gözleri parlıyor, ve yerinde duramayıp zıplıyor.

"Noya-san! Tanaka-san! Y/N benden hoşlanıyormuş!"

Kageyama Tobio

Yerinde dondu kaldı. Karşılık vermek mi, o da ne demek? Ondan ayrıldığınızda olayları yeni idrak etmeye başlıyor ama kesinlikle ağzını açıp tek kelime etmiyor. İçinde halay çeken uzun kadar mutluyken dışarıdan dümdüz duruyor.

O normalde de insanlarla pek temas halinde olmaz, hatta bundan pek hoşlanmaz. Onu rahatsız ettiğinizi düşünüyorsunuz. Ciddi bir yüz ifadesi takındığında -normal yüz ifadesinden bile ciddi- sizi reddeceğine neredeyse eminsiniz. O şimdi sizi arkadaşı olarak gördüğünü söyleyecek ve bir daha onun yüzüne bakamayacaksınız, en azından kafanızda kurduğunuz senaryo bu. Ama size ciddiyetle bakıp söylediği şey sizden hoşlandığı itirafı.

Bu tür durumlarda en iyisi değil yani flörtöz bir tavır takınıp size öyle çıkma teklifi edemez. Bu konular hakkında bilgisi olmadığı için biraz odun ama gene de kalbinizi eritiyor. Onu kazandığı maçların sonrasında öpeceksen artık antrenman için daha fazla bahanesi var...

Tsukishima Kei

-boyun yetti mi?-

Bu çocukta size karşılık vermiyor. Ama heyecandan unuttuğundan, ya da bu konular hakkında bilgisi olmadığından değil. Daha çok senin o karşılık vermediği için utanacağını biliyor ve seni zor duruma düşürmek hoşuna gidiyor.

Beklediği gibi oluyor ve sizin ekiniz ayağınız birbirine dolanmış şekilde açıklama yapmaya çalışmanızı sırıtarak izliyor. Bi dakika sırıtarak?! "Oi, sen niye sırıtıyorsun."

"Komiksin."

Ona kaşlarınız çatık tip tip bakıyorsunuz. En azından siz bir süre süründüğünüzde size itiraf ediyor. Gene de sizinle o an için o kadar dalga geçti ki utançtan magmalarla bakıştınız...

Oikawa Toru

Ah, siz onu öptüğünüzde size karşılık verip öpücüğün içinde sırıtacak. Bütün fanlarının onu izlemesi önemli değil, sonuçta hoşlandığı kız onu öpüyor. Ayrıldığınızda herkesin içinde size çıkma teklif ediyor. Kabul edersen her maç onu öpmek zorundasın çünkü her maça gitmeden sana bunu hatırlatıyor.

İwaizumi Hajime

Size karşılık verecek, kolları beline dolanacak. Uzun bir öpücükten sonra aytılacak ama size çıkma teklif etmek için spor salonunu tercih etmiyor. Çıkışta sizi en sevdiğiniz kafelerden birine götüyor ve size orada çıkma teklif ediyor.

Kuroo Tetsuro

Flörtözce karşılık verecek uzun bir süre dudaklarınızı bırakmayacak. O da size sımsıkı sarılacak ve kulağınıza bunu ne kadar zamandır beklediğiyle ilgili şeyler mırıldanıyor. Aranızda çıkma teklif eden olmadı ama gene de çıkmaya başlıyorsunuz.

Kenma Kozume

Herkesin sizi izlediği düşüncesiyle utandı. Sizin onu öpmenizden onu sevdiğiniz sonucunu çıkarmak istiyor. Onu öpmeyi bıraktığınızda kafasını boynunuza gömüyor, böylece sizi izleyen insanlardan kurtulabilir ve kokunuzla başbaşa kalabilir. O gün maçtan sonra sizi video oyunu oyanmaya davet etti ve size o zaman çıkma teklif etti.



İlk bölüm böyleydi, yorumlarınızi oylarınızı isteklerinizi bekliyoruuum.

Haikyuu Tepki ve One-shot Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin