Bugün 3 saatlik uykuyla okula gittim. Normalde geldiğimde uyuyacaktim ama SEKIZ YILLIK ARKADASIM EGER ONA BUGUN KUROO SMUT YAZMAZSAM KUSECEGINI SOYLEYEREK BANA SILAH ZORUYLA SMUT YAZIDIRIYOR IMDAT!
!KARAKTERLER RESITTIR VE 22 YASINDADIR!
(niye 22 diye sormayin inanin hicbir fikrim yok.)
(smut yazmak konusunda kendime o kadar guvenmiyorum ki kotu olabilir...)
Sevgilinle başladığın "masum" bir sabah kucaklaşmasıydı hayal ettiğin ama Kuroo'nun aklındaki fikir bambaşkaydı. Seni arkadan kucaklayıp boynuna hafif öpücükler kondurduğunda bu kesinlikle masumdu. Elleri yavaşça seni daha sıkı tutamaya başladı, boynundaki öpücükleri sertleşti. Kulağına eğilip "Doğum günü kutlu olsun, bebeğim." diye fısıldadığında kendini çoktan onun eline bırakmıştın. Dudağına kondurduğu tutkulu bir öpücük ile vakit kaybetmeden üstüne çıktı ellerin ensesindeki siyah saçları çekiştirirken nefes almak için dudaklarını dudaklarından ayırdın.
Bu sabah antrenmanı olduğunu hatırlayarak "Kuroo-" diye söze başlıyorsunuz ve o kafasını boynunuzdan kaldırman öpücüklerine kısa bir ara vererek "Bırak seni iyi hissettireyim, söz veriyorum en güzel doğum günün olacak." siz daha cevap veremeden elleri her yanızda dolaşıyor. Öpücükleri ve kaslı vücudu altında kıvranıyorsunuz. Öpücüklerin arasında sırıtıyor, en hassas yerlerinizi her seferinde yakalayarak sizi inletiyor.
Pijamanızın üstünü çıkardığında, gece uyurken sütyen giymediğinize küfrediyorsunuz. Meme uçlarınız soğuktan sertleşiyor ve siz utançla kendinizi ellerinizle gizliyorsunuz. "Kendini benden gizleme, sevgilim." bileklerinden yakalıyor ve vücudunu inceliyor. Dudaklarını yalıyor ve köprücük kemiklerinden başlayarak göğüslerinize doğru diliyle bir yol çiziyor.
Yumuşak göğüslerinizi ağzına aldığında eliniz siyah saçlarına gidiyor. Adını inliyorsunuz ve bu onun daha hızlı emmesini sağlıyor. Islandığınızı hissediyorsunuz, uyluğunuz bir temas için yalvarıyor. Göğsünden ayrıldığında diğer memene de aynı şeyi yapmak için eğiliyor. Ona öpücükler konduruyor ve mazikçe ısırıyor. "Mükemmeller, mükemmelsin." övgüve uyarılma ile inliyorsun.
Parmakları uyluğuna iniyor ve deliğin etrafını ovuşturuyor. Gene de sana istediğini vermiyor. "Kuroo-" inliyorsunuz. "Efendim meleğim?" uzun parmaklarını klitorisinin etrafında çeviriyor. "Lütfen mhm," Önce ijama altını ve sonra iç çamaşırını indiriyor.
"Ne istediğini söyle bebeğim, ne istersen. Bugün senin doğum günün."
"Parmaklarını istiyorum." diyorsunuz zevkten nahoş bir şekilde. İstediğinizi harfiyen yerine getiriyor. Uzun parmaklarını vajinanıza itiyor. İnliyor ve kıvranıyorsunuz. İki parmağı içindeyken gel git yapıyor özellikle tatlı noktanıza baskı yapıyor. Siz onun adını inlemeye devam ettikçe sertleşen siki acı verici bir şekilde seğiriyor. Dokunulmak için çok muhtaç ama önce sizi hazırlaması lazım.
O tatlı noktanıza baskı uyguladıkça sona yaklaşıyorsunuz. Size yardım etmek için öpücükleri vücudundan hiç ayrılmıyor ve kulağınıza övgüler fısıldıyor. "Bugün çok güzelsin, bitanem."
"Ah, bana ne yaptığını görüyor musun bebeğim?"
"Benim için boşal sevgilim."
En sonunda onun parmaklarına geliyorsunuz ve orgazmın zevki bütün vücudunuzu sararken onun adını inliyorsunuz. Kendi giysilerini tamamen çıkartıp gene üstündeki yerini alıyor. Zevk suyu sızdıran sikini ıslak kıvrımlarınıza itiyor. Ucu deliğinizi dürttüğünde omzuna tutunuyorsunuz. Kendini yavaşça sizin duvarlarınıza kaptırırken canınızın acımaması için size zaman verdiğinden emin oluyor.
Onu tamamen içinize aldığınızda gerilmiş kaslarınızı rahatlatarak stresinizi azaltmaya çalışıyor. Kendini içinize yavaşça itmeye başladığında ona daha sıkı sarılıyorsunuz. Gel gitlerini hızlandırırken parmaklarını klitorisinizin etrafında hızlıca çeviriyor. Onu sımsıkı saran sıcak duvarlarınıza dayanmaya çalışarak sizi sona bir kere daha yaklaştırıyor. Odada sadece derinin birbirine çarpma sesi ve öpücük sesleri yankılanıyor.
Siz sonu bir kere daha gördüğünüzde ikinci bir orgazm dalgası vücudunuzu sarıyor. Ayak parmaklarınız kıvrılırken onun içinde daha hızlı hareket ettiğini hissediyorsunuz. Kendi sonunu kovalarken içinize daha derin çarpıyor. Onu orgazmdan sonra daha sıkı saran duvarlarınıza boşalma isteğini bastıramıyor. Kendisini derinlerinize itiyor ve duvarlarınızı beyaza boyuyor.
Kendisini yorgunca yanınıza attığında birkaç dakika gözlerini dinlendiriyor ve sonrasında seni temizlemek için banyoya götürüyor. Ve evet kesinlikle orada bir tur için daha hazır...
muslumgurseks AL SMUTUNU BASINA CAL CANIM BENIM UYUYACAKTIM BEN UYKUMU GERI VERIN ULAAAN!
ABI ASIRI UTANIYORUM COK KOTU OLDU ALLAH BELAMI VERSIN HEPSI ARKADAŞIMIN SUCU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu Tepki ve One-shot
FanfictionHaikyuu tepki kitabi suan istek alıyorum zaten. İstersen anime one shot kitabımda bir oikawa one shot vardı ona bakabilirsin ya da Satoru Gojo, Katsuki Bakugou vs kurgularıma bakabilirsin. Hepinizden yorum, istek ve oy bekliyorum!