muslumgurseks sana yaziyorum bana küstun diye pezevenk. Karısık birkac tane one shot var.
İki güçlü kol ile sarmalanmışken rahat uykunuza devam ediyordunuz. Kafası sizin saçınızın üzerinde düzenli nefes alış verişlerini hissedebiliyorsun. Dışarıda fırtına var. Gökgürültüsü yağmur seslerine karışıyor. Bir süre sonra sizin nefeslerinizin hızlandığını fark ediyor. Bir şeyler mırıldanıyorsunuz. Uykusu hafif olduğu için gözleri aralanıyor. Elinizdeki yorganı sıkıyorsunuz, kaşlarınız çatılmış.
"Y/N.." Seni dürtüyor. Kapalı gözünden bir damla yaş çıktığında endişeleniyor. Hızlıca gözünüzü açıyorsunuz, nefes nefese kalıyorsunuz. Uykusu iyice açılıyor. Seni sakinleştirmek için ağlamanı durdurmaya çalışıyor. "Hey, bebeğim su ister misin?" yaşları silerken evet dediğinizde size su getirmek için hızlıca kalkıyor. Olabildiğince hızlı size su getiriyor ve sakinleştiğinizde sizi göğsüne yatırıyor.
"Anlatmak ister misin?" baykuşa benzeyen gözleri kızarmış burnunuzda biraz takıldı. Göğsüne daha çok gümüldünüz ve kafanızı iki yana salladınız. Hala üzgün olduğunuzu fark ettiğinde "Bende bir kere kötü rüya görmüştüm. Artık voleybolcuydum."
"Bunun neresi kötü ki?" diye sordunuz ama sesiniz göğsüne gömüldüğünüz için boğuk çıktı.
"Bizi Kuroo ile shipliyorlardı ve sen bunu görüyordun." korkmuş mimikleri kıkırdamanızı sağlıyor. Seni gülümsetme görevini tamamladığı için gururlu bir şekilde seni daha sıkı tutuyor. Yorgunca kendini tekrar onun kollarında uykuya teslim ediyorsun. Dışarıdaki yağmur sesi huzur verirken seni uykunda bir süre daha izliyor. Anlına bir öpücük kondurup kendiside uyuyor.
Bütün tezahüratlara rağmen saçları öne düşmüş, dudakları somurkan sevgilini normale döndürmeye çalışan Akaashi'nin yaşadığı kötü durumu anlıyorsun. Biraz geç kaldın ve o seni izleyicilerin arasında göremedi. Nefes nefese vardığında emo modundaki Kotaro gülümsemenizi sağladı."Kotaro!" diye bağırdığınızda saçları normale dönüyor ve sesin geldiği tarafa bakıyor. "Hey, hey hey! Y/N için bir tane daha!" diye bağırıyor. Akaashi sana minnettar bir bakış yolladığında ona baş parmağını kaldırıyorsun. Mola zamanı geldiğinde Kotaro takımla birlikte su içmeye gitmiyor. Tribünlere gidiyor "Neden geç geldin?" diye hafifçe somurturken, öndeki saçlarından birkaç tutam öne düşüyor. "Trafik vardı Bo." açıklama yapmanıza rağmen hâlâ emo modunda.
Yüzünü ellerinizin arasında alıyorsunuz ve boyunuz yetişmediği için parmak ucuna çıkıyorsunuz. Onu öptüğünüzde emo modundan hızlıca çıkıyor ve size karşılık veriyor. Size bakan birkaç kişiyi hissettiğinde geri çekiliyorsun ama bıraktığın anda yeniden emo moduna giriyor. "Bebeğim?" somurtuyor. "Çok kısaydı." utanıyorsunuz ama somurtan sevgilinize karşı koyamazsınız...
"Evet, o kısım çok ters köşeydi!" heyecanla Akaashi ile konuştuğunuz kitabı anlatmaya devam ettiniz. Neredeysen yarım saattir buradasınız ve antrenmanı izliyorsunuz. Pasör bazen değiştiği için Akaashi ile sohbet etme fırsatınız oldu ve sıkıntının içinde onunla sohbet etmek en eğlenceli seçenekti. Onunla sohbete o kadar daldanız ki emo moduna giren sevgilinizi farketmediniz. Pasör yeniden oyuna girdiğinde sevgiliniz antrenmandan yarım saat erken ayrılarak yanınıza geliyor.
Size somurtuyor. Trip attığını fark edin diye özellikle hafif "hıh" sesleri çıkartmayı ihmal etmiyor. Eve ulaşana kadar böyle devam ediyor. Herkes üstünü değiştirip salonda buluştuğunda -bu neredeyse hergün yaptığınız bir rutin- onu emo modundan çıkartmak ve bu halinin nedenini öğrenmek çok kolay. Beline sarılıyorsun ve "Bugün çok güzel oynadın sevgilim." diyorsunuz. Aslında size hala trip atmak istiyor ama gene de size hafifçe geri sarılıyor.
"Sende bugün çok eğlendin." mırıldanarak ve üzgünce söylüyor. Kıskandığını anlayıp şaşırıyorsunuz ve ellerini belinden yukarı kaldırıp onun boynuna sarıyorsunuz. "Sen çok meşguldün. O kadarda eğlenceli değildi." söylediğiniz şeyle saçları normale dönüyor ama kendini affettirmek için hala ona bir sürü öpücük vermelisin!
ATTIM BOMBA GIBI FANARTI KACIYORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu Tepki ve One-shot
FanficHaikyuu tepki kitabi suan istek alıyorum zaten. İstersen anime one shot kitabımda bir oikawa one shot vardı ona bakabilirsin ya da Satoru Gojo, Katsuki Bakugou vs kurgularıma bakabilirsin. Hepinizden yorum, istek ve oy bekliyorum!