Günün 4. bölümu WOAAW. Tabii size tane tane atacam ki kitabın kitlesi oluşsun.
Tepki: Onlar bacağımıza yatmış uyurken, şarkı mırıldandığımız ve saçlarıyla oynadığımız için uyansa.
İsteyen: erenskitty
Karekterler: Hinata Shoyo, Kageyama Tobio, Tsukishima Kei, Oikawa Toru, İwaizumi Hajime, Kuroo Tetsuro, Kenma Kozume
Hinata Shoyo
Bacağınızın üstüne yastık koymuş ve derin bir uykuya dalmıştı. Elleriniz onun turuncu saçlarına gitti ve sizin sürekli uyurken dinlediğiniz şarkılardan birini mırıldanmaya başladınız. Uyku mahmuru bir şekilde gözleri açıldığında "Oh, özür dilerim. Uyandırdım." diyerek elinizi uzaklaştırıyorsunuz. Kafasını karnınıza doğru çevirip kafasını karnınıza gömüyor. Elinizi yakalayıp saçına götürüyor ve kafasını karnınıza gömdüğü için boğuk çıkan sesiyle şarkıya devam etmeni istiyor. Kesinlikle çok rahat uyudu ve yorucu antrenmanlardan ve maçlardan sonra sürekli bunu yapacak
Kageyama Tobio
Bu tür temaslar için ilişkinizin ilerlemiş olması lazım. Yorucu bir günden sonra kucağınıza yattığında sırıtabilir. Orada uyuyakaldığında, eliniz onun siyah saçlarına gidiyor ve hafif bir şarkı mırıldanıyorsunuz. Uykusunun ortasında uyanıp sizin mırıldandığınız şarkıyı ve kafasındaki rahatlatıcı ellerinizi hissettiğinde uyku mahmuru bir şekilde hafifçe belli belirsiz gülümsüyor ve uykusuna kaldığı yerden devam ediyor.
Tebrikler, artık bu tür temasları sizden sürekli bekleyen bir sevgiliniz var.
Tsukishima Kei
Size belli etmemek için elinden geleni yapsa da temaslarınız hoşuna gidiyor. Voleybol antrenmanlarına yeterince ilgi göstermediği için Daichi'den sağlam bir azar işittikten sonra yanına geldi. Bacağınıza yatıp yorgunca uykuya daldığında onun saçıyla oynamak konusunda endişeleriniz var. Temas pek onun işi değil, ya rahatsız olursa? Ama kucağınızda uyurken, uyanık halinden daha masum ve tatlı görünüyor. Şarkı mırıldanırken saçlarıyla oynuyorsunuz ve bir-iki dakika kadar sonra hafifçe gözlerini aralıyor.
Size bunu belli etmeyecek, hatta uyandığının farkına bile varmayacaksınız. Gene de bu çok hoşuna gitti ve kötü geçen yorucu günlerden sonra kucağınıza uzanmak onun için bir alışkanlık haline gelecek. Normalde şarkı dinleyerek uyur ama bu şarkıları sizin ona söylemeniz kendisini mutlu hissettiriyor.
Oikawa Toru
Ah, o zaten temas bağımlısı biri. Sizin kucağınıza yatmayı seviyor. Bunu sadece uyumak için değil, film izlerken, siz ona gününüzü anlatırken ya da siz herhangi bir şeyle meşgulken de yapıyor. Ama onun saçıyla oynayıp şarkı mırıldandığınızda.. Artık bunu yapmanıza bağımlı. Sizden teselli bulma şekillerinden biri. Kendini yetersiz mi gördü? Yanınıza gelip sizinle huzurlu uyuklamalar istiyecek. Bir maçı mı kaybetti? Sadece kucağınıza yatsın ve onu ilginle rahatlat. İlk yapışınızda uyandığında, kollarını belinize bağladı ve uyumaya devam etti.
İwaizumi Hajime
Oikawa onu her gün sinirden delirttiği için, eve geldiğinde biraz rahatlamak istiyor. Kucağına yatıp uyuduğunda sizin hiçbir şey yapmanıza gerek bile olmadan çok rahat bir uyku çekiyor. Gene de elleriniz onun saçına gittiğinde ve sakin bir şarkı mırıldandığınızı duyduğunda, o artık cennete. Kucağınıza daha çok yayılıyor. Dokunuşunuz altında erirken uyumaya devam ediyor.
Kuroo Tetsuro
İlk başta dokunuşunuz ve sesinize uyandığında uyku mahmuru bir şekilde sizinle dalga geçecek. "Saçımı bozmasana, yapmak çok uzun sürüyor." böyle konuşsa bile eğer eliniz saçından uzaklaşırsa onu yakalayıp yeniden saçına yönlendiriyor ve söylediğiniz şarkıyı dinlerken huzurlu uykusuna devam ediyor.
Kenma Kozume
Kucağınıza yatmayı çok seviyor. Bunu oyun oynarken, sohbet ederken ya da herhangi bir şey yaparken yapmaya bayılıyor. Kucağınızda uyumaya karar verdiği gün onun saçıyla oynamanız kaçınılmaz. Boyanmış saçlarıyla oynarken bir şarkı mırıldanıyorsunuz ve o antrenmanın yorgunluğuyla olduğu derin uykuda size doğru kıvrılıyor. Kendini kucağınıza gömüyor ve kafasını bir kaç kere karnınıza sürtüyor. Bu uykuyu o kadar sevdi ki her gün bunu yapmak istiyor ama söyleyecek cesarete sahip değil.
Bu bölümde bu kadardı. Şimdi buradan uçup satoru kitabina taslak bolum yaziyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu Tepki ve One-shot
FanficHaikyuu tepki kitabi suan istek alıyorum zaten. İstersen anime one shot kitabımda bir oikawa one shot vardı ona bakabilirsin ya da Satoru Gojo, Katsuki Bakugou vs kurgularıma bakabilirsin. Hepinizden yorum, istek ve oy bekliyorum!