Den začal jako každý jiný.Seděla jsem ve třídě a čekala na svoji nejlepší kamarádku Victorii. Jenže místo ní vešel do třídy naprosto sexy kluk. Měl tmavě hnědé vlasy,zelené oči a vypracované tělo. Na sobě měl bílé triko s výstřihem do vé a černé seprané jeansy a stříbrnou vojenskou známku. Když na sobě ucítil můj pohled otočil se,arogantně se usmál , mrkl a šel si sednout. A já zůstala oněměle zírat do prázdna. Chvíli před zazvoněním se do třídy vřítila Vicky a jako obvykle si sedla za mnou a spustila
„Ty Kate viděla jsi toho novýho? Jestli ne tak ti musím říct, že je naprosto žhavej" Po tomhle se začala ovíjet rukou a pokračovala „Kdybych s ním byla v jedné místnosti sama dala bych si říct"
Jakmile jsem zjistila, že se na nás dívá, chtěla jsem Vicky zastavit, ale už bylo moc pozdě. Ten kluk se zvedal a šel naším směrem.
„Ahoj dámy jsem Jay a moc mě těší, že se mnou máte v úmyslu dělat nekalé věci" hodil po Vicky významný pohled,která tam ležela skoro v mdlobách „ ale na to mi přijde moc brzo, jelikož se neznáme a myslím si že se vám ani moc líbit nebudu až mě poznáte.Tedy jestli vůbec." Dokončil svůj proslov a odcházel si sednout zpět na svoje místo do poslední lavice za nás. Když si sedl zazvonilo a do třídy vešel učitel angličtiny pan Moon.
Dnešní hodinu jsme si opakovali o Goethovi, ale z hodiny si nic nepamatuji, protože jsem stále potají sledovala Jaye.Hned jak skončila hodina sbalil si a vycházel ze třídy a já ho za celá den už neviděla.
Po škole jsem jela domů svým černým Jeepem Commanndrem.
Když jsem dojela domů, kde nikdo nebyl šla jsem si dělat úkoly.Až jsem s nimi zkončila, zjistila jsem, že je deset hodin, a proto jsem se šla vysprchovat. Před sprchou jsem si ještě nachystala bílé tílko a pánské kostkované boxerky. Po sprše jsem si šla lehnout a spát. Jenže moje poslední myšlenky před tím něž jsem upadla do říše snu byly právě na něho a jeho pronikavě zelené oči jak mě pozorují.