Jay
Kurva. Už zase mě někdo ruší při práci. To ze mě Pán asi nebude mít radost.
,,Kate? Kdo to je?" Zeptala se Kateina maminka. Než Kate odpověděla seskočila z linky, na kterou jsem ji před chvíli vysadil.
,,Ehmmm....No...To je Jay." Odpověděla Kate na otázkou, jenže jsem přestal poslouchat. V hlavě se mi totiž ozval nějaký hlas a nebyl můj. Ten hlas patřil mému Pánovi. A oznamoval mi, že se s ním mám sejít u nás ve škole.
"Ehm..Kate?" zeptal jsem se jí a ona na mě zvedla hlavu s úsměvem na tváři. Kurva. To se může stát jenom mě. Ta holka je naprosto dokonalá a ten její úsměv. A dost, co to kurva melu za nesmysly.
,,Co?" Zeptala s tím svým sexy úsměvem a můj kámoš na to zareagoval podle svého gusta. No to si ze mě dělá prdel. Zrovna teď, když je tady její máma.
,,Už budu muset jít, ale někdy si to určitě zopakujeme. Že?" zeptal jsem se jí a přitom na ni mrkl a ona zčervenala.
"D-dobře." vykoktala a já se v duchu poplácal po rameni a usmál se.
"Tak zatím ahoj." řekl jsme a naklonil se k ní pro pusu, kterou mi s nevěřícným výrazem dala a než se stihla vzpamatovat už jsem jí mával a odcházel.
****
" Co jste potřeboval Pane?" zeptal jsem se s menší poklonou, ale když jsem se narovnal, hlavu jsem nechal skloněnou, a to i přesto, že jsem jeden z nejvyšších pekelných knížat.
" Co si sakra myslíš, že děláš Xaphane? Ty tu holku máš převést na naši stranu a ne si z ní utělat svojí holku!" řekl a hodil po mě znechucený pohled.
"Ale Pane já se snažím, jenže ona je jiná, a proto na ni musím jít jinak, než na všechny ostatní."
"No to ti tak budu budu věřit Xaphane. Od teď tě s platností zbavuji tohoto úkolu a jestli tě u ní jen na malinkou chvíli uvidím, tak ti udělám ještě něco horšího, než je pád z nebes, to mi věř. A teď mi zmiz z očí a pamatuj, co jsem ti teď řekl."
"Ano Pane." řekl jsem a s tím jsem se přemístil do svého domu.
Kate
Hned potom, co Jay odešel jsem si zalezla do svého pokoje s úmyslem si vše urovnat v hlavě. Jenže k mému neštěstí se mi všechny myšlenky pokaždé stočily k němu a k tomu, co se stalo před tím, než nás moje drahá maminka vyrušila. A hlavně se mi stále tvořila jedna a ta samá myšlenka. Co by se stalo, kdyby mamka nepřišla a nevyrušila nás? Líbali by jsem se spolu, nebo by to přešlo v něco víc, anebo by to ukončil on sám? No teď už se to asi nedozvím, takže to je jedno.
Najednou mi někdo zaklepal na dveře a já jsem díky tomuto nečekanému zvuku spadla z postele.
"Kate, jsi v pořádku?" vlétla ke mě vyděšená mamka.
"Jo, jsem v poho. Jen jsem se lekla, když si zaklepala a jak vidíš, tak jsem spadla z postele." odpověděla jsem jí a u toho jsem se sbírala ze země.
"Aha." oddechla si mamka a sedla si na moji postel.
"Mami, co potřebuješ, že jsi sem přišla?" optala jsem se jí s mírnou obavou, i když vůbec netuším proč.
"Ale jen jsem se tě na něco chtěla zeptat."
Aha tak odtud vítr vane. Už vím proč jsem měla ten zvláštní pocit, který se stále zhoršoval. Teď jsem ale potřebovala nějakou záminku, díky které bych nemusela být zpovídaná a během té chvíle, co jsem to vymýšlela jsem se podívala na hodiny v mém pokoji a když jsem zjistila, kolik je hodin málem mě tu křísili. Zjistila jsem totiž, že je jedenáct večer a já tu už čtyři hodiny jen ležím a přemýšlím nad Jayem, ale najednou jako by mě osvítil duch svatý a já přišla na geniální nápad, jak dostat mamku z pokoje.
"Mami, nechtěla bych být nijak hnusná, ale už je pozdě a mě se chce spát, tak co kdyby jsme si popovídali až zítra?"
" Dobře miláčku." řekla mamka a začala se zvedat a než odešla, tak mi dala pusu na čelo a popřála mi dobrou noc.
Hned, jak se za mamkou zavřely dveře, tak jsem si hlasitě oddechla a hodila sebou do postele. "Uf tak to bylo o kousek." řekla jsem do ticha pokoje a už se zase zvedla z postele a mířila si to do sprchy se svými trenkami a tílkem na spaní.
Po sprše jsem hned zapadla do postele a s myšlenkou na to, co se dneska stalo jsem usla.
Jay
Nevím proč, ale měl jsem strašnou chuť Kate ještě jednou vidět, jenže jsme nechtěl riskovat to, že by mi Pán něco udělal, a tak jsem se snažil vymyslet nějakou jinou alternativu. A jelikož jsem velmi chytrý a vynalézavý, tak jsem dostal naprosto geniální, ale přesto tak primitivní nápad, že jsme se v duchu musel poplácat po rameni. Ale ještě předtím jsem se na ten svůj geniální nápad musel posilnit, a tak jsem si šel nalít pořádnýho panáka whisky, kterýho jsme vypil celého naráz. "Tak a jde se na to." řekl jsem si sám pro sebe do ticha pokoje a pohodlně jsem se usadil a mohl jsme začít tím, že si ji představím a bum. Najednou jsem byl u Kate ve snu.
Takže za prvé bych se chtěla omluvit, že část nebyla, tak dlouho a nebudu se vymlouvat, že nebyl čas( i když ten taky nebyl :D) , ale bylo to hlavně z toho důvodu, že se mi nechtělo. Tak a dost řečí. :D A doufám,že se vám část líbila a necháte mi tady nějakou hvězdičky nebo komentář. Budu míč ráda.
Sissi