Afra
Leyla benim bilinmeyen olduğumu anladığımda günden sonra konuşmadık daha doğrusu o konuşmaya calıştım ama ben sürekli kacıyorum artık O'nun derslerine girmiyorum eyer girersem de zil caldığı gibi sınıftan uçarak çıkıyordum ve bu şekilde Leyla beni yakalayamıyordu bu arada hangi derse girmesem Sıla benim için not tutuyordu bu şekilde hiç bir konuşan geri kalmıyorum. Tenefüste ise okulun çatı katında ki kücük kilere kacıyorum orda sadece bir cam ve ışık var ve oturmak için bir kaç tane sandalye bende hep oraya kacıyorum Sıla gidip bana kahve alıyor sonra beni orda yalnız bırakarak diyer arkadaşlarının yanına gidiyor bende bunu fırsat bilerek hayal falan kuruyorum.
Aslında Leyla'dan kaçma nedenim bir daha reddedilmek istemiyorum ve bunun tek cözümü ondan kaçmak başka bir şey elimden gelmiyor yüzleşmekten kacıyorum. Şimdi de orda oturmuş Sıla'nın bana kahve getirmesini bekliyorum.
Leyla
Sıla şimdi kantine inmişti. Baya uzun süredir Afra ile konuşmuyoruz daha doğrusu o benden kacıyor ben de bir karar aldım Sıla büyük ihtimalle Afra'nın yerini biliyor bu yüzden sürekli iki kahve alıyor sonra gözden kayboluyor geri geldiğinde elinde sadece bir kahve kalıyordu yani ikinci kahveyi Afra ya alıyor bu yüzden O'nun peşinden gidicem ve Afra'nın sürekli nereye kactığını öğrenicem eyer bir sorun cıkmassa duru dürüst konuşuruz.
Sıla kantinden çıkınca bende çıktım O'nun arkasından gidiyordum ama beli bir mesafeyle ki bu şekilde O'nu takip ettiğimi anlamasın.
Çatı katına çıktık ben biraz şaşırmıştım cünkü burasını çok az kişi biliyordu ve Afra çatı katındaki kücük depoda saklanıyordu ee boşuna zeki kız demiyoruz aklıma son gelecek yer burası olurdu doğrusu.
Sıla içeri girdiğinde bende bir yere saklandım ve Sıla'nın gitmesini bekledim. Sıla gittikten sonra ben depoya girdim Afra'nın arkası bana dönüktü ve camdan dışarısını izliyordu kapıyı kilitledim ve Afra'nın arkasından yaklaştım sesleri duymuş olucak ki arkasını döndü beni görünce şok olmuştu.
"S sen b beni nerden buldun? "
Diye sordu Afra az önce kek elemişti ve bu hali çok tatlıydı bu kadar az sürede O'ndan hoşlanmaya başladım ve bu beni hep şaşırtmıştı ilk başta kabul etmek istemezdim ama şimdi artık kabullendim ve artıl Afra'nın hayatımda olmasını istiyorum.
"Sıla'yı takip ettim. "
Dedim sanki çok normal bir şeymiş gibi. Afra ya daha çok yaklaşmaya başkadım Afra aya kalktı ve geri geri yürümeye başladı.
"Nolur çok kızma. "
Dedi bana yalvarır bir biçimde ama ben O'nun bana yatakta yalvarmısını istiyorum.
"Aa nerden cıkardın sana kızacağımı. "
Dedim ve gittikçe daha çok Afra ya yaklaşıyordum Afra şaşırmış bir biçimde sordu
"Nasıl yani? "
Be beni güldürmüştü Afra'yı duvar ile arama aldım ve dudaklarına fısıldadım
"Sana kızgın değilim. Beni dinlemelisin güzelim yoksa anlaşamayız benden bu kadar çok kacmana gerek yok. "
Dedim bana başını salamakla yetindi bende konuşmaya devam ettim.
"Şimdi şöyleki güzelim nasıl yaptın bilmiyorum, ama beni kendine aşık ettin ve şimdi bende kacamazsın senin o dudaklarımdan uzak durmak istemiyorum cünkü ben onlardan uzak durdukça kahroluyorum ve senden daha fazla uzak durmak istemiyor. Benim istediğim sana istediğim zaman sarıla bilmek seni öpe bilmek
Kıskandığımda sana bunu belli edebilmek ve ayreten ben çok kıskanc bir insanım ve sen herkeze o şekilde gamzelerini çıkartarak her güldüğünde keşke onlara değilde bana gülsen diyorum. "Dedim şok olmuş bir şekilde bana bakıyordu ve bende devam ettim.
"Şimdi beni dinledin ve tepki vermeni istiyorum cünkü şu an bana öyle bir bakıyorsun ki ve o kadar tatlısın ki seni öpmek istiyorum. "
Dedim bana biraz yaklaştı kolarını boynuma doladığın ve dudaklarıma yaklaşarak konuştu
"Öpsene beni. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Zor İş
RomanceBu hikayede nude gecer öğretmen/öğrenci Afra Fizik öğretmenine aşık bu yüzden O'na bilinmeyen numara dan yazmaya başlıyor Leyla ile Afra Yoksa Gece ile Afra mı beraber olucak Hangi aşk hangi sevgi kimin özlemi daha ağır basıcsk Doğru olan kişi kim?