6 bölüm

382 15 6
                                    

Leyla

Bana bu sözü söyledi an bende bir şeyler koptu hiç durmadan onu öpmeye başladım sert öpüyorum ama ne yapayım o kadar çok özledim ki onu o kadar çok kactı ki benden şimdi bunun acısını çıkartma zamanı usulca yüremeye başladım en sonunda sırtı duvara dayandı kolarını boynuma daha çok baskı yapmaya başladı ve bu beni daha çok teşvik etti dudağını dişlerimin arasına alarak usulca ısırdım canını çok yakmicak bir şekilde ağzıma doğru inlediğinde kendimi tutmam gerektiğini kendime hatırlatsamda olmuyor ona karşı koyamıyorum.

O'da bana daha sert karşılık vermeye başladı
Kendimi ona daha çok yaklaştırdım ve bu şekilde vücütlarımız birbirne diymeye başladı
Tekrardan ağzıma doğru inledi. Ah bu kız beni bitiriyor onun inleyişini duymak o kadar güzelki.
Dudaklarından ayrıldım ve ona baktım

"Güzelim sen beni yoldan çıkarmaya calılıyorsan çok doğru bir yoldasın. "

Dedim bana baktı ve sırıtı

"Peki bundan şikayetci misin? "

Dedi dudağını bükerek. Bakışlatımı yine dudağına kaydı istemsizce yutkundum

"Şikayetci olmak mı? Ben şu an seni eve götürmek istiyorum. "

Dedim yine sırıtarak dudaklarıma baktı ve  dudaklarını yaladı, o dudaklarını yalayınca bende yaladım gözleri koyulaşmaya başladı

"Peki buna benim hayır diyeceğimi nerden düşündün? "

Dedi. Ah! Sevdiğim beni çok zorluyosun
Sırıtışı daha da büyüdü

" hmm demek sevdiğim sende benim sevdiğimsin. "

Dedi yanakları kızarmıştı biraz

"İçimden dediğim şeyi nerden biliyosun?"

"Cünkü dışındam konuştun kendini bana o kadar kaptırdın ki farktmedin bile. "

Bunu sırıtarak söylemişti. Gözlerinde kaybolduğum bana bunu neden yapıyosun
Gel seveyim seni gel bu hayataki en mutlu kişi yapayım seni. Kaçma benden gel.

Sarıldım ona evet biliyorum belki şu an yeri değil ama ben onunla sadece öpüşmek değil
Onu sevmek istiyorum bunu ona hissetirmek istiyorum sadece onunla olmak istiyorum nasıl olduğu değil neden olduğu da umrumda değil.
Ben onu bu hayata en çok sevile bilecek şekilde sevmek istiyorum o insanlar gibi değil işte ben seni uzay kadar seviyorum değil de. Seve bildiğim kadar sevmek istiyorum.
Onun kusurlarını görmeyerek değil de,
Her bir kusuruna aşık olmak. İşte bence bu aşk

Kokusunu içime iyice çektim oda sonun da kolarını bana sardı güzelim benim.
Hayır onun dışına bakarak güzelim demiyorum
Onun o güzel kalbini bildiğim için güzelim diyorum o güzel kalpli kıza diyorum.

Zil calımca ayrıldık bir birimize baktık.
Gözleri parlıyor adeta kayboluyorum onun gözlerinde beni ona çeken  bir şey var ve ben bunun ismini biliyorum. Ama şimdi bunu ona söylemicem daha uygun bir zaman da ve daha güzel bir yerde. İşte o zaman diyeceğim ona
onu ne kadar sevdiğimi anlatmaya calışıcam.
Calışıcam cünkü onu ne kadar sevdiğimi kelimelerle anlatamam gözlernin içine bakıcam.
Belki o zaman anlar benim için ne kadar değerli olduğunu belki o zaman anlar onu nasıl deli gibi sevdiğimi.

İkimizde ordan tek bir kelime etmeden çıktık.
Sanki bir birimizle konuşarak değilde sarılarak anlatık kendimizi.

Ama ben onu şimdiden özledim.
Gerçi sevgi bu mu?
Özlem,
Karşı koyamama,
Kıskaclık,
Endişe,

Gerçi aşkı anlaya bilseydik binlerce kez yaşamazdık. Ama umarım o benim aşkı anladığım kişi olurda onadan başkasını sevmem belki ilkim değil ama sonum olsun.
Bence önemli olan da bu.
Madem sana diyemedim şimdi içimden diyorum

Seni seviyorum Afra
Benim Afram.

Aşk Zor İş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin