-5-

185 8 6
                                    

Nbr ben aşko kuşko yazarınığz
Arigatou for Yorumlar
12345678910mirs
Aizawabenimkocam
**********

-3.kişilik-

SMUT!

Mic Aizawa'yı yatağa yatırmadan önce kıyafetlerini çıkarttı ve sonra üzerine çıktı. Bunları yaparken dudaklarını sömürüyordu. Ayrıldıklarında Aizawa'nın dudakları kızarmıştı. Mic sırıtıp boynuna yöneldi. Aizawa'nın boynuna öpücükler ve ıssırıklar bıraktı sonra aşşağı doğru indi ve Aizawa'nın bir göğüs ucunu ağzına alıp emerken diğerini parmaklarının arasına alıp oynadı Aizawa bunların üzerine hafif iniltilarini bıraktı.
Mic yukarı çıkıp Aizawa'yı öperken eline aletini aldı ve çekiştirmeye başladı. Aizawa Mic'in elinden kurtulmaya çalıştı ama yapamadı Mic acımassızca yavaş yapıyordu.

Aw: Lanet olsun hızlan
M: Çok arsızsın sevgilim

Mic kendi kıyafetlerinide çıkardı ve cebinden madeni yağ çıkarttı.

Aw: Hep yanındamı taşıyorsun?
M: Neden bilmek istiyorsun yoksa her konuşmamızda yanımda olduğunu bilmek hoşunamı gider?
Aw: Hmm belki?

Aizawa sırıtıp Mic'i kendine çekti ve öpmeye başladı. Mic Aizawa'yı ters çevirip madeni yagı açtı ve birazını aletine birazınıda Aizawa'nın deliğine sürdükten sonra yarattığı şahesere baktı. Daha sonra Aizawa'nın omzuna öpücük bıraktı.

M: Kendini sıkma dur dediğinde durucam?
Aw: Hmhm

Mic Aizawa'nın canını yakmicak şekilde yavaşça içine girmeye başladi Aizawa'nın hafif iniltileri odayı kapladı.
Mic hepsini sokunca Aizawa'nın sırtı yay gibi gerildi. Mic Aizawa'nın saçlarını tutup akafasını iyice geri çekti ve yanagına öpücük kondurdu. Aizawa bundan zevk aldığı gibi kafasını yastığa gömdü. Mic Aizawa'nın alıştığından emin olduktan sonra gel git yapmaya başladı Aizawa'nın acı iniltilerinin yerini zevk iniltilari alınca hızlandı.

Aw: A-Ah Lanet olsun harika hisset-mmhh tiriyor!
M: Beğendin demek?

Mic sırıtıp dahada hızlandı. En sonunda Aizawa boşaldı, Mic birazdaha yaptıktan sonra başaldı ve kendini Aizawa'nın yanına bıraktı. Kan ter içindeydiler.

M: Yıkanmalıyız
Aw: İstemiyorum uykum var
M: Senin hep uykun var Shota

Aizawa kalkıcak gibi değildi Mic'e sarılıp uyumak istiyordu.
Mic en sonunda Aizawa'yıda alıp banyoya girdi ve Aizawa'yı lavaboya oturttu o sırada Mic küveti doldurmaya başladı. Aizawa gözlerini kapatmaya başlayinca küvette dolmuşu Mic ilk önce Aizawa'yı kucağına alıp küvete girdi sonrada Aizawa'yı kucağına oturttu. Aizawa inleyerek kendini Mic'e yasladı. Mic şapmuanı alıp ilk kendini sonra Aizawa'yı yıkadıktan sonra Aizawa'yı küvette ters çevirim suyun altına soktu bu ani haraketle nefes alamayan Aizawa nefesini tuttu Mic sırıtıp Aizawa'nın içine girdi. Aizawa çırpıncı ve kalkmaya çalıştı Mic onu kaldırdı.

M: Bence derin nefes al
Aw: Seni sür-

Mic Aizawa'ya bakınca Aizawa derin nefes aldı Mic Aizawa'yı tekrar suyun altına soktu ve gel git yapmaya başladı Aizawa ağzını açmamak için büyük bir çaba sarf etti. En sonunda nefessiz kaldığını Mic'e haber vermek için elini çıkarttı Mic Aizawa'yı kaldırıp kucağında zıplatmaya devam etti nefes almaya çalışan zavallı Aizawa kesik nefesler almaya çalıştı. En sonunca önce Mic sonra Aizawa geldi.

SMUT END

M: Seni fena becerdimmi?
Aw: Çok fena becerdin lanet olasıca
M: Amacımda buydu zaten günlerce o deliğinden akmak istiyorum
Aw: Kes sesini

Aizawa sırıtarak Mic'ı öptü

Aizawa: Lanet olsun ki seni çok seviyorum oyüzden kızamıyorum Bay Yamada
M: Bu iltifat için teşekkürler Bay Aizawa

Mic ve Aizawa temizlenip aşşağı indiler ve karşılarında Eri'nin kulaklarını kapatan ve burnu kanayan bir adet Shinsou gördüler

M: Ah...gitmemişmiydiniz?
S: O-oha....
Aw: Sende çekiceksin bun-
S: Ben yapan olucam Denki çeken o- ah...
M: Denki mi?
S: Evet
Aw: Yani öğrencimden hoşlanıyorsun?
S: Aslında...Biz çıkıyoruz?
M: NE? NE ZAMAN?
Aw: Bizim niye haberimiz yok?
S: Ya öyle olmalıydı
Aw: İyi öyle olsun
E: Şimdi kulaklarımı açabilirmisin?
S: Ah evet üzgünüm
E: Neden Aizawa'nın canını yaktın!

Eri gidip Mic'e vurmaya başladı

S: A-
Aw: Ne alaka?
E: Duydum!
M: N-Ne duydun?
E: Aizawa 'Ah' 'lanet olsun' 'yavaşla' diyodu!
S: Ah sktr
Aw:....

Herkes Eri'ye bakıyordu.

Aw: Eeee biz oyun oynuyorduk video oyunu ondan
M: Evet ya
E: He tamam
S: Fiyuuv

Eri zıplayarak dışarı çıktı arkasındanda Shinsou çıktı.

Aw: Seni seviyorum
M: Bende bebeğim

-SON-

Evet bir hikayenin daha sonuna geldik umarım güzel olmuştur bu yolda bana eşlik eden sen ve Aizawabenimkocam , 12345678910mirs , Gezentavukvakvak , EdaErduan , uzumakibuse , Yellowbunny_keira , Celoceycey

Nomusun /EraserMic\ -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin