*In De Kantine*
P.o.v. Justin
Oh wat is Jade toch geweldig. Ze heeft zulk mooi blond haar tot net boven haar billen. En stralende bruine ogen. Ik moet haar echt beter leren kennen. In de kantine bestel ik voor ons allebei een cola. Ze heeft al een tafeltje uitgekozen bij het raam. Ik ga tegen over haar zitten en geef haar de cola. "Zo Justin, bevalt het je in Amsterdam?" hoor ik haar prachtige stem zeggen. "Ja Amsterdam is echt geweldig. Ik denk dat ik als ik oud ben hier wil gaan wonen!" antwoord ik haar. Later wil ik echt in z'n mooi grachten pand wonen, samen met Jade natuurlijk. Anders zou ik me dood vervelen in z'n groot huis. Haar wil ik als de moeder van mijn kinderen. Ookal ken ik haar pas sinds vandaag. Ik denk dat ik haar vanavond als mijn One Less Lonely Girl ga kiezen. Voor haar wil ik me liedjes zingen. En dan in het speciaal Boyfriend. Als ik dat liedje heb gehad ga ik vragen of ze mijn vriendinnetje wil zijn. Ik hoop zo dat ze 'ja' gaat zeggen. Waarom moet ik nou verliefd worden op het meisje dat ik moet kidnappen. Omdat ze gewoon te mooi is. Maar ik moet haar kidnappen. Anders gaat Nico mijn moeder iets ergs aandoen. Ik dacht dat Nico te vertrouwen was. Niet dus. En waarom ik nou precies Jade moest hebben. Tja dat weet ik zelf ook niet. Maar ik hou van haar. En als we van Nico af zijn ga ik dat haar ook echt serieus vertellen. Als ze me dan nog wilt spreken tenminste. Ik hoop ze erg dat dit snel voorbij is. Ik wil dit niet. Ik word uit me gedachten gehaald, omdat me telefoon trilt in me zak. Ik kijk op me scherm. Oh een smsje. Er staat: "Justin, waar ben je. Kom nu naar je kleedkamer. Ik weet niet met wie je bent neem diegene maar mee je hebt geen tijd om hem/haar terug te brengen naar de zaal. Zie je over 2 minuten. Bye. " Nou oké dan. "Jade, ga je mee naar me kleedkamer?" vroeg ik aan het prachtige meisje tegen over me. "Uhm, ja tuurlijk. Mag dat wel van je bodyguards?". "Ja die zeiden het juist". "Okay". We gooiden onze cola bekers weg en liepen naar mijn kleedkamer.
*In Justin's kleedkamer*
We zijn in mijn kleedkamer. Ik moet me gaan omkleden. Jade is op de bank gaan zitten. Mijn kleding ligt over de bank leuning. Ik pak het en doe mijn shirt uit. Ik zie dat Jade me aankijkt een bloost. Awh wat schattig.
P.o.v. Jade
Nou hier ben ik dan in Justin's kleedkamer. Terwijl hij voor me staat met een ontbloot boven lijf. Ik bloos. Hij loopt naar me toe. Oh gosh wat gaat hij nou weer doen. Hij leunt naar voren en trekt me omhoog uit de bank. Ik voel zijn warme bovenlichaam tegen mij aan leunen. Zijn hoofd komt dichterbij. Holy shit wat is hij van plan! Gaat hij me nou zoenen? Zijn perfect gevormde lippen zijn nog maar 1 centimeter van de mijne verwijderd. Ik leg me armen in zijn nek. En ja hoor. Ik voel zijn zachte lippen op de mijne. Dit voelt zo perfect. De vlinders in mijn buik gaan helemaal tekeer. Waarom zijn het eigenlijk vlinders? En waarom geen muizen of mieren. Bah nee laten we het maar op vlinders houden. Okay we waren nog steeds aan het zoenen. Hij duwde me zachtjes steeds verder naar achteren, todat ik tegen de muur aan stond. Ons perfecte moment werd verstoord door zijn bodyguard die net binnen kwam lopen. Nou lekkere timing. Wat moet hij wel niet denken. Justin die staat te zoenen zonder shirt met een meisje dat hij amper kent. "Uhm... Justin sorry dat ik jullie moment verstoor maar je moet over 30 minuten naar stage. En je vriendin daar moet dan naar haar plaats op de 1e rij" zei de bodyguard. "Ja Nico ik zorg dat ik over 30 minuten naar het podium ga. En perfecte timing man" zei Justin. Ik stond er een beetje ongemakkelijk bij. De bodyguard die dus Nico heette liep weer weg. Toen we zeker wisten dat Nico weg was kwam Justin weer naar me toe gelopen. Me lippen tintelde nog steeds, maar het voelde zo perfect. Voor ik het wist voelde ik zijn lippen weer op de mijne.
P.o.v. Nico.
Goed. Justin heeft het Jade al gekust. Vanavond na het concert gaan we haar kidnappen. De familie Collins is echt rijk. En een beetje extra geld kan ik altijd wel gebruiken he. Toen ik zag dat zij VIP kaartjes had kreeg ik gelijk een plan in me hoofd. Hopelijk is Justin niet verliefd op haar. Hij kuste haar iets TE liefdevol. Als hij verliefd wordt op haar is dat niet zo handig van hem. Maar dat moet hij zelf maar uitzoeken. Ik moet nog gewoon werken. Want ik blijf hier nog 'de nieuwe bodyguard'.
_______________________
Hey peeps hier is het 2e hoofdstukje. Dus niet bij hoofdstuk 5 komt de titel maar nu al een beetje. Om een beetje extra inspiratie te krijgen zit ik maar lekker Believe Acoustic te luisteren.
Kunnen jullie please de boeken van me vriendin lezen? Zij is ook bezig met een kidnap boek maar dan met One Direction. <3. Haar naam is : 'kimmcinderella' dus kijk ff bij haar. Thankss. Bye.
JE LEEST
Kidnapped By Justin Bieber
FanfictionIk ben Jade Collins. Ik ben 16 jaar oud en total obsessed met Justin Bieber. Hij is gewoon zo facking knap man. En dan die stem. Oelala ik ga hyperventileren of zo. Okay weer terug naar mij. Ik heb dus VIP kaartjes! Ik ga mijn cutie nu eindelijk ont...