10.

685 37 10
                                    

2 maanden later. Ze zijn weer vrij

Pov justin

Eindelijk we zijn weer vrij sinds vorige maand. Het is echt kut om de hele tijd opgesloten te zitten. Gelukkig was Jade nog bij me. Je zult je vast afvragen hoe we weer vrij zijn gekomen? Nou mijn manager die had de politie gebeld en aangezien ik me telefoon bij me had konden ze me daarmee vinden. De politie kwam 2 maanden geleden 's avonds laat bij het huis waar we opgesloten zaten. Nico wist niet wat er allemaal aan de hand was dus besloot hij buiten te kijken. Zodra de deur open was heeft de politie hem in de boeien geslagen. Hij zit nu nog steeds in de gevangenis en daar moet hij nog 2 jaar blijven. Nadat ze Nico in een van de politie auto's hadden geplaatst vonden ze ons in de dichte kamer. Ze trapte de deur in en namen ons mee naar buiten. Jade en ik werden in een andere politie auto geplaatst en we moesten mee naar het bureau zodat ze ons allemaal dingen konden vragen. Daarna mochten we naar huis. Huis. De plek die ik het meest gemist had. Ik lig nu op de bank met Jade naast me. Samen kijken we naar The Fault In Our Stars.
.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.•*•.

okay ik update dit nooit meer kay.
ga wss ook nooit meer verder.
vind het raar dat ik nog steeds meer reads krijgt

AL OP 9,5k WOAH

kay byebyex

Kidnapped By Justin BieberWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu