6

1.2K 50 2
                                    

*Als Nico weer thuis is*

P.ov. Nico

Ik ben terug van boodschappen doen. Ik ga denk ik maar naar Jade om haar eten te brengen. Want het is niet de bedoeling om haar te laten verhongeren. Volgens mij is Justin ook bij Jade. Als ik de deur door loop zie ik Justin en Jade zoenen. Bah. Dat hoefde ik niet te zien. "Uhum" kuch ik maar om ze te laten stoppen.

__________________________

(A/N ik type vanaf nu in de auto onderweg naar frankrijk! En ik verveel me dood dus maybe word het lekker lang of als ik internet heb worden er iets van 3 gepost. Maar ik weet het niet. Ik zit nu al 2 en half uur in de auto. We zijn nu in België. Het is nu 13:29 en België is net een achtbaan. Ik luister al de hele tijd Justin Bieber en One Direction :) dats het enige goeie. Okay ik ga maar verder schrijven)

---------------------

Ze kijken naar me. "Uhm Jade, kom je mee naar de keuken. Dan kan je wat eten" zeg ik. "Ja ik heb echt honger! Justin kom je" antwoord Jade. Ze volgt me naar de keuken. Ik geef haar de zak met broodjes, een bord, bestek en wat beleg. Ze begint gelijk gulzig te eten. Justin en ik gaan ook maar wat eten. Als ik net een hap van me 2e broodje wil nemen hoor ik politie sirenes. Fuck! Zou Justin hier vanaf weten? "FUCK JUSTIN HEB JIJ DE POLITIE GEBELT?!". "Nee waarom zou ik dat doen man. Dan vermoord je me moeder" zegt hij met angst in zijn stem.

P.o.v. Justin

Haha. Naast zingen kan ik ook nog eens heel erg goed acteren. Wisten jullie niet eh. Haha Nico trapt erin. Gelukkig maar. Eindelijk bevrijd. "MAAR WIE THE FUCK HEEFT DAN DE POLITIE GEBELT" schreeuwt de lelijke Nico. Serieus hij is echt lelijk. Met ze domme kale kop en ze lelijke stoppels. En hij is ook nog eens zo dik als een olifant. Zie hem lekker schreeuwen. Die kop ziet er echt niet uit. Kijk ik wil dan niet als iemand met kapsones overkomen maar ik ben gewoon knap. Dat hoor ik 100000 x per dag van al die meiden. Okay weer terug naar Nico die staat te schreeuwen. Nu schreeuwt hij nog harder omdat de politie is binnen gestormd. Okay nu word ik echt doof van zijn geschreeuw. Oh dat komt omdat hij hand boeien om heeft gekregen. Haha lekker puh. Yay de politie voert hem naar buiten. Samen met Jade lopen we naar een politieagent. "Mogen we naar huis?" vraag ik. "Natuurlijk als alles goed gaat met haar" zegt hij en bij 'haar' wijst hij naar Jade. "Ja ik denk dat ik alleen me enkel heb gekneusd, maar dat gaat wel goed komen als Justin bij me in de buurt blijft" zegt Jade. "Natuurlijk ga ik je helpen" zeg in met een smile. "Oke dan mogen jullie gaan" zegt de agent en hij loopt weg. "Kom Jade dan gaan we". "Yay eindelijk naar huis". We lopen weer terug naar binnen om de auto sleutels te pakken. In de auto kan Jade niet stoppen met praten over haar ouders. Ze klinken eigenlijk best aardig.

_________________________

(A/N okay misschien word het toch niet lang. We hebben vannacht in een hotel overnacht en zijn vanochtend weer verder gereden. We moeten nog 3 en half uur ongeveer.we zijn nu in Zwitserland. Maar de batterij van me iPod is bijna dood. Dus ik ga maar weer verder met het verhaal want dit boeit jullie toch niets)

---------------------

Als we bij haar huis aangekomen zijn stapt ze uit. "Justin, kom je mee? Ik wil je aan me ouders voorstellen" zegt ze. "Ja hoor maar ik heb je gekidnapt weet je nog". "Ja maar je hebt me ook bevrijd, kom nou maar gewoon". "Okay". Ik stap ook uit de auto. Ze pakt me hand en sleept me mee naar de voordeur. Ze drukt op de bel. Je hoort voetstappen richting de deur komen. Na een paar seconden gaat de deur open. Haar moeder trekt Jade en mij gelijk in een groepsknuffel. "Hey Jade, is dat niet Justin Bieber? Je vriendje in je dromen?" vraagt haar moeder. Jade's hoofd kleurt rood als een tomaat. "MAM!! Ja dit is Justin en nu is hij niet me vriendje in me dromen meer". Haar moeder begrijpt het niet echt aan haar gezicht te zien. "Ik ben nu haar echte vriendje" leg ik maar uit. "Oh wat enig!" gilt ze uit. "En ik dacht dat die meiden hard konden gillen" mompel ik. "Kom binnen!" zegt ze over enthousiast. Jade trekt me mee naar een grote mooi ingerichte woonkamer. In de stoel zit een man. Waarschijnlijk haar vader. Ik loop naar hem toe en steek me hand uit. "Hey ik ben-" voor ik me zin kan afmaken word ik onderbroken door haar vader. "Justin Bieber ja dat weet ik ook wel. Jade heeft het elke dag over je" zegt hij. Ik kijk naar Jade en zie dat haar hoofd weer rood kleurt.

__________________________

hey weer nieuw chappie geschreven. I know kort. Maar ja. In me volgende chappie maak ik een tijdsprong van een maand. Bye. Ik ben trogwens in frankrijk dus heb alleen wifi in cafeetje. Dus k post nie veel. Ben te druk met snowboarde :p

Kidnapped By Justin BieberWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu