3

1.8K 69 9
                                    

*tijdens het concert*

p.o.v. Jade.

Hier zit ik dan op de 1e rij. Te kijken naar de jongen die me 1 uur geleden nog heeft gezoend. Hij is nu bezig met One Less Lonely Girl. Als dit liedje is afgelopen gaat hij een willekeurig meisje uit de zaal kiezen om bij hem op het podium te komen. De lichten gaan de zaal rond. Degene bij wie het licht stopt is het gelukkige meisje om Justin's One Less Lonely Girl te zijn. De lichten gaan voor een seconden uit. Nu schijnt er fel licht in mijn ogen. Holy shit ik ben zijn One Less Lonely Girl! Nico komt naar me toegelopen om me het podium op te helpen. Op het podium ga ik op de stoel naast Justin zitten. Hij heeft zijn gitaar in zijn handen. Hij zet de eerste noten van Boyfriend in. OMG gaat hij serieus Boyfriend voor me zingen. Ja dus. Elk meisje in de zaal zit te gillen. Nadat hij de laatste noten van Boyfriend had gespeeld begon iedereen te klappen. Toen ze uitgeklapt waren pakte Justin de microfoon. "Jade, wil je mijn vriendinnetje zijn?" vroeg hij terwijl hij in me ogen keek. "Ja!" gilde ik uit. Hij zoende me voor de 3e keer vandaag. En nu op het podium! Ik kan Justin Bieber MIJN vriendje noemen! Ik moest weer terug naar mijn plek. Jammer genoeg. Justin deed nog een paar liedjes waaronder Beauty And A Beat, All Around The World, As Long As You Love Me en Yellow Raincoat. Daarna zei hij gedag tegen Amsterdam en verliet hij het podium. Alle VIP mensen mochten nu backstage. Daar stond ik dan met die barbies te wachten op Justin. Ze keken me de hele tijd boos aan. Zeker omdat ik hun 'kans' om Justin's vriendin te zijn heb verpest. Daar kwam hij dan eindelijk. Als eerst gaf hij mij een kus en knuffel. Daarna ging hij naar de barbies en gaf ze allemaal een knuffel. The Kisses Are For Me! Whahaha. Nico kwam aanlopen om de barbies weg te sturen. "Justin kom je samen met Jade naar de auto? dan gaan we naar het hotel" zei Nico. "Ja" antwoorde mijn vriendje. Oh wat voelt het toch fijn om hem mijn vriendje te noemen. Justin pakte mijn hand. Ik keek in zijn ogen. Ik zag verschillende emoties een van die emoties was spijt. Waarvoor zou hij spijt hebben? Ach ja. Nico deed de deur voor me open en ik stapte in. Na mij stapte Justin ook in. De auto begon te rijden. Maar niet richting de stad. Nee we reden de stad uit! Kut! "Volgens mij gaan we verkeerd!" zei ik tegen Nico. "Nee hoor" antwoordde hij bot."Eh jawel hoor we zijn nu de stad uit!" zei ik hysterisch. "Justin, kan je haar vastbinden en haar mond dicht plakken met tape?". Wat zei hij nou. Vastbinden? Mond dicht tapen? What the fack gebeurt hier nou weer. Justin haald een touw en een rol tape uit een tas vandaan. Ik probeer tegen te spartelen maar hij heeft mijn polsen al vast gebonden. "Justin wat doe je?! Ik dacht dat je van me hield!" gil ik voordat hij de tape pakt. "Sorry Jade, maar ik moet dit doen. En ik hou ook van je echt zielsveel" nadat hij die worden had uitgesproken plakte hij de tape op mijn mond. Waarom ik? Waarom moest Justin dit? Houd hij echt van me? Waar ga ik heen? Wanneer ga ik naar huis? Kom ik wel thuis? Zie ik mijn familie ooit nog? Ga ik dood? En nog wel 1000 andere vragen spookte door mijn hoofd. Maar de belangrijkste vraag is: Ga ik dit overleven? Ik hoop zo van wel. Logisch natuurlijk. Maar heeft Justin dan alles gefaket? Die kus voelde zo echt en perfect aan. Dat kan je toch niet faken. Als dat fake was is hij wel een hele goede acteur! Hmm als zijn zang carrière voor bij is moet hij maar acteur gaan worden. Mijn hoofd word moe van het denken. Eigenlijk ben ik best wel moe. Ik voel mijn oogleden zwaar worden. Mijn ogen vallen dicht en ik van in een diepe slaap.

P.o.v. Justin.

We zitten in de auto op weg naar het afgelegen huisje in het bos. Niemand weet van dat huisje af alleen Nico en ik. Toen ik haar vastbinden voelde ik een steek in mijn hart. En toen ik de tape op haar mond plakte brak mijn hart al helemaal. Langzaam zag ik haar in slaap vallen. Awh wat is ze toch schattig als ze slaapt.

P.o.v. Jade.

*droom*

ik sta in een kamertje. Het lijkt wel de kleedkamer van Justin. Volgens mij is het ook zijn kleedkamer, want daar staat Justin. Zonder shirt. Wacht hij komt dichterbij. Gaat hij me nou weer zoenen of is dit nou een flashback van wat er vandaag is gebeurt. Hij staat nu vlak voor me. Als zijn lippen bijna de mijne raken vervaagt alles om mij heen. Alles word zwart. Ik sta alleen in een zwarte ruimte. Opeens sta ik in een bos. Voor mij staat een huisje. Klein en verscholen tussen de bomen. Nu zie ik weer helemaal niks. Alles vervaagt alweer.

*einde droom*

Wat was dat nou voor rare droom? En waarom droomde ik over dat huisje. Ik kijk naar links en zie Justin die naar me zit te staren. Ik wil zeggen dat ik van hem hou maar het klinkt eerder als "owbfimsifhd" omdat er dus nog steeds tape op mijn mond zit. Ik merk dat mijn ogen weer zwaar worden. Dus ik sluit ze maar en val voor de tweede keer in slaap. En dit keer een droomloze slaap.

_______________________

Dit was dus het 3e chappie. Laat ff in een reactie achter wat je ervan vind. En vergeet niet de boeken van kimmcinderella te lezen. Byeeeeee.

Kidnapped By Justin BieberWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu