P.o.v. Justin.
Ze ligt weer te slapen. Volgens mij merkte het wel dat ik naar haar keek. Maar ja ze is ook gewoon zo mooi. We zijn al bijna bij het huisje. Nog maar een minuutje ofzo. Ze ligt met haar hoofd op mijn schoot.
*bij het huisje*
We zijn bij het huisje en Jade ligt nog steeds op mijn schoot te slapen. Helaas moet ik haar wakker maken. Langzaam schud ik haar heen en weer.
P.o.v. Jade
Ik word heen en weer geschud. Als ik ogen open doe zie ik dat het Justin is. Oh ja. Ik werd gekidnapt gezellig! Gelukkig heeft hij wel de tape van me mond gehaald. Justin deed de auto deur open en hielp me liefdevol en voorzichtig naar buiten. Gelukkig niet ruig. Wat ben ik blij dat Justin me kidnapt en niet Taylor Swift of The Wanted. Dan was ik allang half dood. En tja Justin is nog steeds me vriendje. Of vroeg hij dat om me erin te luisen. Hmm ik weet het niet. Ik vraag het wel even. "Justin, ehm houd je echt van me of vroeg je me alleen verkering om me erin te luisen?" vroeg ik dus. Justin keek geschokt in me ogen. Huh had ik wat verkeerds gezegd. Nee toch? Of wel soms? "Jade ik hou echt van je! Waarom ik je kidnap vertel ik later wel als we hier uit zijn" antwoordde de hottie naast me die me nog steeds goed vasthield zodat ik niet viel. In de verte zag ik een huisje of zo. Ik kon het niet goed zien. We kwamen steeds dichterbij. En ja ik had gelijk het was een huisje. He wacht eens even. Over dat huisje heb ik in de auto gedroomd! Justin klopt 3 keer op de deur. Even later staat Nico in de deur opening. Bah. Ik mag hem echt niet. Waarschijnlijk omdat hij me wil kidnappen en ik heb geen idee waarom. Dat zou Justin me uitleggen als we hier uit zijn. Maar kom ik hier wel uit! Dan moet ik het maar aan Nico vragen eh. "Eh Nico waarom kidnap je mij eigenlijk en niet een van die barbies van de andere VIP mensen. En waarom kidnap je iemand?!" vroeg ik bang.
P.o.v. Nico -.-
Shit. Waarom vraagt ze dat nou. Ik had inderdaad ook een van die andere meiden kunnen nemen ja. Maar Justin geeft om haar. En dan kan ik Justin ook gelijk breken. Krijgt hij ervan als hij mijn dochter verdrietig maakt. Ik denk dat hij dat al niet meer weet ondertussen. Maar hij heeft haar verdrietig gemaakt en daar gaat het mij om. Niemand mag mijn prinsesje verdrietig maken. "Omdat ik mijn eigen redenen heb! En die gaan jou helemaal niks aan!" schreeuw ik naar haar. Ze deinst achteruit. Justin kijkt me met een boze blik aan. Pech voor die sukkel. Justin heeft Jade's hand stevig vast. Oja ze zijn nog steeds een koppel. Blech. Niet dat ik iets tegen koppels heb of zo. Zelf ben ik namelijk ook al 7 jaar gelukkig getrouwd. Maar het is omdat het Justin is. Waarom houden al die meiden toch van een domme knul die toevalling geluk heeft gehad om beroemd te worden. Okay ik geef toe hij is niet lelijk. Maar daar gaat het niet om.
P.o.v. Justin
Ik zie zijn ogen naar iets kijken. Ik volg zijn ogen en kijk waar het uitkomt. Oh op de handen van Jade en mij die in elkaar zijn verstrengelt. Dan kijk ik weer terug naar Nico. Bah ik krijg rillingen als ik aan hem denk. Ik heb hem nooit gemogen. Sinds ze me aan hem voorstelde als 'de nieuwe bodyguard' had ik al twijfels over hem. Je zag gewoon dat zijn glimlach fake was. Maar mijn domme management zag dat dus niet en nu sta ik hier het meisje van me dromen te kidnappen! Ja Jade is echt het meisje van mijn dromen. Ze is gewoon perfect.
P.o.v. Jade (tegelijk als Justin)
Ik schrik van Nico's uitbarsting maar ik herstel me gelijk weer. Justin's hand houd mijn hand stevig vast. We staan nog steeds buiten. Eigenlijk is het best wel koud. Nico staat nog steeds wijd in de deur opening. Dus we kunnen niet naar binnen. Ugh.
_______________________
hey sorry dat het zo lang duurde. Maar had ff geen inspiratie. Bye
JE LEEST
Kidnapped By Justin Bieber
FanfictionIk ben Jade Collins. Ik ben 16 jaar oud en total obsessed met Justin Bieber. Hij is gewoon zo facking knap man. En dan die stem. Oelala ik ga hyperventileren of zo. Okay weer terug naar mij. Ik heb dus VIP kaartjes! Ik ga mijn cutie nu eindelijk ont...