1.BÖLÜM

707 53 22
                                    

''Felix! Çabuk buraya gel!''

Felix odasından çıkarken söyleniyordu kendi kendine. Bu Lanet adamdan ne zaman kurtulacaktı? Bu adamla beraber yaşadığı sürece ne huzuru ne de hayatı kalmıştı. Keşke annesi hayatta olsaydı. Babası tekrar Felix'e bağırdığında kendisi de ona bağırarak cevap vermişti.

''Geliyorum!''

Babası koltukta ayak ayak üstüne atmış elindeki faturalara çatıp kaşlarıyla bakıyordu. Felix babasının karşısına geçip onun konuşmasını bekledi. Babası faturaları Felix'in yüzüne fırlattı ve bağırarak konuşmaya başladı.

''Şu faturaların haline bak!! Hani bu faturalarının parasını yatıracaktın?! Senin yüzünden evde elektriksiz susuz mu kalalım ha?!''

Cidden Felix artık bu konulardan bıkmıştı. Bu adamı ne zaman görse içine bunalma hissi düşüyordu zaten bi de gelmiş burda  ciyak ciyak bağırıyor. Hiç katlanılıcak bi adam değildi kesinlikle. Oda aynı şekilde bağırarak babasına cevap verdi.

''Çok para kazanmak istiyorsan biraz da sen çalış! Borçları ödemek için sabah akşam demeden çalışıyorum! Dışarıda gezip dolaşmam gereken yerde senin yüzünden borçların içinde boğuluyorum! Yeter artık be!!''

Felix'in babası ayaklandı ve Felix'in karşısına geçip yüzüne doğru bağırarak bağırmaya başladı.

''Tabiki de borcu sen ödeyeceksin salak! Dışarıda felik felik beni arıyorlar! Sence dışarı çıktığımda beni buldukları an sağ bırakırlar ha?!''

''Onu da kumar bokunu yemeden önce düşünecektin işte!!''

Felix'in babası elini kaldırdı ve Felix'in yüzüme sert bir tokat geçirdi. Öyle bir tokat attı ki bütün ses evde yankılanmıştı.

''Sen kim oluyorsun da benimle böyle konuşuyorsun ha hadsiz seni!''

Felix babasının yakasına yapıştığı anda dışarıdan gelen lastik sesleriyle sustular. İkisi de kapıya baktığı anda Kapı sanki kırılacak gibi çalınmaya başlamıştı. Felix'in babası kimin geldiğini anladığı anda ard arda küfürler savunmaya başlamıştı.

''Siktir. Kahretsin Tanrım kahretsin geldiler.''

Felix babasının ne dediğini anlamıyordu kim gelmişti? Neyden bahsediyordu hiçbir fikri yoktu. Kapı daha da sert çalınmaya başladığında babası Felix'in ellerini yakasında sert bir şekilde çekip korku ve endişe dolu gözlerle etrafı inceliyorudu.

''Felix ben şimdi gidip saklanıyorum ve sen adamlara kapıyı açıp benim evde olmadığımı söylüyorsun tamam mı?"

"Yok canım daha neler sana bu fedakarlığı yapmam için hiçbir sebebim yok malesef kusura bakma."

"Felix beni dellendirmeden çabuk ne diyorsam onu yap!"

Felix kapıya doğru gittiğinde babası da koşarak yatak odasına gitti Felix kapıyı açtığında ürkümüştü çünkü karşısında tam tamına 10 tane 1. 80 boylarında adam vardı. Hepsi giyimli kuşamlı adamlardı ve ürkütücü duruyorlardı. Adamlar Felix'i itip içeri girdiklerinde bi adamda Felix'le konuşuyordu.

''Baban nerde?''

''Bilmiyorum sabah uyandığımda da evde değildi."

Adam sıkıntılı bir nefes verip yine konuşmaya başladı.

MAFYA HWAGN (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin