FELİX POV:
--------------------Sabah yüzüme vuran güneş ışığıyla açtım. Annem hep sabah gözünü gün ışığıyla açan insanların iyi bir güne başlayacağını söylerdi, ama nedense annem öldükten sonra bir türlü o iyi güne başlayamadım. Ben hâylâ yatakta otururken kapı bir anda açıldığı için o tarafa döndüm. Eee kim olsa beğenirsiniz, tabikide HAWNG HYUNJİN.
''Günaydın sevgilim.''
Babandır lan sevgilin!!!
''Günaydın.''
''Hadi elini yüzünü yıkada kahvaltıya gel.''
''Tamam anne.''
''Ne annesi be.''
''Üfffff o zaman annem gibi konuşup durma.''
Birşey demeden öylece kapıda durmaya başladı sonra tekrardan konuştu.
''Hadi aşağı in de kahvaltını et, sana bir sürprizim var.''
''Süprizlerini gördük.''
''Ne dedin??''
''Geliyorum dedim.''
''Zaten başka seçeneğin yok.''
Not: Aradan bi hafta geçti. Yani Hyunjin'in kızgınlığı bitti.
Kapıyı kapatıp aşağı inmeye başladı bende rutin işlerimi halledip aşağıya indim.
Aşağı mutfağa indim ve oturmak için izin aldım. BEYİMİZ (ne kadar güzel dedi) izin verince sandalyeye oturdum ve kahvaltımı etmeye başladım.
''Kahvaltıdan sonra salona gel.''
''Ne için??''
''Gelince öğrenirsin.''
''Burda söylesen olmuyo mu???''
''Olmuyo var mı diyeceğin?''
Bende diyorum ne eksik. Kahvaltı burnumdan gelmedi ya onu şimdi yapıyo.
''Tamam gelirim.''
Kahvaltı masasından kalkınca bende kalktım ve lavaboya doğru ilerledim oda merdivenlerden yukarıya çıkmaya başladı. Lavaboda işimi bitirince salona gittim ve Hyunjin'i beklemeye başladım. Bir kaç dakika sonra yanıma oturdu ve konuşmaya başladı.
''Gezmeyi sever misin??''
''Ne alaka?''
''Sana bi soru sordum ilk başta onu cevapla.''
''Pek sevmem.''
''İyi o zaman git de hazırlan.''
''Ne için ki?''
''Gezmeye gideceğiz.''
''Evde otursak.''
''Hazırlan dedim Felix.''
''Üfff Tamam ya.''
''Hadi bekliyorum.''
Odama gittim ve dolapta gözüme çarpan kıyafetleri elime aldım ve giyindim. Ful mavi renk olan ve üzerinde beyaz yazıyla yazılmış olan ''blue'' yazılı uzun bir sweet tsöhrt,( inşallah doğru yazmışımdır çünkü nasıl yazılıyor bilmiyorum 😭🖕🏻) altına siyah renkte bir kargo pantolon giydim. Çekmeceleri biraz karıştırdım ve zincir bir kolye ve bileklik buldum. Onlarıda takıp aşağıya indim. Hyunjin çoktan hazırlanmış aşağıda beni bekliyordu.
Siyah şık bir takım elbise giymişti. Nedense bu elbise çok tanıdık geliyordu??? Bu takım elbiseyi daha önce gördüğüme adım kadar eminim. Hyunjin'nin yanına gittim ve onun kafasını telefondan kaldırmasını bekledim. Kafasını telefondan kaldırdı ve bana bakmaya başladı. Onun bakışları yüzünden kendimi kötü hissediyordum.
Çünkü baya değişik bakıyodu. Sanırım kıyafetlerimi kontrol ediyodu. Etek giyecek halim yok ya canım. ( belki giyersin bsjseusbsbd ) Yüzünü bana çevirdi ve konuşmaya başladı.
''Hadi gidelim.''
Ayağı kalktı ve kolunu bana uzattı. Ben ise bombastic side eye bakışlarımı onun üzerinden ayırmıyordum.
''Ne???''
''Koluma gir.'' (Hemen fesat anlamayın 😫🥲)
''Niye sevgili miyiz biz???''
Kolunu indirdi ve üzerime doğru yürümeye başladı ben tam geri adım atacakken o beni belimden tutup kendi yüzüne yakınlaştırdı ve kulağıma doğru fısıldadı.
''Belki oluruz Felixcim. Emin olmadan konuşma derim.''
Yüzümden uzaklaştı ve arkasını dönüp kapıya doğru seke seke yürümeye başladı.
''Hadi Felixxxx biraz hızlı ol AVM kapanacak senin yüzünden.''
Ben mi çocuğum o mu belli değil cidden.
------------------------------------------------------------
Yazarınız yeni bir bölümle daha karşınızdaaa 😙😁Alkışlamanıza gerek yok aşkolar 😎😎😎
Yazarınız sizin için burda
Evet sürekli yeni bölüm nerde diyip duruyorsunuz.
Ama okunmalar ve oylar az olduğu için bölüm yazmak içimden gelmiyo 🥲🥲
Ama yinede okuyanlar için bundan sonra her cuma tamaya çalışacağım.
Atamazsam bana sövmeyin okullar açıldı neredeyse 🥲😫😭
Çok fazla ama yazmışım şimdi farkettim ekhrksudndsjsh
Neyse ben gene boş boğazlık görevimi yaptığıma göre gidebilirim
Görüşürüz aşklarım 🥲👋🏻💗❤
bAnA oY vEr bAnA oY VeR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA HWAGN (DÜZENLENİYOR)
RandomDelikanlı Hwagn 18 yaşında Felix adında genç bir çocuğa aşık olur ve aşkını kendi içinde büyütür. Ama artık dayanamadığı için çocuğu yanına alır. Kim bilebilirdi ki bu aşkın sonunun böyle bitebileceğini... .Kitabın bütün hakları kendi şahsıma aittir...