10.BÖLÜM

198 16 5
                                    

(Felix'in yaşını değiştirdim arkadaşlar haberiniz olsun)

Evden çıktık ve garaja doğru ilerledik. Hyunjin hala çocuk gibi sekerek yürüyordu. 18 yaşında olan benim ama ondan olgun davranıyorum. Garajın önünde iki tane koruma bekliyordu. Koruma bizi gördüğünde cebinden bir anahtar çıkardı ve Hyunjin'e verdi sonra bir anahtar daha çıkardı. Garajın kapısının anahtarıydı sanırım.

Anahtarı garaja doğru tuttu ve düğmeye bastı. Kapı tamamen açıldığında içeri girdik. İçeri girdiğimzde olduğum yerde kaldım ve fal taşı gibi açılmış olan gözlerimle arabaları inceledim. Lannnn. Araba sergi falan mı kuruyorsun, koleksiyon mu  yapıyosun ammına koyim. Hyunjin bana döndü ve sırıtmaya başladı.

''Noldu?''

Gülerek ve alaycı bir tavırla sormuştu.

''Hiçbirşey.''

''Niye o zaman şaşkın şaşkın etrafı inceliyorsun, ilk defa araba gördün???''

Lan ben bizim mahallenin tofaşlar dışında araba mı gördüm ammına koyim. Tabi şaşırırım.

''İlk defa araba görmüyorum ama koleksiyonunu kuranı ilk kez görüyorum.''

Küçük bir gülümseme bıraktı ve arabanın kapısını açtı. Büyük, siyah ve güzel bir cipti. Bana döndü ve konuşmaya başladı.

''Hadi bin.''

Arabaya doğru ilerledim ve arabanın arka kapısını açmak için elimi uzattım. Tam açacağım sıra Hyunjin konuştu.

''Arka kapı bozuk.''

''Bence bozuk değil.''

''İstersen dene o zaman.''

Kapının kolunu tuttum ve kendime doğru çektim ama kapı açılmadı. Diğer tarafa geçip o kapıyıda denedim ama o da bozuktu. Hyunjin'e döndüğümde yüzü gayet mutlu duruyordu. Tek seçenek olan ''Hyunjin'nin yanı'' olan koltuğa oturdum ve kemerimi bağladım. Kapıyı da kapattıktan sonra Hyunjin'den uzak olacak şekilde oturdum. O ise bana değişik değişik bakıyodu. Vitesin oraya baktım ve arka iki kapının da kilitli olduğunu gördüm. Yalancı.

''Hani kapılar bozuktu??!''

Sinirli bir şekilde sorduğumda sanki o kapıyı kilitlememiş gibi şaşırma taklidi yapıyordu.

''A aaa kilitlimiymiş, hiç görmedim.''

''Ben arka tarafa geçiyorum.''

Bi anda gaza bastı ve garajadan çıktı.

''Artık çok geç. Belki dönüşte oturusun o da belkiii.''

Sırıta sırıta söylediği kelimeye karşı ben daha daha sinirlenmişti. O ise mutlu mutlu arabasını kullanıyordu.

Uzun bir sessizlik oluşmuştu arabada, neredeyse 10 dk falandır yoldaydık ama daha AVM'ye varmamıştık. Canım çok sıkılmaya başlamıştı. Hyunjin'e döndüm ve konuşmaya başladım.

''Neden AVM'ye gidiyoruz?''

''Alışveriş yapmak için.''

Onu bizde biliyoruz heral.

''Ne alışverişi.''

Derin bir iç çekti ve yola bakarak konuşmaya başladı.

''Buzdolabı bide don alıcam. Var diyeceğin???''

Söylediği kelime karşısında sadece şaşkın bir şekilde ona bakıyordum. Ne alaka yani şimdi bunlar??Buzdolabı?? Don?? Bazen cidden deli olduğunu düşünüyorum bu adamın.

MAFYA HWAGN (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin