POV Cameron :
Ik loop naar beneden en zie bij de kluisjes Madison huilen. Ik kijk verbaasd om me heen. Ik loop naar haar toe en wrijf over haar rug. "Wat is er ?" "Thomas heeft het uitgemaakt .." Snikt ze. "Jullie hebben nog nooit gehad." "Dat denk jij ja !" Ze kijkt achter me en geeft me snel een knuffel. "Ik ben zo blij dat jij mijn vriend bent !" "What the ..." Ik draai me snel om en zie dat Bella met tranen in haar ogen heeft. "Nee, Bella het is niet wat het lijkt." Madison loopt om me heen en staat nu voor me. Ze drukt haar lippen hard op die van mij. Ik kijk geschrokken naar de gesloten ogen van Madison. Ik kijk met grote ogen achter me en zie dat Bella haar middelvinger naar me opsteekt en wegrent. Ik duw Madison keihard van me af en schreeuw Bella. Waarom gebeurt dit mij ?! Ik ren snel achter haar aan maar als ik op de plein sta zie ik haar niet meer. Ik ren naar de jongensgedeelte en ren naar de voetbalveld. Ik ren naar de meisjes-gedeelte en ren naar de kamer van Jasmine en Bella. Ik bonk zo hard mogelijk. De deur word open gemaakt door de slaperige Jasmine. "WAAR IS BELLA ?!" "Ik ben net wakker dus doe wat rustiger." "Sorry .. Waar is Bella ?" "In de unicorn-land." "Waar ligt die land dan ?" "Bestaat ie echt ?!" Meteen is Jasmine wakker. Ik grinnik. "Ik denk het ?" "Je denkt het ?!" Ze kijkt me chagrijnig aan. "Ik hoop het .." "Beter." Ze word weer de normale Jasmine. "Waar is Bella ?" "Die zat toch op school ?" "Tja over dat .." "Wat heb je gedaan ?!" Ze kijkt me deze keer boos aan. "Madison heeft me heel misschien gezoend waar Bella bij was .." "JE HEBT WAT ?!" "Niet zo schreeuwen, ik hoef niet doof te zijn." "Ja niet mijn schuld, waar is Bella nu dan ?" "Ik hoopte dat jij het wist ..." "Ik ga me omkleden en jij gaat weer naar je les ofzo." "Ik wil je helpen met zoeken." "Nee jij gaat lekker naar je les ofzo, ik ga alleen zoeken, ik denk niet dat ze jou wilt zien nu .." "Oké best, succes." "Jaja doei." Ze gooit haar deur dicht en ik loop maar weer naar school. Als ik mijn klas inkom is iedereen meteen stil. Ik ga naast Thomas zitten en de docent gaat gewoon weer door. "Wat hoorde ik nou, heb je met Madison gezoend terwijl je nog met Bella had." "Had ja .." "Het is toch niet .." "Ik weet het niet, maar waarschijnlijk wel .."
POV Jasmine :
Ik loop door de hele winkelcentrum. Ik loop weer naar de ingang en denk na. Ik ben in elke winkel geweest maar niet in de disco .. Ze is daar toch niet ?! Ik ren de disco in en zoek in het rond. Ik heb geluk dat het rustig is ! "Bella !" Ik zie Bella in een hoekje een fles whiskey drinken. Ik ren naar haar toe en trek de fles whiskey van haar vandaan. Ik leg het op 1 van de tafels en help Bella om naar onze kamer te gaan. Als we in onze kamer zijn leg ik haar op bed en ze slaapt gelijk. Ik kijk op onze klok en zie dat ik nog 1 minuut heb voor dat de bel gaat. Ik pak snel mijn tas en ren naar school. Ik ga zitten en zie dat Thomas de lokaal inkomt. Ik zucht en zie dat hij me aankijkt maar gaat wel ergens anders zitten. "Jullie krijgen boeken mee." Hoor ik opeens. Ik kijk op en zie dat de leraar mij aankijkt. "Wat is er ?" "Nee ik hoorde u niet zo goed." "Ik herhaal het wel eventje." "Graag." Ik glimlach vriendelijk naar de docent. "Jullie krijgen morgen van jullie docenten boeken mee dus jullie moeten elke dag jullie boeken meenemen, jullie krijgen geen boeken meer van ons." Ik knik en glimlach. Als de bel gaat en mijn laatste les is afgelopen loop ik snel terug naar mijn kamer. Ik zie dat Bella op haar bed zit en haar hoofd wrijft. "Heb je hoofdpijn ?" "Ja hoe weet jij dat ?" "Ik heb je gevonden en dat zie ik omdat je je hoofd wrijft." "Vanaf morgen krijgen we trouwens boeken." Ik leg met rugtas weg en schenk wat water voor Bella in. Ik neem een paracetamol en geef het aan Bella. "Gaat het weer ?" Ze knikt. "Het gaat beter ja." "Weet je trouwens wat er daarvoor gebeurde ?" Ze knikt en kijkt gelijk weer verdrietig. "Je moet met hem praten." "Hoezo ?" "Misschien is er wel iets anders gebeurd." "Weet jij wat er is gebeurd dan ?" Ik schud mijn hoofd. "Maar Cameron is niet zo, we kennen hem al langer dan vandaag dus tja .." Ze knikt. "Dat is waar .." "Ik ga misschien morgen .." Ik knik
*Volgende dag na school.*
"Ga je nog ?" Als ik Cameron zie kijken. "Ik wil niet .." "Je gaat anders duw ik je daarheen." "Nee." "Cameron, kom eens." Ik zie dat hij even twijfelt maar wel naar ons toeloopt. "Wat is er ?" "Praat tegen elkaar." Ik loop weg en kijk van een eindje toe. Als ik zie dat ze praten glimlach ik breed. Als ik opzij kijk zie ik Thomas grijzend naar hun kijken. "Wat heb je nou weer gedaan ?" "Niks." "Ja vast, zeg me hoe je het hebt gedaan en zeg de volgende keer wel wat je gaat doen, het liefst tegen mij." Ik grijns en knik. "Misschien." Hij glimlacht en schud zijn hoofd. Ik loop naar de winkelcentrum en koop wat ijs voor Bella en mij. Ik loop weer mijn kamer binnen en zie Bella zitten. "Hoe ging het ?" "Slecht, waarom deed je dat ?" "Ik wil dat het weer goed komt, jullie zijn zo'n leuk stelletje !" "Dankje, maar ..." *klop klop* Ik loop naar de deur en open hem. Ik zie Cameron met een bosje bloemen staan. Ik glimlach. "Bella ?" "Wat ?" "Kom eens." Bella komt aanlopen en ziet Cameron. "Het spijt me, Bella .." Ze pak zijn bosje bloemen vast en geef hem aan mij. Ik loop terug naar de keuken en zet hem in een vaas.
POV Bella :
Moet ik Cameron vergeven of niet ...? Ik weet het niet .. Hij heeft gezoend met Madison, MADISON HOOR JE ME ?! En hij duwde haar niet eens weg .. Of wel ? Ik ben in de war ! "Ik vergeef het je niet, maar we kunnen we vrienden zijn ?" Cameron kijkt me geschrokken aan en loopt boos weg. Ik hoor een keiharde klap dus ik ren snel de gang in. Ik zie dat alle meisjes geschrokken voor Cameron kijken. Ik ren naar ze toe en duw ze aan de kant. Als ik naar de persoon voor Cameron zie schrik ik me dood. "Cameron je hebt toch niet ..?" Cameron rent snel weg en ik buk me. Ik pak Madison op en leg haar op bed. Ze heeft een paarse wang en een opgezwollen oog. Cameron waarom ...?
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Het spijt me zo erg dat ik zo weinig schrijf de laatste tijd ! Maar ik heb zo weinig inspiratie .. Maar ik probeer me best ! Ik hoop dat dit lang genoeg is ? De volgende keer wat langer denk ik ? Als je iets wilt zeggen of vragen vraag maar in de reacties of via privé en als ik iets verkeerds heb geschreven zeg het x groetjes Susan x
JE LEEST
The Talents In The Boarding School (Compleet Deel 1)
RomanceDit verhaal gaat over Dans en Acteer : Jasmine is nieuw op een kostschool vol talenten. Haar nieuwe kamergenoot heet Bella, ze worden beste vriendinnen Maar er is altijd wel een groep met 'populaire' mensen : Cameron Thomas Ariana Madison Er is oo...