POV Thomas :
Ik open mijn ogen en ga op mijn rug liggen. Ik kijk naar mijn wekker en zie dat er iemand voorligt. Owh ja Jasmine bleef hier slapen. Ik krijg je nog wel Cameron. Ik leun op mijn arm en zie dat het pas 3:00 uur is. Ik zucht en ga liggen. Als ik de wekker hoor kreun ik. Ik hoor dat de wekker stopt en ik voel dat Bella haarzelf omdraait. Als ik haar weer voel omdraaien open ik mijn ogen en voel dat ik mijn arm over haar heen heb geslagen. Ik trek mijn arm snel terug en sta op. "Bella ik denk dat je naar je eigen kamer moet gaan ?" Ze zucht en gaat zitten. Ze staat op en zie dat ze mijn zwarte shirt aanheeft. Ik zie haar onderbroek een beetje. Ze veegt snel mijn shirt over haar onderbroek heen. Ik grijns. "Flikker doe normaal." Ik grijns en ik herinner mijn afspraak van gisteravond nog. "Ga je omkleden ik breng je naar je kamer. "Zozo opeens een heer geworden ?" "Altijd !" Ze lacht en loopt naar mijn badkamer. Ik pak mijn kleding en trek ze snel aan. Ik open de badkamer en hoor de douche. "Wie is daar ?!" "Ik ben het." "Ga wel !" "Ik heb genoeg blote meisjes gezien, ik wil alleen mijn tanden poetsen en ik zie je niet." "Oke best maar schiet op, ik ben bijna kaar." "Jaja." Ik poets mijn tanden en en gooi water in mijn gezicht. "Ik ben klaar ik ga weg." Ik leun tegen de wasbak en kruis mijn armen over elkaar. Ik kijk grijnzend naar de douche. Jasmine komt uit de douche lopen met een handdoek om haar heen. Ze kijkt me geschrokken aan en begint te schreeuwen. "Ik ga al, ik ga al !" Ik ren mijn badkamer snel uit en sluit de deur. Die meid kan hard schreeuwen ! Ik trek mijn schoenen aan en trek een zwarte vest aan. Ik laat hem open en wacht op Jasmine. "Klaar ?" Ze knikt en loopt achter me aan. Als we bij de meisjesgedeelte zijn schreeuwen de balie-vrouwen dat ik niet door mag lopen, maar ik loop gewoon door. Als we bij haar kamer zijn horen we gelach. "Nou bedankt dat ik mocht blijven slapen." Ik grijns en knik. "Je heb geen mooi lichaam." Ze kijkt me met grote ogen aan en geeft me een klap tegen mijn arm. "De volgende keer geef ik je een klap in je gezicht." Ik grijns en geef haar snel een kus op haar wang. "Wat was dat ?" "Je noemde me flikker en gisteravond zei ik dat ik je een kus zou geven en de volgende keer is het een zoen." Ze zucht en slaat me in mijn gezicht. "Auw ?" Ik leg mijn hand op mijn wang en wrijf eroverheen. "Heyy Thomas, zal ik en verzorgen ?" Ik draai me om en zie Madison liefjes glimlachen. Ik kijk Jasmine weer aan en zie dat ze haar kamer in wilt lopen. "Nee hoeft niet." Ik loop snel achter Bella aan en sluit haar deur. "Sinds wanneer zeg jij nee ?" "Sinds het kan." Ze knikt en glimlacht. Als we op Bella's bed zien we hun zoenen. Nou zoenen kan ik het niet noemen meer opeten ? Ik kijk Jasmine aan en zij kijkt mij aan. Ik grijns en ren naar hun deur. Ik open hem en ren naar de voetbalveld. Ik spring naar beneden en land goed. Ik kijk naar boven en zie dat Jasmine twijfelt maar wel springt en ook goed land. Ik begin rondjes te rennen en na 20 rondjes ga ik op het gras liggen. Ik zie dat Jasmine minder uitgeput is dan mij. "Hoe kan jij niet moe zijn ?" Vraag ik hijgend. "Omdat ik op veel sporten heb gezeten waar ik moest bewegen." "Vertel." Ze komt naast me liggen en zucht. "Ik heb op voetbal, turnen, dansen, volleybal, tennis en badminton gezeten." Ik kijk haar met open mond aan. "En jij ?" "Voetbal." "En zingen ?" Ik kijk haar geschrokken aan. "Hoezo ?" Ze zucht. "Ik .." "Jij wat ?" "Ik hoorde je gister zingen in de douche .." Ik zucht. "Mijn moeder was zangeres .." "Was ?" "Ze ging is een keer oprijs en ze kreeg een ongeluk .." "Met de vliegtuig ?" Ik knik en krijg een brok in mijn keel. "Het spijt me .." "Waag het te zeggen tegen iemand en je krijg een zwaar leven." Daar is mijn zwarte kant weer hoor. Soms gaat dat automatisch ik kan er niks aan doen. "Flikker, doe is normaal !" Ik ga op mijn zij liggen en kijk haar grijzend aan. Jasmine gaat ook op haar zij liggen en kijkt me verbaasd aan. Ik buig me snel naar voren en voel haar zachte lippen op die van mij. Ik voel dat ze verstijfd dus ik stop gelijk. Ik grijns en sta op. "De volgende keer ga ik je ontmaagden." Ze kijkt me geschrokken aan en kruipt snel van me af. Ik loop nonchalant weer naar mijn kamer. Ik zie dat Cameron er weer is. "Waar was je gast ?" "Waar was jij ?" "Je weet waar ik was." Ik grijns. "Ik was ff rondjes aan het rennen." "Hoeveel ?" "20." "Zozo." Ik grijns en sla hem tegen zijn rug. "Vertel eens over jullie 2." "Verliefd." "Verliefd, dat is alles ?" Hij knikt en ik zucht. "Man jullie liefde snap ik niet." Hij grijnst. "Tja niet mijn schuld." Ik schud lachend mijn hoofd. Ik pak mijn rugtas en samen lopen we naar onze klaslokaal. Ik loop naar binnen en ik zie dat Bella alleen zit. Ik kijk naar Cameron en hij naar mij. Ik grijns en schud mijn hoofd. "Ga maar lekker naar je liefde." Hij grijnst en geeft me een vriendelijke klap tegen mijn rug en loopt naar Bella toe. Ik grijns en zie Jasmien nergens. Ik loop naar Bella toe en tik haar aan. "Wat." "Waar is Jasmine ?" "Hoezo ?" "Meestal is ze hier als jij hier ook bent." "Laat haar met rust." Ik kijk haar niet begrijpend aan. Ik zucht en pak mijn rugtas. Ik buig naar Cameron en fluister : "Ik zie je bij onze kamer." "Wacht .." Ik loop de klaslokaal uit en als ik bijna de deur uit ben komt de docent aanlopen. "Zo meneer Williams, waar wilt u naartoe gaan ?" "Naar mijn kamer meneer Woods." Ik hoor allemaal 'oewhhh' en gelach. "Waarom." "Omdat ik me niet lekker voel, meneer Woods." "Ga maar." "Dank u." Ik loop langs hem heen en als ik achterom kijk is hij zijn lokaal ingelopen. Ik ren naar de meisjesgedeelte en klop aan bij Jasmine. Als de deur open gaat zie ik Jasmine vermoeid kijken. "Wat moet je." "Wow .. Wat is er met jou gebeurd ?" "Niet goed geslapen." "Ja vast." "Laat me met rust." "Hoezo." "Omdat ik niks met jou te maken wil hebben." "Alleen maar wat ik zei bij het grasveld ?" "Misschien." "Kom op Jasmine." "Laat me met rust Thomas." Ze sluit haar deur hard. "Leuk om dat te weten." Opeens voel ik iets pijnlijks door me heen gaan, maar ik negeer het gewoon. Ik loop terug naar mijn kamer en zet mijn boxen aan. Ik pak mijn schetsboek en teken er wat in. Als ik klaar ben zie ik dat ik een meisje heb getekend die verdrietig op de grond zit te huilen. Waarom heb ik dit getekend ? Opeens hoor ik de deur open gaan. Ik sluit snel mijn schetsboek en stop hem snel in mijn nachtkastje. Ik kijk op zie dat het Cameron is, zonder Bella. "Wat was er met jou ?" "Ik ging kijken wat er met Jasmine was." "En ?" "Ik moet van haar, haar met rust laten." "Beter doe je dat vriend." "Ik weet niet .." "Voel je wat voor haar ?" "Nee vast niet." "Vertel." "Ze is lelijk en ze eigenwijs." "Gast." "Dat vind ik oke." "Oke maar, beloof me dat je met haar gaat praten en sorry gaat zeggen." "Hoezo zou ik sorry zeggen ?" "Meestal als een meisje zegt 'laat me met rust' dan heb je wat gedaan." "Dat hoeft toch niet perse ?" "Gast, zo zijn meisjes, meisjes zijn te gevoelig." "Je hebt het ook over Bella he." "Bella is anders .." "Hoe bedoel je ?" "Haar boeit het niet, zij gaat gewoon door met leven en negeert de verleden." "Gast daarom viel ik ook voor haar, maar het lijkt alsof ik meer op andere meisjes ga vallen .." "Dan is Jasmine jou type." "Ja dag, dat is gewoon een stom unicorn iemand." "Gast." "Wat nou !" "Zo praat je niet over meisjes, je hebt nog nooit zo iets over een meisje gezegd." "Nu wel." "Ik ga tot volgende week maandag bij Bella slapen." Cameron pakt zijn weekendtas en pakt zijn kleding gel en tandenborstel etc. "Gast." "Nee niks gast, zo praat je niet over meisjes !" "Sommige mensen praten wel zo over meisjes en ik ben er nu 1 van." "Verander dan !" "Waarom zou ik ?!" "Omdat ik je bro dan niet meer ben !" "Doe normaal je bent altijd mijn bro geweest !" "Verander naar de gewone jij dan." Ik zucht en plof op mijn bed. "Ik ga." Cameron loopt snel onze kamer uit. "Shit man !" Ik pak een stoel en gooi die tegen mijn deur aan. "Shit !" Ik zucht en haal mijn handen door mijn haren. Ik naar het grasveld en pak een bal. Ik begin rondjes te rennen met een bal schoppend. Na weet ik veel rondjes ga ik op het gras liggen en kijk naar het enige raam die op ons uitzicht heeft. Ik zucht en zie opeens iemand verschijnen. Ik zie dat Jasmine een jongen begint te knuffelen en begint te lachen. Ik word van binnen woest en maak vuisten. Ik sta op en schop de bal keihard tegen hun raam. De bal gaat door het raam heen en ik ren snel naar de jongensgedeelte. Ik kijk om de hoek en zie dat Jasmine geschrokken kijkt en ik kijk op het grasveld. Ik zie dat die jongen op de grasveld ligt. Ik kijk naar boven en daarna weer naar beneden. Hij is zo'n 5 meter naar beneden gevallen .. Shit ! Ik ren snel naar mijn kamer toe en gooi de deur dicht. "Shit man !" Opeens hoor ik geklop. Ik open de deur en zie Cameron en 2 politie's achter hem staan. "Hij was het." Ik kijk Cameron met grote ogen aan. "Meekomen !" 1 van de politie's houd me vast en 1tje doet handboeien om mijn polsen. "Wat heb ik gedaan ?!" "Dat weet je best !" Ik zucht en geef me over. Ik kijk naar de ingang en zie Jasmine helemaal overstuur huilen in de armen van Bella. Jasmine kijkt op en loopt woest maar verdrietig naar me toe. "Jij vieze vuile klootzak !" "Sinds wanneer scheld jij." Ze slaat me hard in mijn gezicht en deze keer kan ik mijn hand niet op mijn wang doen, want ik zit in handboeien. Bella probeert Jasmine tegen te houden. Cameron komt er snel bij en pakt Jasmine bij haar heupen. "Jij hebt mijn godverdomme neef in de ziekenhuis gebracht !" "Je neef ?" "Ja mijn freaking neef en hij is net uit de ziekenhuis gekomen !" Ik kijk haar met grote ogen aan en daarna word ik in de politieauto geduwd. Het was haas neef ... Haar freaking neef ! Wat dacht ik wel niet ?! Ik kijk door het raampje en zie de directeur naar buiten rennen. Hij praat met de politie's en de politie's knikken. De directeur opent de deur en kijkt mij spijtig aan. "Het spijt me jongen maar je mag niet meer op deze kostschool blijven ..." "Wat maar !" "Niks te maar." Hij gooit de deur weer dicht en ik zit hier maar hulpeloos. Ik kijk naar Jasmine en ik zie een vleugje spijt. Ik grijns woest. "Shit !" Ik schop tegen de stoel voor me. "Fuck, mijn voet !" Schreeuw ik van de pijn. "Als je dat al pijn vind moet je even van 5 meter hoog geschrokken naar beneden vallen." Zegt een politie. Hij gooit de deur dicht en begint te rijden. Ik zucht. Mijn ouders gaan dit niet leuk vinden ... Als we bij de politiebureau word ik in een soort intervieuw kamer gegooid. "Hij hoeft niet pijn te lijden hoor." Schreeuwt een agent. Ik sta pijnlijk op en ik zie een best vriendelijke agent bij een tafel zitten. "Ga zitten." Ik loop pijnlijk naar de stoel en plof zuchtend op de stoel. "Vertel." Ik was aan het voetballen en ik schopte perongelijk de bal te hard en te hoog en hij vloog naar hun raam toe en ik zag een jongen vallen en ik schrok en ik kon het niet aanzien dus ik rende naar mijn kamer .." "Je deed het dus niet expres ?" "Waarom zou ik ?" "Wist je wie die jongen was ?" "Het nichtje sloeg me en zei dat het haar neef was, eerst wist ik het niet toen wel ..." "Je mag je ouders bellen en vragen of ze hier willen komen." Ik knik en sta op. "Blijf zitten ik pak een telefoon, ik denk niet dat je nog kan lopen." Ik plof weer snel op de stoel. "Hallo ?" "Mam, Thomas hier." "Ach jongen, moet je iets hebben ?" "Eigenlijk wel .." "Wat dan ?" Hoor ik mijn moeder bezorgd vragen. "Ik ben opgepakt .." "Wat ?!" Hoor ik mijn moeder nog bezorgder vragen/schreeuwen. "Ik ben .." "Ja dat hoorde ik, maar waarom ?!" Ik begon weer mijn verhaal te vertellen. ".. En jij of met pap moeten van de agent komen .." "Pap is aan het werken, ik kom er nu meteen aan !" Ze hangt op en ik knik naar de agent."De agent hangt op en knikt. "Mooi." "Ik ga ff een andere stoel pakken zodat je wat kan drinken." Ik knik. "Dank u." De agent komt na een tijdje terug met een stoel waar mijn buik word vastgemaakt. Hij klikt de slot dicht en geeft me wat te drinken. "Sinds wanneer bestaat dit ?" "Wat ?" Ik kijk naar de stoel. "Owh ja, hij bestaat nog niet zolang." Ik knik en pak mijn drinken. Ik drink wat en na een tijdje komt mijn moeder binnenrennen en rent naar me toe. "Thomas, jongen toch !" Ze geeft me een knuffel en een kus. "Hoe gaat het ?" "Het gaat goed mam." "Dat is mooi." Een agent komt aanlopen met een stoel, zodat mijn moeder kan zitten. "Gaat u zitten mevrouw." "Dank u." "Wilt u wat drinken ?" "Doe maar wat koffie." De agent knikt en loopt weg. "Zo mevrouw, u weet wat hij hier doet ?" Mijn moeder knikt. "Hij deed het perongeluk." De agent knikt. "Dat is waar maar dit is heel erg mevrouw." "Ja dat weet ik agent en ik betaal de ziekenhuiskosten van diegene." "Mevrouw .." "Nee niks 'mevrouw', ik wil dat mijn zoon vrij komt." "Mevrouw, ik snap het." "Nee u snapt het niet, wat als u een zoon had en hij deed dit." "Wat wilt u hiermee bereiken mevrouw ?" "U zou ook willen dat u zoon vrij komt toch ?" De agent knikt. "U zou ook de ziekenhuiskosten betalen ook al bent u de hele tijd aan het werken toch ?" De agent knikt weer. "Nou dan, wij beloven alles te betalen !" "Oke dan, maar wilt u wel hier tekenen ?" Mijn moeder heeft ondertussen haar koffie gekregen en nu drinkt ze haar laatste wat op. Ze tekent snel en ik word losgemaakt. Als we buiten staan geef ik mijn moeder een knuffel. "Dankje mam." "Kom mee." We pakken mijn koffers en lopen naar mijn moeders auto. "Vertel schat, wat is er echt gebeurd ?" Terwijl we naar huis rijden vertel ik het hele verhaal. Als we thuis zijn kijkt mijn moeder me glimlachend aan. "Je bent eindelijk echt verliefd, ik bedoel echt, echt." "Nee mam." Ze glimlacht en schud haar hoofd. "Je bent bang ik snap het, ik weet hoe het voelt." "Hoe bedoel je, je hebt pap toch ?" "Ja maar ik was eerst ook bang voor de liefde." Ik kijk haar nog steeds verbaasd aan. "Ik geloofde er niet in." Ik knik. "Maar toen ik je vader ontmoette voelde ik me steeds op me gemak en we hadden altijd lol en toen vroeg hij me verkering ik was super blij !" Ik grijns. "En toen we, ik weet niet hoelang verkering hadden vroeg hij me ten huwelijk, ik was zo blij !" Ik begin te glimlachen. "En toen kregen we jou, we moesten meer werken en je vader ging naar het buitenland, ik zag hem bijna nooit meer en ik werd weer bang." Mijn glimlach verdwijnt. "En na een tijdje kregen we ruzie en al die dingen en we hadden allebei een neiging om te scheiden ..." "Mam .." "Maar toen was je jarig we hadden zoveel leuke tijden samen en je vader zei sorry en ging minder vaak naar het buitenland en ik was niet meer bang .." Ik voel dat ik tranen krijg. "Hebben jullie wel genoeg geld om mij te verzorgen ?" "Ik weet het niet schat, we moeten Jasmine's neef zijn ziekenhuiskosten nog betalen .." Ik knik. "Het spijt me mam .." "Schat ?" "Ja mam ?" "Wil je wat voor me doen ?" "Altijd mam, wat is er ?" "Wil je gaan werken, zodat je kan blijven ?" Ik glimlach. "Dus jullie willen dat ik weer terugkom ?" "Natuurlijk schat, je bent onze zoon !" Ik glimlach. "Ik probeer me best !" Ze begint te glimlachen. "Ik ben trots op je schat ..
[AN]
Nog een hoofdstuk omdat ik al super lang niet meer heb geupdate .. ( Vind ik dan he .. ) Groetjes Susan x
JE LEEST
The Talents In The Boarding School (Compleet Deel 1)
Roman d'amourDit verhaal gaat over Dans en Acteer : Jasmine is nieuw op een kostschool vol talenten. Haar nieuwe kamergenoot heet Bella, ze worden beste vriendinnen Maar er is altijd wel een groep met 'populaire' mensen : Cameron Thomas Ariana Madison Er is oo...