Part 15 : Verliefd ? (Epiloog)

415 15 0
                                    

POV Thomas :


Is dat Jasmine ?! "Nee ik ben een unicorn." Ik kijk verbaast naar Cameron. "Wat is dit ?" Fluister ik in Camerons oor. Hij haalt zijn schouders op. "Ik heb echt geen flauw idee .." Fluistert hij terug. "Uhmmm, waarom zie je er zo uit ..?" "Dit was ik vroeger." Ik laat mijn mond openvallen en kijk haar ongelooflijk aan. "Dit .. Dit was jij vroeger ?!" "Ja." Ze zucht en loopt naar haar kamer. Ik kijk weer naar Cameron. "Ik wist niet dat zij er vroeger zo uitzag .." "Ik ook niet, maar waarom draagt ze dat ?" Ik haal mijn schouders op. Ik zucht. "Ik hoop zo erg dat dit een grap is .." "Welke datum is het ?" "Geen idee." "Geen 1 april toch ?" Ik haal mijn schouders op en kijk op mijn mobiel. Ik schud mijn hoofd. "Nee het is geen 1 april .. Cameron knikt. "Ik ga maar ff." "Oke, is goed zie je later." We geven elkaar een mannenknuffel en Cameron loopt weg. Ik zucht en ga hooghouden.


POV Cameron :


Ik loop naar de meisjesgedeelte en ren naar de kamer van de meisjes. Ik klop en wacht af. Als er open word gemaakt zie ik Jasmine weer. "Heyy .." "Heyy, is er iets ?" "Nee, ik wou alleen ff Bella spreken .." "Ik zal haar ff roepen." Ik knik en glimlach. Als ik Bella zie glimlach ik breder. "Heyy !" Ze geeft me een zoen en sluit haar deur. "Is er iets ?" "Wat is er met Jasmine gebeurt ?" "Thomas .." "Wat is er met Thomas ?" "Thomas en Lola ?" "Owh ..." "Ze probeerde op Lola te lijken en Thomas zei ook 'je lijkt op Lola', daarom is ze de oude weer geworden .." "Ja maar ze was toch veranderd naar een normaal meisje ?" "Ja, maar door Thomas is ze weer de oude geworden .." "En dan gaat ze helemaal op een zwerver lijken ja man !" "Cameron doe normaal !"


POV Jasmine :


Ik haal Bella en kijk om het hoekje. Als Bella de deur dicht doet loop ik voorzichtig en stil naar de deur. Ik duw mijn oor tegen de deur en probeer ze af te luisteren. "En dan gaat ze helemaal op een zwerver lijken ja man !" Ik schrik van zijn woorden en loop naar de badkamer en kijk in de spiegel. Lijk ik echt op een zwerver ? Ik krijg tranen en loop naar de slaapkamer. Ik loop naar mijn kast en pak een weekendtas. Ik stop wat kleding erin en pak een losse tas. Ik stop daar mijn make-up, spiegel, geld, pinpas en mobiel in. Als ik de deur open hoor gaan zie ik Bella en Cameron mij geschrokken aankijken. "Jasmine, wat doe je ?!" Ik schud mijn hoofd. "Ik ga." "Jasmine wacht !" Ik ren snel mijn kamer uit langs de balie. Als ik bij de voetbalveld sta zie ik dat Thomas en Lola aan het praten zijn. Als ik achter me Cameron en Bella mijn hoor schreeuwen ren ik snel verder. Als ik bij de ingang ben zie ik allemaal taxi's staan. Ik ren naar een taxi toe en geef mijn adres. Ik geef mijn spullen snel en stap snel in. De taximan staat ook snel in en rij snel weg. "Waarom zo snel als ik vragen mag, mevrouw." "Ik wou zo snel mogelijk wel .." "Was het snel genoeg ?" Ik kijk naar achter en zie geen taxi dus geen teken van Cameron en Bella. "Ja u heeft het goed gedaan, heel erg bedankt." "Geen dank mevrouw." Als ik voor mijn huis sta stap ik uit. De taxi meneer geeft mijn tas. Ik bedank hem en geef hem 50 euro. Hij wilt wisselgeld geven, maar ik stop hem. "Hou maar." "Heel erg bedankt mevrouw, ik wens u nog een gelukkig leven." "Heel erg bedankt, u ook he !" Ik bel aan en wacht tot dat iemand open doet. Als er open word gedaan zie ik mijn moeder staan. "Schat, wat doe jij hier ?!" Mijn moeder geeft me blij een knuffel. "Ik wil niet meer terug." Huil ik. "Ach schat, wat is er gebeurd ?!" Mijn moeder pakt mijn bagage over en helpt mij naar binnen. Mijn vader komt aanlopen en als hij mij ziet kijkt hij gelijk bezorgd. "Ach schatje, wat doe jij hier, wat is er ?" Ik begin harder te huilen. Mijn vader en moeder proberen mij te trosten. "Ik .. Ik wil echt niet meer terug, ik hoef niet naar school, ik kan een baantje gaan vinden ?" "Schat school is belangrijk !" "Ja maar ik wil niet meer terug ..." "Schat we praten hier later wel over ga nu maar lekker slapen je ziet er zo moe uit !" Ik knik. "Oke dan .." "Slaaplekker schat." Ik geef ze allebei een kus en loop met mijn spullen naar boven. Als ik een lekkere douche heb genomen duik ik in mijn bed. Ik pak mijn mobiel en kijk of ik een bericht heb. Ik zie dat ik 20 gemiste oproepen heb van Bella, Thomas en Cameron en ik zie ook dat ik 100 berichtjes heb. Er komt net een bericht binnen van Bella. 'Jasmine kom terug alsjeblieft, we zijn zo bezorgd !' Ik zucht en negeer het. Ik sluit mijn mobiel en ga op mijn rug liggen. Zal ik teruggaan of niet ? Ik pak mijn mobiel weer en open mijn mobiel. Ik druk op de naam 'Bella' en zie 50 berichten. 'Heyy, ik ben thuis, ik kom waarschijnlijk niet terug, sorry ik hou van jullie ..' Ik sluit snel mijn mobiel en ga zuchtend liggen. Lola waarom moest je komen ? Waarom valt Thomas op jou en niet op mij ? Wowowowow dacht ik dit nou echt ? Ik hoop niet dat ik verliefd op hem ben ...


*Later ..*


Ik heb de hele nacht niet geslapen .. Ik sta op en trek lekker zittende kleding. Ik loop naar beneden en zie mijn ouders. "Heyy schat, gaat het weer beter ?" Ik knik. "Jawel .." "Wil je nu praten of wil je helemaal niet praten ?" "Ik wil er niet echt over praten, maar als jullie willen weten wat er was zeg ik het wel ?" "We willen alleen weten waarom je niet wilt blijven." "Jongens .." "Iemand heeft jou toch niet ontmaagd he ?!" "Papa rustig, nee." "Wat is er dan ?" "Ik vind heel misschien een jongen leuk, maar ik weet niet of ik hem echt leuk vind en toen kwam er een meisje op school en hij viel gelijk op haar en ja .." "Schatje toch .." Mijn moeder komt naast mij zitten en geeft me een dikke knuffel. "Je vind wel je prins op de witte paard." Ik glimlach. "Dankje mam, maar vertel eens hoe hebben jullie elkaar ontmoet ?" "We werkten samen in een winkel en we hadden altijd lol .." Ik begin helemaal te glimlachen en moet soms lachen om hun verhaal.


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


Dat was het mensen .. Deel 1 .. Ja mensen ik ga een deel 2 maken ! Denk ik .. Ik zie wel .. Ik hoop dat jullie mijn verhaal leuk vonden .. Groetjes Susan x (Weinig parts maar ik kan er niks aan doen .. haha x)

The Talents In The Boarding School (Compleet Deel 1)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu