POV Bella :
Ik krijg grijzend naar de jongen, maar ik kijk vooral naar Thomas. "Zo vertel op." "Wat ?" "Je weet wat." "Oke best, ik ben verliefd op je moeder." Ik zucht. Geef nou maar gewoon toe dat je verliefd bent op Jasmine." "Ik ben niet verliefd op Jasmine." "Op wie ben je dan wel verliefd ?!" "Op niemand !" "Oke !" "Oke !" "Haha ik heb die tijden zo gemist met jou." Zeg ik grinnikend. "Ik niet want meestal geef ik het dan toe." "Inderdaad dus geef nu nou maar toe." "Ik ga niks toegeven, Bella!" Ik geef het op en val in Camerons handen. "Wat kan ik toch doen ?" "Niks babe, laat het gaan !" Ik zucht en plof op Camerons bed. "Zijn jullie weer kamergenoten ?" Ze knikken en grijzen. Ze geven elkaar een box en gaan 'stoer' kijken. "Mooi ?" Thomas pakt zijn koffer en pakt uit. "Wil je me helpen ?" "Waarom ?" "Je bent een meisje, toch ?" "Ik hoop van wel anders ben ik gay en val ik op jongens." "Ik ben dan ook gay." Thomas grijnst en schud lachend zijn hoofd. Ik geef Cameron grijzend een zoen en help Thomas met uitpakken. Als ik geklop hoor ren ik naar de deur en doe open. Als ik zie dat het Madison is gooi ik de deur weer dicht. "Wie was dat." "Madison." "Dankje." "Geen probleem." Als ik weer geklop hoor doe ik de deur weer open en deze keer zie ik Jasmine. "Heyy, wat doe jij hier ?" "Ik kom Thomas een welkom bloemetje geven." "Wat aardig !" Ik kijk Cameron grijzend aan. Jasmine legt haar bloemetje op tafel en wilt weer weglopen. Ik hou haar tegen. "Jij bent beter met opruimen dus jij mag Thomas helpen met zijn kast opruimen." Ze zucht en loopt dan naar Thomas toe. Ze kijkt hem niet eens aan en ruimt dan zijn kleding netjes op. Ik zie dat Thomas geheimzinnig naar Jasmine kijkt. Ik grijns en ga naast de onderuitgezakte Cameron zitten. Hij slaat zijn arm over me heen en we kijken toe. Ik fluister echt heel zacht een plan in Cameron's oor. Cameron grijnst en knikt. "Bella vind je het goed als Cameron vandaag bij ons slaapt ?" "Ik ga hier slapen." Ze kijkt waarschuwend naar Thomas en kijkt mij dan weer aan. Ik kijk Cameron aan en knik dan. "Oke, is goed !" We staan op en rennen naar mijn kamer. Ik gooi de deur dicht en geef Cameron een high-five. "Ik hoop dat het iets word, maar eerlijk vind hij Jasmine leuk ?" Cameron grijnst en knikt. "Yes, eindelijk !"
POV Jasmine :
Dit doet Bella expres ik weet het gewoon ! "Wil je wat eten ?" Ik kijk Thomas aan en knik. "Wil je ook een burger ?" Ik knik. Ik loop naar zijn kledingkast en pak een lange sweater. Ik loop naar de badkamer en trek mijn kleding uit en spring in de douche. Als ik klaar ben droog ik me af en doe ik mijn onderbroek en bh aan. Ik trek zijn sweater over mijn kop en leg de kleding op Cameron's bed. Ik loop hun keuken in en ga op 1 van de stoelen zitten. Thomas legt een bord voor me neer en ik zie een overheerlijke burger ... Ik lik mijn lippen en pak de mega burger vast. Ik neem er een grote hap in de burger en ik voel dat ik in de hemel ben ... Ik open mijn ogen en zie dat Thomas me aanstaart. "Wat ?" Vraag ik met mijn mond vol. "Vind je het lekker ?" Ik knik hard op en neer. Hij glimlacht. "Mooi, eet smakelijk." Ik knik alleen maar. Als ik klaar ben was ik mijn bord af. Als ik bijna klaar ben legt Thomas zijn bord ook neer. "Wil je die van mij ook ff afwassen ?" Ik knik. Ik voel 2 handen op mijn heupen en gehijg in mijn nek. Ik duw mijn kont naar achter zodat hij me loslaat, maar hij pakt me weer vast. "Als je nu niet kapt ga ik je slaan." Ik voel dat hij gelijk loslaat. Ik grijns en was af. Ik droog mijn handen en loop naar de 'woonkamer/slaapkamer'. Ik zie dat Thomas op zijn bed een boek leest ? "Sinds wanneer lees jij een boek ?" Hij schrikt en verstopt snel zijn boek. "Welke boek ?" Ik grijns en spring op hem en ga op hem zitten. Ik zoek zijn boek en als ik een boek voel pak ik hem. Ik laat hem zien en grijns. "Owh die boek, die is van ... Cameron ?" 'Cameron' zegt hij heel hoog. Ik grijns en kijk op de kaft : 'Cliché love stories.' "Romantiek serieus ?" "Ik moest het van Cameron lezen en het is niet mijn boek nogmaals." "Waarom moest je het van Cameron lezen dan ?" "Gewoon ..." Ik zie dat hij een beetje rood word. "Dus .." "Ga je vanavond bij mij slapen of op Camerons bed ?" "Weet ik veel, wat wil jij ?" "Je weet wat ik wil." Zegt hij grijzend. Ik zucht. Ik doe het licht uit en twijfel. Ik zucht en geef Thomas zijn zin. Ik ga liggen en ga op mijn zij liggen. Als ik half in slaap ben voel in dat iemand zijn arm over me slaapt en tegen me aan komt liggen. Ik laat het gaan en probeer te slapen. Als ik na 1 uur niet kan slapen draai ik me voorzichtig om en zie dat Thomas heel dichtbij ligt. Ik zucht. "Thomas ben je wakker ?" Fluister ik. Thomas mompelt en gaat wat ver liggen. "Thomas ?" Fluister ik harder. "Wat ?" Vraagt Thomas slaperig. "Ik kan niet slapen .." "Waarom ?" "Ik weet het niet." Thomas zucht en opent zijn ogen. Hij opent zijn armen en ik grinnik. "Ja dag." "Kom op." Ik zucht en geef me over. Ik ga in zijn armen liggen en ik voel dat ik nu opeens super lekker lig. Ik glimlach en denk opeens na. Owh ja we hebben vakantie ofzo. Ik sluit mijn ogen en na een tijdje zucht ik en val in een diepe slaap ...
*Volgende ochtend.*
Ik open mijn ogen en kijk wat omhoog. Ik zie opeens Thomas zijn lippen recht voor me. Ik kijk helemaal naar boven en zie dat Thomas nog slaapt. Ik glimlach en ga wat naar achteren. Ik voel gelijk dat het wat kouder is. Ik zucht en ga zitten. Ik ga rechtop staan en trek Thomas sweater weer over mijn kont. Ik pak mijn mobiel en zie dat ik een bericht heb van Bella. 'Hoe heb je geslapen ?' 'Jij vieze unicorn, mij alleen met die unicorn Thomas !' Ik grinnik en leg mijn mobiel weg. Ik ga weer rechtop staan en draai me om. Ik schrik me de unicorn, omdat Thomas daar op haar zij ligt en zijn hand ondersteunt zijn hoofd. "Hoelang ?" "Uhmm .. Toen je opstond." "Wow dus je hebt mijn ?" "Mooie onderbroek !" Ik pak 1 van zijn kussens en ga met mijn benen aan allebei de kanten zitten van Thomas en sla zijn eigen kussen in zijn gezicht. Hij begint te lachen en pakt zijn kussen onder zijn hoofd en slaat die ook tegen mij aan. We draaien om en we lachen maar. Als Thomas even niet slaat open ik glimlachend mijn ogen. Ik zie dat hij met zijn mooie ogen naar mijn ogen kijkt. Mijn glimlach word een streep. "Ik weet dat je me wilt zoenen." Ik voel nog steeds zijn kussen in mijn hand. Ik grijns en knijp in zijn kussen. Ik sla snel en hard tegen zijn hoofd. Hij valt om en gaat naast me liggen. Ik begin te lachen en hij ook. Als ik op de klok kijk zie ik dat het al 16:00 uur is. "Ik denk dat ik naar mijn kamer ga." "Oke wat jij wilt." Ik ga rechtop staan en pak mijn kleding. Ik pak mijn mobiele en lach nep naar Thomas. Ik open onze deur en ik loop snel naar mijn kamer. Ik schop gewoon mijn deur open en zie dat ze het over mij hebben. "Waar praten jullie over ?!" Ze kijken geschrokken naar me en ik begin te lachen. "Jullie .. Haha ... Gezichten ... Hahahahahaha .." Ik lig op te lachen. Na een paar minuten stop ik met lachen. Ik kijk omhoog en zie dat ze voor me staan en mij nieuwsgierig aankijken. Ik ga snel rechtop staan en kijk ze vragend aan. "Wat ?" "Is dat niet de shirt van Thomas ?" "Ja dus ?" Ze kijken elkaar grijzend aan en schulden grijzend hun hoofd. "Niks hoor." "Nee we hebben niks !" Ze grijzen weer en knikken. "Oké." Ik vertrouw ze niet maar ik laat het. Ik pak een neon roze jurk en loop naar onze badkamer. Ik neem een snelle douche en kleed me aan. Ik doenbare mascara op en loop naar onze woonkamer/slaapkamer. Ik loop naar onze salontafel en zie een briefje. Ik lees heel nieuwsgierig het briefje. 'Lieve Jasmine, wil je alsjeblieft met mij op een date ? Groetjes ...' Ik kijk geschrokken naar de naam ... 'Groetjes Thomas.' ...
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Ik spijt me zo erg dat ik al zolang niet meer heb geschreven ! Ik heb de laatste tijd geen inspiratie en ik probeer zo vaak mogelijk te schrijven en ik denk heel erg na, maar toch lukt het soms niet ... Het spijt me super erg ! Tot de volgende keer x Groetjes Susan x
JE LEEST
The Talents In The Boarding School (Compleet Deel 1)
RomanceDit verhaal gaat over Dans en Acteer : Jasmine is nieuw op een kostschool vol talenten. Haar nieuwe kamergenoot heet Bella, ze worden beste vriendinnen Maar er is altijd wel een groep met 'populaire' mensen : Cameron Thomas Ariana Madison Er is oo...