POV Jasmine :
Ik pak mijn koffer van onder mijn bed en doe al mijn kleding erin. Daarna pak ik een brede koffer en stop daar mijn schoenen in. Daarna pak ik een mini koffer en stop daar mijn tandenborstel en make-up in. Ik leg ze naast mijn deur neer en plof op mijn bed. Ik hoor geklop dus ik ga snel zitten. De deur wordt opengemaakt en mijn moeder komt binnen lopen. "Heyy .." "Heyy." Zeg ik glimlachend. "Het spijt me zo dat ik je naar de kostschool moet brengen, maar je snapt het toch wel ?" Ik knik. "Tekort aan geld en unicorn dit en unicorn dat, jaja.." "En we hebben je zusje en .." "Ik ben ouder en de oudste mag weer weg hoor." "Schat ..." "Nee ik snap het, maar mag ik mijn unicorn dingen wel mee ?" Mijn moeder glimlacht en knikt. "Natuurlijk !" Ik glimlach en geef mijn moeder een knuffel. "Ik hou van je .." "Ik hou ook van jou schat en ik beloof dat je zusje beter wordt." "Ik hoop het .." "We gaan proberen om de beste dokter te regelen." "Ik snap het .." "Ga maar slapen, morgen moet je uitgerust uitzien." Ik knik. "Welterusten schat." "Welterusten mam .." Ik pak mijn enige zwarte koffer en stop daar al mijn unicorn spullen in ( Knuffel, pyjama, nog meer knuffel, kussen en beeldjes ). Ik zet die bij mijn andere koffers en loop naar de badkamer met mijn pyjama. Ik doe de douche alvast aan en kleed me aan. Ik stap in de douche die ondertussen lauw is geworden. Na het douchen droog ik me af en doe mijn pyjama aan. Ik poets mijn tanden en gooi wat water in mijn gezicht. Ik droog mijn gezicht met mijn handdoek en loop mijn kamer in. Ik spring in mijn bed en val gelijk in slaap.
*De volgende ochtend.*
Ik wordt gapend wakker en wrijf in mijn gezicht. Ik kijk naar mijn klok en zie dat het 12:00 uur in de middag is. Ik sla mijn deken van en bibber eventjes. Mijn zicht is een beetje wazig maar veranderd snel in normaal zicht. Ik pak mijn bril ( Geen nerd bril, maar een best wel grote bril ) en loop naar de badkamer. Ik open mijn kastje en zie dat ik mijn lenzen ben vergeten in mijn koffer te stoppen. Ik poets mijn tanden ( Met mijn moeders tandenborstel ) en gooi wat water in mijn gezicht. Ik droog me af en loop terug naar mijn kamer. Owh ja voordat ik het vergeet te zeggen ... Ik ben een verslaafde aan unicorns ... Ik heb beeldjes en op 1 van mijn muren staat een unicorn geschilderd, dat heeft mijn vader gedaan. Vraag me niet hoe dat komt ik hou gewoon van ze .. Ik kleed me aan en doe een shirt aan met korte mouwen en met een unicorn plaatje erop. Ik doe mijn lichtblauwe jeans aan en doe mijn witte all stars aan die niet echt wit meer zijn ... Ik kan nooit witte schoenen wit laten .. Ik doe mijn mini koffer open en ik ren snel naar de badkamer. Ik pak mijn lenzen en loop weer terug. Ik heb ze in een zakje gedaan zodat ik ze makkelijk kan pakken. Ik stop ze in mijn koffer en sluit mijn koffer weer. Ik pak 2 koffers en loop naar beneden. Ik leg ze naast de voordeur neer en ren weer naar boven. Ik pak mijn laatste 2 koffers en ren weer naar beneden. Ik leg mijn laatste 2 koffers ook neer en loop naar de badkamer. Ik zie dat mijn moeders mascara en lippenstift hier nog ligt. Ik glimlach. Ik haal de borsteltje met mascara 1 keer door mijn wimpers heen aan allebei mijn ogen en doe daarna mijn moeders hele lichtroze lippenstift op. Ik loop weer naar beneden en zie dat ze een grote brunch hebben gemaakt. Ik kijk vol verbazing naar al het eten. Ik voel dat er slijm uit mijn mond dreigt te komen dus ik sluit snel mijn mond. Ik kijk in het rond en race naar de tafel. Ik pak een wafel en eet die binnen een paar seconde op. Ik drink mijn drinken op en eet een pannenkoek. Opeens komen er mensen naar binnen. Ik glimlach awkward en hoor mijn moeder en vader lachen. "Alles is voor jou, we hebben al ontbeten." Ik grijns en eet verder. "Waar is zusje ?" "In de ziekenhuis een test doen." Ik knik .. ( Jullie komen er later achter wat er met haar zusje aan de hand is ) Na het eten veeg ik mijn mond schoon en zucht. Ik leg mijn hand op mijn buik en wrijf eroverheen. Ik kijk tevreden naar de tafel en zie alleen nog maar een paar kruimeltjes. "Klaar om te ga .." "Je hebt serieus alles opgegeten." Zegt mijn vader verbaasd. Ik knik. "Jep." Mijn vader schudt lachend zijn hoofd. "Klaar om te gaan ?" Vraagt hij deze keer normaal. Ik knik en sta op. Ik leg mijn hand op mijn rug en buig wat naar achter. Ik hoor een knak en ik voel dat ik me weer soepel kan bewegen. Ik grijns en steek mijn vinger op. "Wat is er ?" "Ik moet naar de wc .." Mijn vader schudt weer lachend zijn hoofd. "Ga maar gauw, ik pak de auto in." Ik knik. Ik ga snel naar de wc en poep en pis lekker. Ik ren snel de trap op en pak mijn tas ik check snel of alles er in zit ( Portemonnee, mobiel, sleutel ( Kamer in de kostschool), iPad, laptop en kauwgom ). Ik ren met mijn tas in mijn hand van de trap af en spring de auto in. Ik leg mijn tas naast me neer en zeg dat hij mag rijden. "Daar gaan we dan !" Ik kijk naar buiten en ga mijn huis missen .. "Schat ?" "Ja ?" "We hebben geregeld dat je elke vakantie naar ons toe mag en als je wilt in de weekend ook, maar dat mag jij beslissen." "Echt waar ?!" Ik hoor mijn ouders lachen. Wat is er grappig aan ? "Ja echt waar !" "JEEJ !!!" Ik dans zittend. "Owh en schat ?" "Ja ?" "Je moet wat rustiger op school doen, want we weten als je muziek hoort dat je helemaal los gaat dus laat dat uit je hoofd !" Ik zucht verdrietig. "Oke ..."
JE LEEST
The Talents In The Boarding School (Compleet Deel 1)
RomanceDit verhaal gaat over Dans en Acteer : Jasmine is nieuw op een kostschool vol talenten. Haar nieuwe kamergenoot heet Bella, ze worden beste vriendinnen Maar er is altijd wel een groep met 'populaire' mensen : Cameron Thomas Ariana Madison Er is oo...