Voorwoord

19 0 0
                                    


Leeswaarschuwing: Gebruik van grof taalgebruik, drugs en geweld. Lezen is dus op eigen risico

3 mei 2023

"Ik heb geen dramatische soapseries nodig. Ik schrijf mijn eigen boeken waar al genoeg drama in voorkomt."

Ik ben Lowie en ik ben nieuw op Wattpad. Ik heb zonet mijn verhaal afgerond maar ik ben er niet heel trots op. Ik ga het nog eens herschrijven want het verhaal is best kort. Ik ga er misschien een serie van maken maar dat weet ik niet.  Ik heb genoeg andere plannen. Ik ga me nu focussen op het herschrijven van dit boek. Als je dit boek gaat lezen mag je altijd tips en commentaren geven. Je mag het ook gewoon lezen voor ontspanning. Maar als je dat doet let dan niet op spelling en grammatica. Veel leesplezier en hopelijk word ik een succesvol schrijver.

20 mei 2023

Ik heb net besloten om te gaan herschrijven. Het verhaal gaat langer en beter worden. Er gaan scenes weg maar er komen er ook bij. Als je ineens ziet dat er dingen zijn veranderd is dat omdat ik het beter aan het maken.

2 juli 2023

Zo eindelijk klaar. Het is goed maar het kan beter. Het boek mag langer zijn. Begin september zal ik het opnieuw herschrijven. Nu aan het andere verhaal van de serie beginnen. "Maria" zal dat boek heten. Nu komen er updates op "Sarah". Eén keer per week zal dat zijn. Veel leesplezier!

Sarah (DUTCH) ✔️ | Boek 1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu