37 6 5
                                    

Direk geçicem bölüme.
______________________

Felix biraz bana Avustralya'dan bahsetti bende Kore'den.

Felix, Kore'nin çok güzel bir yer olduğunu, hep buraları gezmek istediğini söyledi. Bizim sitenin yakınlarında bir müze vardı. Felix'e sordum;

Hj:
"Mâdem buraları gezmek istiyorsun, bir müzeye gidelim."

F:
"Tek başımıza nasıl gideceğiz?"

Hj:
"merak etme buraya çok yakın bir müze var. Yürüyerek en fazla 10 dakika.

F:
" O zaman olabilir. Saat kaçta gidelim? Kalabalık olmayan saatlerde gitsek daha iyi olur. "

Hj:
" O zaman öğlen 12:00-01:30 gibi gidelim. Herkes o saatlerde yemek yer."

F:
"Bana uyar!"

Hj:
"Bu arada Felix, senin hattın var mı?varsa numaranı verirmisin?"

F:
"Tabii ki *numarayı söyler*"

Hj:
"Tamam. Mesaj atıyorum bakalım doğru mu"

F:
"Evet mesaj geldi doğru."

___________

Kanepede yan yana oturmuş, televizyon izliyorduk. Çok uykum gelmişti, ayakta uyuyordum. Fark etmeden Felix'in omzunda uyuya kalmıştım. Felix'de televizyonu kapatmıştı. O da benim kafama yaslanmış, uyumuştu.

Sabah kalktığımda belim biraz ağrıyordu. Yatakta olmadığımı fark edince biraz şaşırdım ve sonra hatırladım. Felix, hâlâ uyuyordu, hemde yanımda. Yüzüm gülüyordu durdurmak imkansız gibi birşeydi. Bu his bana fazla huzur veriyordu. Çok güzeldi. Saate baktığımda 10:30 gibi birşeydi. Müzeye gideceğimizi hatırladım. Felix'in sakince uyandırdım.

Hj:
"Felix, uyan"

F:
"Hm? Burda ne işim var?"
*uykulu bir şekilde*

Hj:
"uyuya kalmışız."

F:
"Doğru. Dur Bi dakika? Saat kaç?! Müzeye geç kalıcağız!"

Hj:
"Daha 10:30. Merak etme. 1.30 saatimiz var. Ben yüzümü yıkayacağım. Haydi sende gel"

F:
"Tamam sen yıka, ben geliyorum."

________________________

Yüzümü yıkadıktan sonra banyodan çıktım. Banyonun kapısının önüne Felix, gözlerini kapatmış, kafasını eğmiş ayakta uyuyordu. Felix'in salladım.

Hj:
"Hey Felix! Artık uykunu aç! Saat kaçta uyudun sen?"

F:
"Bilmiyorumm. üç gibi "
*uykulu bir şekilde*

Hj:
"NE!? ÜÇ MÜ!? DELİRDİN Mİ SEN?"

F:
"Napıyım. Dizi iki buçuk da bitti. Sonra seni nasıl yatağına götüreceğimi düşündüm. Sonra seninle kanepede uyumak mantıklı geldi. Uyandırmak istemedim."

Peki Şimdi? / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin