Arkadaslar begendiginiz yerleri ss alip instagram'da ttda vs. Paylasip destek olur musunuzz?
_____________________
Gec oldugunu fark ettik ve siteye girip asansore bindik.
Site 13 katliydi ve bizde 12. Kattaydik
5. Kattayken asansor durdu ve isik sondu.F:
"HYUNJIN! NELER OLUYOR?!"Hj:
"BILMIYORUM FELIX. AMA BILDIGIM BIR SEY VAR, COK KORKUYORUM. SANIRIM ASANSORDE KALDIK!"F:
"HAYIR HAYIR COK KORKARIM BEN. YA DUSERSE."Hj:
"ONCELIKLE SAKİN OLMALIYIZ."F:
"BU HALDE NASIL SAKIN OLABILIRIM HYUNJIN?!"Hj:
"BILMIYORUM FELIX SADECE SAKIN OLMAYA ÇALIŞ. TELEFON CEKMIYOR. NE YAPICAGI-"Dememe gerke kalmadan asansor dusmeye basladi
F:
*ciglik atar*
"HYUNJIN YERE YAT! SIRT USTU YERE YATT!!"Hj:
"NE YAPICAGIZ FELIX"
*Ciglik atip aglamaya baslar*F:
"BILMIYORUM HYUNJIN. AGLAMA! SAKIN OL COK YUKARIDAN DUSMEDIK EN AZINDA-"Ve 'GÜM!' sesi ile asansor bizimle yere cakildi. Belime ve kafama bir sarsinti geldi ama cok acimadi. Basimi tutarak kalktigimda, Felix bayilmisti..
Hj:
"Ahh kafam..
FELIX?! HEY FELIX! FELIX UYAN SANA IHTIYACIM VAR! SADECE UYAN, SEN BILIRSIN NE YAPACAGIMIZI! BEN SALAK BIR APTALIM HIC BI BOK BILMIYORUM KALK FELIX!"O an aglamaya basladim. Felix ya kafa sarsintisindan ya da panikten bayilmisti.
Felix'in yanina oturmus hungur hungur ağlıyordum.Hj:
"Felix.. kalk.
Bunu yapmama asla izin vermezdin ama suan uyanik degilsin. O yuzden yapabilirim degil mi? Yanagina bir kelebek kondurabilirim değil mi?
Cok guzelsin. Bu sansi sanirim bir daha bulamiyacagim. Suan bayginsin ama birazdan kalkarsin. Sanirim yapicagim Felix.."Dedim ve Felix'e bir opucuk verdim. Hayatimin ilk opucuguydu. Ha su boynundan optugumu saymayin orda opmedim! Sadece dudağımı deydirdim. Yemin ederim!
Cok usumustum Felix bir turlu kalkmadi. Stresli oldugumda sarki soylerdim. Bu bana iyi gelirdi. Sarki soylemeye basladim. Aradan 3 dk gecmis olsa gerek. Felix uyandı. Basini tutuyordu.
Hj:
"A- FELIX! HEY IYI MISIN! BASIN AGRIYOR OLMALI! BAYILDIN!"F:
"Ah basim..
Hyunjin.. sakin ol iyiyim ben. Sen iyi misin? Simdi telefondan itfaiye'yi arariz."Hj:
"Felix ben iyiyim ama bir sorun var. Sanirim unuttun, TELEFON CEKMIYORR!!"F:
"Bi dk? NE!? HYUNJIN NE YAPACAGIZ!COK KORKUYORUM. S-SANA D-D-DAHA ONCE S-SOYLEMEDIM, B-BENIM P-PANIK A-A-ATAGIM V-VAR"
*zar zor nefes alarak*Hj:
"NE?! FELIX SAKIN OL BEN YANINDAYIM. Sanirim bagirmamam gerekiyor.
*derin bir nefes alarak*
Sakin ol Felix. Her turlu cikacagiz burdan."Felix'in elini tuttum ve konusmami devam ettirdim.
Hj:
"Cok panik yapma, endiselenme. Hey dusunsene ilerde idol olup cok basarili oluyosun. Cok unlu oluyorsun, fanlarin seni canindan cok seviyor. Lutfen sakin ol. Simdi, nefesini burnundan al, agzindan ver"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peki Şimdi? / Hyunlix
FanfictionLee Felix ve Hwang Hyunjin 5 yasinda, anneleri sayesinde tanışmışlardır. Hyunjin, Felix ile sevgili olmak ister hatta bunu 5 yasinda soyler. Felix daha kucuk olduklarini ilerde olabileceğini soyler ama icten içe o da Hyunjin ile sevgili olmak istiyo...