10 : TAK TERPENDAM 🔞

3.9K 39 2
                                    

Kirin duduk di singki tandas sekolah. Dia menatal telefonnya dengan bosan. Melihat gambar-gambar yang disiarkan dalam Instagram oleh akaun-akaun yang difollownya. Dia malas nak terlibat dengan perhimpunan rasmi pagi Isnin itu. Mindanya sarat dengan babak pertemuannya dengan Rio di tasik Presint 8 yang lepas. Selepas mendapat kebenaran dari Cikgu Luth, Kirin memecut ke tasik itu. Berdasarkan story Instagram Rio, dia sedang berjogging di situ.

Kirin tersenyum apabila dia teringat akan kejadian itu.

Dan, apabila dia terpandang Rio yang baru sahaja selesai berjogging dengan kusyuk sambil mendengar lagu menggunakan earphone, Kirin terlupa akan tujuan asalnya menyusuli Rio ke situ, untuk meminta maaf.

Ketika itu Rio sedang cooling down sambil menghadap masjid. Kirin duduk di belakang Rio, di kerusi kosong untuk menanti Rio selesai bersenam. Namun, duduk di belakang Rio itu, membuatkan Kirin lupa tujuan asalnya ke situ, untuk meminta maaf kepada Rio akan keterlanjurannya hari itu. Di kerusi itu, Kirin menikmati segenap tubuh Rio. Nafsu Kirin membuak-buak melihat gerakan tubuh Rio.

Rio hanya memakai seluar pendek sehingga paras paha, menunjukkan kemulusan paha dan betisnya yang berbulu-bulu halur. Kirin membayangkan dia menjilat paha itu, mencium celah-celah kangkang Rio. Dengan baju ketat yang mengikut bentuk badan Rio, imaginasi Kirin semakin liar.

Segera Kirin menutupkan mata apabila Rio membongkok ke depan. Punggung Rio tertonggeng ke arah Kirin. Aksi itu membuatkan zakar Kirin terpacak tegang di dalam seluar bolanya. Kirin membayangkan dia sedang menujah punggung Rio itu berulang-ulang.

Shit! Kalau bukan disebabkan dia kini berada di taman, sudah lama Kirin mengeluarkan zakarnya dari seluar, lalu dia melancap di situ sambil memandang Rio meliuk-liukkan badannya untuk cooling down.

Rio sudah selesai cooling down. Dia menyimpan earphonenya ke dalam case, lalu Rio menoleh ke belakang. Jantung Rio berdegup kencang apabila melihat Kirin sedang duduk di belakangnya sedang terkangkang. Yang lebih mengejutkan Rio ada cara Kirin memandangnya. Penuh nafsu dan seakan-akan Kirin itu ingin menerkamnya di situ.

"Kirin? Kau buat apa di sini?"

Kirin tersentak. Dia tidak sedar bila Rio menoleh ke belakang. Kepalanya lebih sarat membayangkan Rio sedang merengek-rengek kesedapan menikmati tujahan zakarnya. Gagau Kirin seketika, lalu dengan laju Kirin berdiri.

"Rafiq.." Kirin melangkah ke hadapan, menghampiri Rio. Dia menarik nafas dalam-dalam apabila terpandang puting Rio yang jelas tersembul di sebalik jersi sukan Rio. Dia ingin menggigit puting itu, menjilat puting itu sehingga Rio menjerit kesedapan.

Rio menelan air liur dalam-dalam apabila Kirin melangkah maju mendekatinya. Apa lagi apabila melihat batang yang bergoyang-goyang di dalam seluar pendek Kirin itu. Jelas menunjukkan panjangnya zakar Kirin itu. Meremang bulu roma Rio apabila dia membayangkan sepanjang mana zakar itu.

"Kau sihat?" tanya Kirin, sebaik sahaja dia berada di hadapan Rio. Peluh yang mengalir di leher Rio diperhatikan dengan penuh bernafsu.

Rio mengangguk. Dia membalas pandangan Kirin yang bagaikan ingin menikamnya itu.

"Kau buat apa sini?" tanya Rio.

Kirin tidak segera menjawab soalan itu. Kirin mengukir senyuman apabila melihat wajah cuak Rio. Bibir Rio yang kemerah-merahan itu nampak sedikit menggeletar.

Perlahan-lahan Kirin merapatkan kepalanya ke cuping telinga Rio. Kirin menarik nafas dalam-dalam untuk menyedut bau peluh Rio. Damn! Berahi Kirin semakin tidak tertanggung ketika itu.

"Aku minta maaf, Rio..." bisik Kirin ke telinga Rio. Kemudian dia meniup cuping Rio itu perlahan-lahan. Senyuman Kirin semakin lebar apabila Rio berasa geli dengan tiupan nafasnya itu.

PENDAM BERAHI SEKOLAHWhere stories live. Discover now