Kontrol etmedim yazım yanlışı görürseniz uyarabilirsiniz.
Oy ve yorum lütfen 😔
∆∆∆
Demi Monde® bir önceki nesil Asimetrik Savaş Hâli Sanal Eğitim Programlarında tespit edilen yetersizlikleri düzeltmiş ve Gerçeklik Bölüntüsü'nün, Bölgelerarası ve Kişilerarası Uyumsuzluk Ölçütlerinin, Duygusal ve Psikolojik Etki Motiflerini ve Savaş Performansı Göstergelerini (ki tüm bunlar, teklif dosyasında belirtilen seviyeleri çarpıcı ve kapsamlı bir biçimde aşmıştır) esas olarak bir üst seviyeye çıkarmayı başarmıştır. Kısacası Demi Monde®, ister Neo Savaşçıları, ister deneyimli Savaş Personeli, NCO'lar, diğer subaylar ve ekipler olsun, tüm Amerikan Savaş Personeli'ne kusursuz bir ortam sağlayan, onların düşük maliyet ve etkin bir performansla, ASHO'da en doğru, en ikna edici ve en zorlu koşullar altında gerçek bir ortamda eğitilebilmesine olanak veren, her türlü taktik, teknik ve yönetimin Aşırı Aksiyon Testi'ne tabi tutulabilecekleri bir programdır. Eğitim, hastane, sağlık ve morg masrafları göz önüne alındığında Demi Monde®'un Amerikan ordusuna yıllık 4.35 milyar dolarlık bir tasarruf olanağı yaratacağı tahmin edilmektedir.
-Demi Monde ürün tanımlama kılavuzu, 12 Haziran 2013
∆∆
Ha?
"Özür dilerim, anlamadım."
"Size bir milyon dolar kazanmak isteyip istemediğinizi sordum Bay Kim."Doğal şüpheci karakteri devreye giren Taehyung derin bir nefes aldı. Bir yandan generali kuşkulu gözlerle süzüyor, diğer yandan da üniveristeye gitmek için gerekli olan parayı biriktirmek ve kirayı dert etmek zorundadır kalmamak, Jimin'den yana endişelenmemek ve 24 yaşında bir oğlanın dert etmemesi gereken her ne varsa kafaya takmamakla ilgili tüm o hoş düşünceleri aklında kovuyordu.
"Ciddi misiniz? Benimle dalga geçmiyorsunuz... Benimle kafa bulmuyorsunuz değil mi?"
General şiddetle başını iki yana sallarken, Taehyung adamın bu tavrını kafa karıştırıcı buldu. "Neden sordunuz Bay Kim, ben kesinlikle ciddiyim, hem de çok... Hiç bu kadar ciddi olmamıştım! Şimdi size tekrar soruyorum, bir milyon dolar kazanmak ister misiniz?"
Taehyung sakin kalmaya çalışarak o ana kadar konuşulanları, yaşananları kafasında tarttı. Generalin hiçte dalga geçer bir hâli yoktu. Ama...
"General, komutanım, hukuk hocanın sözlüğünde bunun karşılığı 'yersiz söz'dür. Tabii bir milyon dolar kazanmak isterim. Ancak şöyle bir sorun var 'bu parayı kazanmak için ne yapmam gerekiyor' gülümsedi "kimi öldürmem gerekiyor."
General başını yine hararetli hararetli sallayarak kaşlarını çattı. "Hiç kimseyi Bay Kim, kesinlikle hiç kimseyi... Hayır, kimseyi öldürmeniz gerekmeyecek, tam tersine Amerikan Hükümetinin sizden isteyeceği şey birini kurtarmanız. Sizden bir kurtarma operasyonuna dahil olmanızı istiyoruz."
Taehyung artık tüm bu konuşmanın çığırından çıktığını düşünüyordu. Kendisine söylendiği kadarıyla, bir müzik grubuyla birlikte dünyadaki birçok Amerikan üssünde konserler verecek bir şarkıcı bulmak amacıyla yapılan seçmelere katılmak için bir hafta kadar önce For Jackson'a, Amerikan Ordusu Eğitim, Talim ve Konuta Merkezi'ne gelmişti. Ve şimdi burda oturmuş, kendisinden oyun oynaması isteniyor ve zahmetleri karşılığında bir milyon dolar teklif ediliyordu. Bu hiç mantıklı değildi. Ama bir milyon dolar, bil milyon dolardı tabii.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demi Monde || TaeKook
خيال (فانتازيا)Çürümüş bir hayat tarzını benimsemiş, ahlâkî değerlerini yitirmiş bir toplum. Normal ve uygar davranışların terk edildiği bir karanlık bir dünya. Müthiş gerçekçi sanal bir ortamda pek çok oyuncunun rol aldığı yüksek çözünürlüklü, dev bir savaş simül...