çok beklersin!

20 8 9
                                    

Kitap evine girdiğimizde kendimi yepyeni bir dünyaya ışınlanmış gibi hissettim. O kadar güzel ve bir o kadar da etkileyici ki sürüklenmemek elde değil.

Sende benim düşündüğümü mü düşünüyorsun?

Dedi Alva. Ona baktığımda ise onunda büyülenmiş olduğuna şahit oldum burası resmen bir harika bildiğiniz tüm kitap evlerini unutun burası harikulade.

Sen neyi düşünüyorsun?

Diye cevapladım.

Seni.

Dedi Alva küçük bir kahkaha atarak. Suratına "tekmeyi yersin" bakışı attım.

Şaka şaka hemen alınma.

Dedi. Hiç bir şekilde cevap vermedim vermek istemedim. Kısa bir süre sonra bana yönelip;

Aria'da ne buldun?

Diye bir soru yöneltti.

Ne demek ne buldun?

Yani sanki Aria seni haketmiyormuş gibime geliyor sence?

Anlayamadım hangi konuda haketmeyecekmiş? Yıllardır beraberiz bunu sormak şimdi mi aklına geliyor?

Her konuda baksana haline onun için çabalıyorsun fakat o ortalıkta bile değil.

Aramızda geçen konuşma beni oldukça kızartmıştı. Suratım kıpkırmızı bir şekilde Alva'ya dönüp;

Sen artık kesicek misin sesini?

Dedim sakin bir şekilde. Pardon sesim biraz fazla gür çıkmış olabilir. Alva cevap vermeden orada çalışan tatlı bir abla bana dönüp;

Burada bu denli konuşmanız doğru değil yardımcı olmak isterim.

Dedi üslubu oldukça iyiydi.

Üzgünüm biraz sinirlendim.

Dedim Alva'ya gönderme yapmaya çalışarak.

Kız arkadaşıma bir hediye almak istiyorum konusu fantastik macera hatta gizem gerilim olabilir gerçekten sürükleyici bir kitap olmasını istiyorum yani okudukça okuyası gelir ya insanın öyle bir kitap istiyorum.

Diyerek tarif ettim istediğim kitabı.

Biliyor musunuz tam istediğiniz tarzda kendimde okumuş olduğum bir kitabı göstermek istiyorum.

Dedi abla.

Pekâlâ mükemmel olur.

Alva o sırada kitaplara göz gezdiriyordu. Onu hiç takmadan ablanın gittiği yöne doğru ilerlemeye devam ettim. Tam o sırada gözüme bir kitap çarptı.

Şuna bakmak istiyorum!

Göstereceğim kitapta tam olarak buydu.

Dedi abla.

Mükemmel bunu almak istiyorum. Ödemeyi ne tarafta yapacağım?

Diye bir soru yöneltirken Alva geldi.

Keşke beni de bekleseydin. Koskoca yerde seni nasıl bulmamı bekliyorsun acaba?

Dedi,cevaplamadım.

Dilini mi yuttun sen. Şaka yaptık be keşke şakadan anlayan arkadaşlarım olsaydı fakat kusura bakma Aria'da seni nasıl sevmiş anlayamıyorum iki hıyar yan yana gelmiş bildiğin. Hayret doğrusu ilk defa böyle bir şeye bizzat şahit oluyorum.

Yine cevap vermedim. Kalbini kırmak istemiyorum yoksa şimdiye burada Alva diye bir isim bile geçmiyor olurdu.

285 lira efendim.

Yuh bir de kitabı bensiz seçmişsin boşuna mı geldik buraya.

Beni konuşturma lütfen.

Diyerek cevap verdim Alva'ya o son damlanın taşmasına bir kaç damla kaldı sadece o kadar.

Kitaba bakacağım.

Dedi Alva.

Duvarın ardındakiler ha. Güzele benziyor siz okuyun daha sonra da ben okuyayım.

Okursun.

Dedim imalı bir şekilde hani aynen okursun gibi birşey. Bende artık ne dediğimin farkında değilim.

Alva'ya yönelip;

Artık gidelim dedim o cevap vermeyince. Trip atıp ilerlemeye devam etti. İşim gücüm yok birde senin tribini çekeceğim ha! Çok beklersin.

ARİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin