𝗧𝗮𝗻𝗷𝗶𝗿𝗼 𝗞𝗮𝗺𝗮𝗱𝗼
–SłowaTanjiro jest wręcz mistrzem słów afirmacji. Stale cie komplementuje i zapewnia o swoim uczuciu.
Gdy sam dostaje komplement od ciebie uśmiech nie schodzi mu z ust przez cały dzień.𝗭𝗲𝗻𝗶𝘁𝘀𝘂 𝗔𝗴𝗮𝘁𝘀𝘂𝗺𝗮
–Czyny i oddanie i dotykDocenia każdą twoją pomoc, oraz stara się ją tobie nieść. W ten sposób podzieliliście się obowiązkami, a wy staliście się bardzo zgraną parą.
Jeśli chodzi o dotyk to Zenitsu jest wręcz rzepem. Gdy już przyczepi się do ciebie nie puści puki nie dostanie pożądnej serii pocałunków i przytulasów.
Jednak jeżeli to ty zapragniesz czułości, chłopak bez wachania rzuci wszystko by ci ją zapewnić.𝗜𝗻𝗼𝘀𝘂𝗸𝗲 𝗛𝗮𝘀𝗵𝗶𝗯𝗶𝗿𝗮
–PrezentyDrobne podarki są waszą codziennością. Chłopak często zrywa ci kwiatki z pola, przynosi szyszki, żołędzie, czasami zdaży się motylek albo chrząszcz.
On za to preferuje dostawać prezenty w postaci twoich obłędnych dań.𝗚𝗶𝘆𝘂𝘂 𝗧𝗼𝗺𝗶𝗼𝗸𝗮
–CzasKażda wasza wspólna chwila dużo dla niego znaczy. Sama twoja obecność mu wystarcza.
Lubi gdy ty inicjujesz spotkania, bo wie wtedy iż nie nudzi cie swoim towarztstwem.𝗞𝘆𝗼𝗷𝘂𝗿𝗼 𝗥𝗲𝗻𝗴𝗼𝗸𝘂
–Słowa i dotykU niego słowa afirmacji idą w parze z dotykiem, bardzo rzadko oddzielnie. Subtelne pocieranie ramienia gdy cie chwali, czochranie twoich włosów kiedy okazuje ci wsparcie lub delikatne ściskanie twoich dłoni gdy zapewnia cie o swojej miłości to tylko niektóre z jego przyzwyczajeń.
Gdy dostaje je od ciebie wręcz roztapiasz jego serce. Nigdy nie zwątpiłby w twoją miłość, jednak kocha gdy go o niej zapewniasz.𝗔𝗸𝗮𝘇𝗮
–Czas i słowaMężczyzna nie potrzebuje ciągłego zapewniania o uczuciu, gdyż doskonale zdaje sobie strawę iż kochacie się wzajemnie. Jednak gdy spędzacie wspólnie czas, zawsze cie komplementuje, a gdy sam je dostanie zawstydza się.
𝗗𝗼𝘂𝗺𝗮
–DotykCałusy i przytulasy, są wręcz waszą rutyną bez której nie zaczniecie ani nie svhończycie dnia. W każdym możliwym momencie okazujecie sobie w ten sposób miłość. Mogłabyś rzec iż nie wypuszcza cie z objęć. Pragnie twojej czułości, a gdy ją dostanie prawdopodobnie będzie ją przedłużał jak najdłużej.
CZYTASZ
𝗦𝗰𝗲𝗻𝗮𝗿𝗶𝘂𝘀𝘇𝗲 - 𝗞𝗶𝗺𝗲𝘁𝘀𝘂 𝗻𝗼 𝗬𝗮𝗶𝗯𝗮
FanfictionW książce występują: -𝗧𝗮𝗻𝗷𝗶𝗿𝗼 𝗞𝗮𝗺𝗮𝗱𝗼 -𝗭𝗲𝗻𝗶𝘁𝘀𝘂 𝗔𝗴𝗮𝘁𝘀𝘂𝗺𝗮 -𝗜𝗻𝗼𝘀𝘂𝗸𝗲 𝗛𝗮𝘀𝗵𝗶𝗯𝗶𝗿𝗮 -𝗚𝗶𝘆𝘂𝘂 𝗧𝗼𝗺𝗶𝗼𝗸𝗮 -𝗞𝘆𝗼𝗷𝘂𝗿𝗼 𝗥𝗲𝗻𝗴𝗼𝗸𝘂 -𝗔𝗸𝗮𝘇𝗮 -𝗗𝗼𝘂𝗺𝗮 -𝗠𝘂𝗶𝗰𝗵𝗶𝗿𝗼 𝗧𝗼𝗸𝗶𝘁𝗼 -𝗠𝗶𝘁𝘀𝘂...