Carolyn
Egész életemben fontosnak tartottam a pontosságot. Zavart, ha elkéstem, tiszteletlenségnek tartottam a másikkal szemben. A Grace Hotelnél pontosan nyolc óra előtt öt perccel szálltam ki a taxiból, de inkább kint álldogáltam még tizenöt percet.
Először pulcsiban és farmerben akartam eljönni, de végül egy nagyon szűkre szabott ruhánál maradtam. A fekete vékony anyagot a V-alakú dekoltázsnál apró kristályokkal rakták ki, és a vége az alsó bordáim vonaláig tartott.
Amikor tíz perccel elmúlt nyolc, betopogtam a magas sarkú csizmámban az üvegajtón, megálltam az egyik csavart mintájú, hófehér oszlop mellett. Több biztonsági őr is strázsált a kijelölt helyén, ráadásul kamerák lestek minden négyzetcentit.
Fél perc múlva a lift ajtaja is kinyílt: megjelent William Malto, farmerben, sportcipőben, egyszerű fekete pólóban, kapucnis pulcsiban. Leuralta a teret, az emberek eltörpültek mellette, még a nagyra nőtt biztonságiak is jelentéktelenné és szürkévé váltak. Kék szeme lefejthetetlen matricaként tapadt rám, arcának kemény vonásai mégsem enyhültek meg a látványomra.
Megállt előttem, és csak ekkor tudatosult bennem, hogy mennyivel magasabb. Legalább fél fej volt közöttünk úgy, hogy én tűsarkakon illegtem. Zavaró nyomást gyakorolt rám a jelenléte, sérülékeny halacskának éreztem magam a cápával szemben.
Tüzetesen szemügyre vett. Minden porcikájából sütött az öntelt arrogancia, a legszívesebben felpofoztam volna.
– Gyere! – azzal elfordult és elindult vissza a liftekhez.
Nem, visszafogom magam, igen, visszafogom magam...
– Nem vagyok a kutyád!
– Pedig remekül állna a nyakörv – villantott rám egy félmosolyt a válla fölött.
Összeszorítottam a fogam, annyira szerettem volna valami frappánssal visszavágni, de nem tettem. Információra van szükségem, márpedig nem fogok semmit kihúzni belőle, ha ellenségesen viselkedek.
William belépett a liftbe, én pedig követtem. Az ajtók szűk cellába zártak. Fél méterre állt meg tőlem, mégis átsugárzott a belőle áradó energia, fojtogatott a közelsége. Széles háta eltakarta előlem a lift ajtaját.
A legszívesebben azonnal kiszaladnék a helyiségből.
Interjú! Biztos, hogy van valami nagyon mocskos titka, amiért megéri még pár órát ráfordítanom.
– Hova megyünk? – Hátamat a fémnek vetettem, hidege hűtötte hevülő testemet.
William értetlenül felém fordult.
– A szobámba – válaszolta úgy, mintha ennek egyértelműnek kellene lennie.
Ez nem túl jó hír. Kettesben egy zárt helyen? Beharaptam az alsó ajkam.
A lift kijelzőjén gyorsan nőttek a számok: öt, hat...
– Miért? Azt hittem, vacsorázni fogunk.
– Nem mondtam, hogy vacsorázni fogunk. Azt mondtam, öltözz ki és legyél itt nyolcra. Egy szóval sem említettem vacsorát – felelte tárgyilagosan. – Miért vinnélek randizni? – vidult fel.
Oh, hogy rohadnál meg!
A lift megállt, kitárta a szárnyait.
– Az információk alapján feltételeztem valamit. Hidd el, én se repestem egy randi ötletétől veled!
– Akkor még szerencse, hogy meg se fordult a fejemben – szállt ki. Hátra sem nézett, hogy követem-e.
Követtem bizony, nincs az az erő, ami megakadályozhatná, hogy megszerezzem, amit akarok.
YOU ARE READING
Hurrikán
RomanceOnline romantikus-erotikus regény Carolyn Az emberek úgy táncolnak, ahogy én fütyülök. Egészen addig... míg a főnököm régi tapasztalataim miatt, engem nem küld el egy interjúra. Egy beképzelt rocksztárhoz, aki képes a hotel papucsában megjelenni. Ir...