Hurrikán 22. fejezet

867 28 0
                                    

Carolyn

A kiállításra a csajok enyhén benyomva érkeztek, ahogy az emberek nagy része. Ez egy kiállításnak hívott napközbeni buli volt. Mindenki megjelent, akinek kicsit is számított a presztízs, minden négyzetcentin ismerősök álldogáltak pohárral, belemerülve egy fontosnak titulált beszélgetésbe.

A hostessek tálcával keringtek a fehér állványokra állított szobrok között, de külön bárpultnál is lehetett kérni. A mosdó bejáratánál az emberek összecsoportosultak, csodáltam, hogy a kokaint nem terítették szét az egyik asztalon. Milyen szép kép lehetne belőle...

– Láttátok Jared új nőjét? – lépett közelebb Candy. – Esküszöm, én láttam egy pornófilmben! – gesztikulált hevesen, karján rengeteg színes karkötő ütközött egymásnak.

– Tényleg? – Megkerestem a párost, szemügyre vettem kettősüket.

Jared a fél várost a kezében tartotta, a trendi szórakozóhelyek hetven százalékának a tulajdonosa. Felgyűrt ujjú inge alatt vonzó izmok feszültek, ugyanakkor a szőkésbarna, rövidre vágott haja sem keményítette meg lányosan vastag ajkát, és nem egyensúlyozta pisze orra lágyságát. A mellette álló szőke kedvesen mosolygott a társaságuk többi tagjára, félig a férfinak dőlt.

Candy elővette a telefonját, sebesen jártak az ujjai.

– Múltkor a Karmában a transzi pultos nekiugrott – hajolt közelebb Berta. Szarkalábai eltorzították vonásait, hatalmas karika fülbevalójától úgy festett, mint egy vajákos asszony. – Elvileg meghúzta a barátnőjét a mosdóban, amíg dolgozott. Igazi barom.

A fenébe hogy lemaradtam róla. Még mindig bánom, hogy azt az estét kihagytam.

– Neked régebben nem volt vele egy afférod? – kérdezte Ivy.

Kivel nem volt afférja?! Még a gimit se kezdtem el, amikor Berta már az éjszakában vadászott. A tévés riporter minden mindegy alapon megvonta ruhájából kilógó vállát. Kulcscsontján már jól látszottak az elmúlt évek, bőre megereszkedett, és barna foltok tarkították.

– Oh, nem is mondtam még! A mi kis Carolynunkat levadászták! – Ivy egy hiéna mosolyával nézett rám. – William Maltónak, a rocksztárnak sikerült.

– Végre – tapsolt Berta elégedetten. – Végre beújítottál!

Ivy becsípve körözött szája előtt a poharával, gyűrűs ujjai rátapadtak az üvegre.

– És milyen volt? – mászott az aurámba az idős nő. Megcsapott a belőle áradó parfümszag, amibe az alkohol fanyarsága vegyült.

Felpittyent az órám. Ki kell másznom ebből... a fenébe is! Túl sokat dobtam be, ezentúl egy darabig az élcelődésük tárgya leszek... túl sokat, ugyanakkor elég sokat is kaptam érte. Ha mérlegre kéne tennem, akkor a Zakerys sztori simán megérte.

– Fenomenális – válaszoltam nagyon lassan.

– Ennél azért többet is mesélhetnél – szűkítette össze a szemét Ivy. – Tegnap gyorsan távoztatok a Karmából. Ha jól hallottam, egy autóval mentetek el.

Fel akartam emelni a telefonom és választ írni, de nem tettem meg. A barátnőm minden mozdulatomat keselyűként figyelte. Valami nagyon bántotta a csőrét, csak azt nem tudtam mi. Még.

– Nézeteltérésünk támadt a szórakozóhellyel kapcsolatban – mosolyogtam rá.

Elvettem az egyik pincérlány tálcájáról egy italt. Belekortyoltam a hideg pezsgőbe.

– Itt van! – sikkantott fel Candy. Mindannyian felé fordultunk. – Nézzétek!

Erre az orrunk alá rakta a telefonját, amin éppen egy pornóvideó ment. Egy festett szőkét kényeztetett egy férfi szájjal. Valóban hasonlított Jared nőjére, de ennyi. Ez nem elég egy új poszthoz.

HurrikánWhere stories live. Discover now