Soru işaretleri

84 8 34
                                    

"Ekin! Ekin! Ekin" gözümü araladığımda yanımda yaprağın olduğunu gördüm. "Şükürler olsun uyandın, öldün zannettim." Yaprak, "Kırmızı kod! evde cips kalmamış, markete gitmeliyiz." Yaprağı itekleyip lavaboya geçtim. Aynaya baktığımda saçımda simler, yüzümde iğrenç bir makyaj ve üstümde büyük harflerle EVDE CİPS KALMADI! yazıyordu. "Yaprak sen bittin!" diye bağırarak yaprağı kovalamaya başladım. "Ekin tamam, tamam kızma. Sen uyanmıyordun bende bunu fırsata çevirdim." dedi yaprak. Yaprağı yakalayıp saçını çektim. Yaprak bağırarak, "Demet! yardım et, bu kız beni öldürecek!" "Ekin, yaprağı bırak." dedi Demet. Ardından rüzgar, "üzgünüm yaprak ama bu sefer gerçekten hak ettin." "İğrenç yumurta ikizi seni!" diye bağırdı yaprak. Demet, "hadi ekin, ben ilgilenirim yaprakla. Sen git markete ne istiyorsa al." yaprak, "Hayır. Birlikte gidicez seni yürüyen kural!" dedi. Demet ellerini havaya kaldırıp "Tamam, Tamam bir şey demedik." dedi. Hazırlanıp aşağıya indik. İlk inen Demet olmuştu. Üzerinde sweatshirt, altında mini bir şort etek vardı. Ardından rüzgar indi. Üzerinde gömlek, altında ise pantolon vardı. 10 dakika sonra ben indim. Çiçekli bir elbise giymiştim. Hepimiz yaprağı beklerken bir anda power puff girls theme song çalmaya başladı ve müziğin eşliğinde yaprak aşağıya indi. Üstünde pembe bir tişört ve power puff girls baskılı yelek, altında ise mini ve beyaz bir şort etek vardı. Rüzgar, "Bu ne lan?" dedi. Ben ve demet bir şey demedik ve bir anda yaprak rüzgarın üstüne atlayıp ağzını kapatarak "ikiz bozuntusu" dedi. Ben gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırırken Demet, "çıkalım artık" dedi ciddi bir ifadeyle. Çıkıp eve en yakın markete doğru yürümeye başladık. Markete vardığımızda Rüzgar ve ben cips reyonuna, Yaprak ve Demet içecek reyonuna gitti. Demet sakince bakınırken yaprak bir anda kivili, çilekli ve yaban mersinli içeceklere sarılıp "Hepsini alalım!" diye yalvarmaya başladı. Demet, "Neden 3 tane alalım ki?" dedi. "Çünkü power puff girls renkleri seni yürüyen kural!" Demet, "Sadece 1 tane alıcaz yaprak." dedi ve yaprak bir anda yere oturup "3 tane alıcaz yoksa sabaha kadar buradan kalkmam." dedi. Demet, "5 yaşında değil 17 yaşındasın yaprak, Kalk şuradan." dedi. Yaprak cevap vermedi. "Tamam yaprak 3 tane alıcaz, kalk şimdi." yaprak kalkıp " Sağol yürüyen kural!" diye bağırdı ve demetin üstüne atladı. "Hadi al içecekleri cips reyonuna gidelim." yaprak kafa salladı. "Ekin! Bak neler aldım!" diye bağırınca herkes bize baktı. "Boş yapma yaprak bizde 2-3 cips aldık kasaya gidelim hadi." dedim ve kasada ürünleri ödedikten sonra eve doğru yürümeye başladık. Yaprak 5 dakikadır power puff girls şarkısı mırıldandığı için kafasına şaplak attım. Rüzgar, "Benim yerime de vursana." dedi. Eve vardık, evin kapısını açtım. Aldıklarımızı yerleştirip salona ilerledim. Yaprak bu anı bekliyormuş gibi " Film izleyelim! Bu iki ruhsuz film izlemek istemiyor." dedi ve dudaklarını büzdü. Ben "Ne bağırıyorsun yaprağım! İzleriz tabii ki ama korku filmi." dedim demet ve rüzgar aynı anda "hayır." dedi sonra yaprak ve ben aynı anda "evet!" dedik. "Siccin 6 izliyoruz!" diye bağırdım. Yaprakla sevinç dansı yaptıktan sonra demet ve rüzgar telefonları kapatıp isteksiz gözlerle televizyona baktılar. Ben filmi açarken yaprak koşarak aldığımız abur cuburları getirdi. Filmi açtım ve izlemeye başladık. Saat gece yarısıydı. Yaprak filmin ortasında durduk yere çığlık atarak odada koşturmaya başladı. Endişeli bir sesle, "Noldu?" diye sordu rüzgar. "Az önce yüzü olmayan birini gördüm!" çığlık atmaya devam etti. Ben ve Demet umursamadık. Rüzgarda "bu muydu? Off. " dedi ve hepimiz oturup filmi izlemeye devam ettik. Filmde siccin çıkınca yaprak tekrar çığlık atarak odada dolanmaya başladı. Kalkıp karnına sert olmayan bir yumruk attım. Yaprak sızlanırken biz film izlemeye devam ettik. Birkaç dakika sonra demet filmi kapatıp "yarın okul var, uyuyalım." dedi. Yaprak, "of çok sıkıcısın yürüyen kural." dedi. Ben de "Demet haklı, hadi." dedim. Yaprak somurtarak odasına gittikten sonra kalan herkes odasına gitti ve tam uyuyacağım sırada yaprak çığlık atıp odama geldi ve bana korkuyla sarıldı ben onu itekleyip "Ne oldu?" dedim endişeyle. "Yine o yüzü olmayan kişiyi gördüm." sinirlenip yaprağı kovalamaya başladım. "Ya ciddiyim gerçekten gördüm" dedi, ben "Demeti uyandırmaya gidiyorum." dedim rüzgar, "ya yaprak, neden çığlık atıyorsun rüyamın tam ortasında?" dedi. Bir anda yaprağı sırtına alıp balkona attı ve "görüşürüzz!" diye bağırıp balkon kapısını kilitledi. Demeti uyandırıp geldim. Demet, "Rüzgar, kızı balkona mı kilitledin? Ver şu anahtarı." rüzgar, "Hayır. Bunu hak etti." dedi. Demet şakaklarını ovalayıp "Blossom figürünün kırılmasını istemiyorsan anahtarı ver." dedi ciddi bir ses tonuyla. Gülmemek için zor dururken rüzgar söylenerek anahtarı verdi ve demet kapıyı açıp "yeter gidin yatın yarın okul var. Ayrıca yaprak, sakın bir daha o yüzü olmayan insanları gördüm diye bağırarak uykumuzu bölme bu sefer ben kitlerim seni balkona. Anahtarı da yutarım." dedi. Yaprak "of yürüyen kural." dedi ve herkes odasına gidip uyudu.

Silik YüzlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin