Helyet foglaltunk Daniellel egymás mellett , amikor egy fekete bőrdzsekis alak lépett be az osztályba
-Jaj neee! Ez ugye nem az, amire gondolok?- súgtam oda Dannek, aki válasz helyett csak nézte a fiatal férfit. 4 év lehetett köztük.
-Ez nem az a csávó akit majdnem leütöttél a parkolóban?-szólalt meg végül a padtársam
-De, pont ő. Remélem csak eltévedt, mert ha ő az új osztályfőnökünk, hamarabb szúrom torkon magam egy tollal, minthogy rá hallgassak. Egy dolog van amit nem bírok, az pedig az, ha valaki elhallgattat...
-Befognátok ott hátul?- szólt közbe az idegen.Kikaparom azt a smaragdzöld szemét!
-Tehát az én nevem Axel Brown, új ofő, satöbbi. Van kérdés?-folytatja, mire néhányan felteszik a kezüket-Nincs? Csodás! Akkor foglaljátok el magatokat-teszi fel a lábát a tanári asztalra, és kezd el telefonozni
-Mr Brown! Még nem is tudja a nevünket-szólal meg az egyik srác az első badsorból, mire többen helyeselnek.
-Egy évre tök fölösleges lenne megtanulni, de ha nektek ez ilyen hobbi, akkor csak nyugodtan- válaszolja az új tanárunk-Fuhhh én esküszöm, hogyha még egy percet egy légtérben kell töltenem vele, eret vágok- mondtam legjobb barátomnak
-Nem értem mi a bajod, szerintem tökre normális.- válaszol
-Méghogy normális!? Te most kinek az oldalán állsz? Az első padsorban ülők épp a talpát bámul...
-Mondjuk kezd te ott-mutat rám- ahogy látom szeretsz beszélni- mondja "Mr Arrogáns"
-Azt mondta, foglaljuk el magunkat, én megtettem.-néztem a szemébe- A nevem Daisy Brooks, kosarazok. Önéletrajzot is adjak, vagy megelégszik ennyivel?
-Túl sok is.-fordul padtársam felé-És te?
-Becses nevem Daniel Miller, szintén kosarazok-emeli meg üdvözlésképp kék baseballsapkáját , mire Mr Brown bólint, és a következő embert kérdezi.
-Te komolyan gondolod? Szerinted normális a pasas?-suttogtam padtársamnak, aki épp a melegítőjéből húzott elő egy rágót (mert ha nála nincs, itt a világ vége)
-Szerinem tökre jó hogy fiatal. Kérsz?-kínált meg, mire elvettem egyet- meg amúgy is, lehet hogy tökre jól tanít. Láttad milyen reflexei vannak? Engem eltalált volna az ajtó. Szerinted mit sportol?
-Nemtudom, de ez az ami a legkevésbé érdekel
-Azért egy picit legalább biztos tudni szeretnéd-látott át rajtam
-Ahh ilyenkor átkozom az eget hogy ilyen jól ismersz.
-Elszórakoztok ott hátul?- szólt be megint a bőrdzsekis
-Valami olyasmi-tettem fel én is a lábam a padra, mire elkezdtünk farkasszemet nézniHát ha ezt akarja, legyen! Könnyű dolgom van.
YOU ARE READING
Miért pont Ő? [BEFEJEZETLEN]
RomanceDaisy Brooks egy átlagos lány, egy átlagos sportiskolában. Napjai nyugodtan telnek, egészen addig, míg az új tanáruk fenekestül fel nem forgatja életét. Axel Brown most kezdi pályafutását tanárként. Élete a sport, és minden ami hozzá kapcsolódik. De...