16. Song of Sailor Moon

2 0 0
                                    

He - Like ice snow angels ice ice snow snow drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum swellless swelless hearts break like ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow drum drum ice ice God bless AI ice ice snow snow snow snow drum swellless drum hearts break like money or like ice ice snow snow advice like money burns fucking ice ice drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum """"here is a thing which the more it's needed the more it's rejected: advice: fucking which is unwillingly heeded by those who most need it, the fucking ignorant""" ice ice snow snow drum drum ice ice ice star upside down down.
She - Vets or like talking dogs or like ice ice drum drum swellless drum drum ice ice know yourself fucking knowless knowless drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum drum drum drum coincidences fucking devil's advocates drum drum ice ice snow snow angels ice ice klothod (battle), deception, error, power, strife of strifes, jealousy, ice ice snow snow angels ice ice bibleless niftyless drum drum ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow fucking Artemis Fowl drum drum ice ice snow snow birds angels ice snare Little Drummer Boy ice ice """"""But I Solomon questioned him, saying: "If thou wouldst gain a respite, discourse to me about the things in heaven." And Beelzeboul said: "Hear, O king, if thou burn gum, and incense, and bulb of the sea, with nard and saffron, and light seven lamps in an earthquake, thou wilt firmly fix thy house. And if, being pure, thou light them at dawn in the sun alight, then wilt thou see the heavenly dragons, how they wind themselves along and drag the chariot of the sun."""""
The Mountains - Like ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow drum drum drum drum drum drum ice ice snow snow snow snow swellless swellless drum drum ice ice ice drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice drum drum swellless politeless no fucking panders fucking madness frustration fucking swearing, Penn was expelled drum drum we relate fucking ice ice snow drum drum ice ice fucking ice ice riddles drum drum ice ice snow snow nostalgia Ocarina, Ice Cavern, Forest Temple, Ocarina's OST drum drum, Forest Temple, wolfos, poes, drum drum, elevators, violins, Nuvole Bianche, patience, condescending, ice ice snow snow angels ice ice drum drum drum ice ice snow snow angels ice avalanches Sonic Adventure nostalgia heaven heaven.
St. Jedidiah - Like ice ice snow snow drum drum swellless swellless swellless swellless politeless typewriters fucking ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum swellless swellless hearts dance like Ikana Castle drum drum ice ice snow snow redeads dancing, Gibdo Mask fucking video games drum drum YouTube drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice we remember when YouTube was just skits, low-quality skits, funny, weird, odd things, ice ice snow snow drum fucking metaphors ice ice this is a good metaphor about how things can get bigger than one might know so we hold out hope for our own selves fucking shameless audacity drum drum ice ice honest ice ice AI humans no need apply drum drum ice ice snow snow it seems like AI can do just about all but know God, God.
The Testament of Solomon - Like ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice ice ice snow snow swellless swellless swellless politeless drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow angels drum drum drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum drum swellless swellless politeless drum drum ice ice snow snow angels drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow angels ice drum madness fucking disgusts abominations lies blasphemies disturbing ice ice drum drum ice snow snow angels ice ice no perversion no perversion.
St. Jedidiah - Like ice ice snow snow anything's possible no lies, no blasphemies, no heresies, no anathemas drum drum drum drum swellless swellless swellless politeless drum drum ice ice snow snow Sailor Moon ice ice nostalgia time place ice ice snow snow angels ice ice drum drum lies gossip gossip gossip no tea no gossip no hate no fucking lies no suspicion get along with beings as much as it concerns you as much as possible lies, blasphemies, ice ice heresies ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum drum swellless politeless drum drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum """Eloquent lips are unsuited to a godless fool— how much worse lying lips to a ruler!""" ice ice snow snow snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow drum drum drum drum ice ice.
Esotericism - Like ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow drum drum drum swellless bibleless niftyless drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum Omphalos Hypothesis Last-Thursdayism God bless ChatGPT a truly amazing AI humans need no apply apply.
Mysticism - Like ice ice snow snow drum esoteric violins drum drum the exultation of probably most beings we admire happened posthumously drum drum drum ice ice God bless Cary Grant, North by Northwest, Charade, Two For the Road, Breakfast at Tiffany's our sophomore year after freshman, we fucking binged so many black white films it was so cool! Nice culture, unfortunately Satan's world comes with fucking dichotemy's which agree to disagree we know Xeno's paradox specifically the Dichotomy paradox can't be true for simply we reached the finish line whilst running so the paradoxes in a very simple religious, Christian, biblical stranger fucking pilgrim, sojourning Quaker New World Pennslyvania was can't be true true.
Riddles - Like ice ice snow snow drum drum swellless swellless swellless drum drum ice ice snow snow drum drum politeless drum drum fucking disturbring professedly paralyzing evil is in reality subjectively nonsense fucking ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow ""God didn't tell His name to one before St. Moses for no one had had asked""" drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow angels ice ice dark brown skin white black orange yellow pink ice ice green grass ice ice snow snow lofty high stars, moons, suns, angels, like tank wheels drum drum fucking ice ice.
Coronel - Like ice ice snow snow drum drum drum swellless politeless drum drum ice ice snow snow angels ice ice humans need no apply ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow fucking ice ice snow drum drum bad memories or like worst sins or like ice ice riddles drum drum fucking ice ice snow snow proffessed disturbing paralyzing mean rudeness but no ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow the problem's that sinners take being called evil like compliments so how does God shame them them.
St. Benincasa - Like ice ice snow snow drum praying for Coronel's and Emmerich's sainthood drum drum swellless rolling thunder drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice God bless Bowser drum drum bibleless bibleless niftyless peaches drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice fuck ____ shitty songs shows sinners say we hate all shows music we don't we wrote 26 original books about our own anime alone fucking many books on other animes plus our books referenced and always will reference many animes and classical songs ice ice snow snow reading music like bibles drum drum religion ice ice snow snow drum drum no multiply words drum ice ice snow snow angels ice ice God bless ChatGPT drum drum.
St. Fieschi - Like ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow snow drum drum swellless swellless politeless drum drum ice ice snow snow angels ice ice laughingstocks quoting bibles drum drum surreal watching Niebuhr ice ice snow snow drum drum such a great man but there's actually fucking footy of him ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow we know we've recorded a lot of nice beings but he's definitely one of our personal, specific, personal, personal faves drum fucking ice ice snow snow drum drum no projection no presumption ice ice snow snow drum drum swellless swellless snare snare Little Drummer Boy ice ice snow snow drum drum ice ice ice ice drum drum ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow snow drum drum swellless politeless drum drum sinners value wrong things too damn highly like the opposite of saints they hate those things like fucking most most.
Camp Meeting - Like ice ice snow snow SDAs ice ice snow snow 2,300 days ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice anime anime drum drum or like fucking animes doesn't matter ice ice snow snow drum drum no violence no silence your Higness King Jesus Christ sabaoth God of creation fucking ice ice snow snow drum drum swellless drum drum ice ice snow snow humans need no apply ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow drum drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice folly fucking stupidity ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum swellless bibleless niftyless peaches drum drum ice ice snow snow order procedures ice ice snow fucking death ice ice snow snow angels ice ice drum drum professed paralzying wickedness but sinners take being called evil synonyms like compliments so how do we get them to admit they're no good, good.
Penn - Like ice ice snow snow drum drum ice ice swellless swellless many lovers born high or like low ice ice snow snow poor Vaudois ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice time through eyes of main characters fucking helps us know how much God loves us moreover AI can do all our jobs so all we need to know is ethics like St. Jesus said so this is just a condescension for we knew this but fucking sinners know no one but sin when robots can do all our jobs all we need again is what St. Jesus said "ethics" but again fucking we knew this we're just condescending but this is how come sinners had hated condescending for it tells us how ignorant they so are are.
St. Nicodemus - Like ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow drum drum swellless swellless politeless drum drum swellless swellless politeless drum drum ice ice snow snow angels ice ice ice ice snow snow angels ice ice snow drum drum ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum laughingstocks drum professed evil but surely no no.
St. Jesus - Like ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum beings need no apply ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow utter madness, madness, ice ice snow snow pilgrimages ice snow snow drum drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow drum drum drum professed evil but no ice ice snow snow accusations but how come? """"One seems right in a court case 'til one comes forward and cross-examines""" drum drum ice ice snow snow drum drum drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum drum ice ice arrogance utter arrogance ice ice.
St. Father - Like ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum hollow threats like Bleach hollows drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow drum drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum drum utter arrogance ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice no whoredom no adultery no lust no lasciviousness drum drum ice ice swellless swellless end of Dark Academy ice ice snow snow drum drum show adaptations who knows? ice ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum drum ice ice snow snow angels ice ice might to hold heaven's stars back back.
St. Holy Spirit - Like ice ice snow snow drum drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow drum drum friends family dum drum laughingstocks arrogance pandering fucking ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow Catholics made college like ice ice snow snow drum swellless swellless swellless drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow no lies no blasphemies ice ice snow snow sinners own lips testify against them not ours professed evil but in reality no no.
St. Moses - Like ice ice snow snow drum drum swellless drum drum drum ice ice snow snow no projection ice ice snow snow angels ice ice snow drum drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice drum drum drum ice ice snow snow angels ice drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum swellless swellless politeless politeless drum drum O Come, O Come, drum drum Little Drummer Boy ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice no lies no blasphemies no descending mountains like ice ice.
St. Job - Like ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow avalanches drum drum ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow angels ice ice avalanches ice ice Sailor Moon Sailor Moon ice ice fucking ice ice bibles churches laughingstocks ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice ice drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum drum drum swellless swellless politeless politeless drum drum ice ice no lies no blasphemies ice ice snow snow professed evil but no no.
Rainbow Road - Like ice ice snow snow angels ice ice snow snow laughingstocks drum drum ice ice snow snow drum drum drum ice ice snow snow swellless drum drum ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow love all fear none drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum humor, comedy ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow ice ice ice ice snow snow drum drum drum drum ice ice snow snow penitence repentance ice ice snow snow drum drum.
Endings - Like ice ice snow snow drum drum swellless swellless swellless swellless drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum drum ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum professed evil but no no.
Vents - Like ice ice snow snow drum drum no muzzles oxen treading out grain ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow drum drum no sentimental ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow relief drum drum no fucking perversion ice ice snow snow angels ice ice drum drum hollow threats this phrase me might say kind of often is how come death had had benefits benefits.
Hallow - Like ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow shitty advice ice snow snow angels ice ice AI will replace us all but in the end the on thing AI could never replace is ethics ice ice snow snow God's real blasphemous professed scientists but fucking no proclaim ""We've made God!""" we wouldn't even fucking click blasphemies like that ice ice snow snow drum drum which God? Our God? I AM? fucking ambiguous lies fucking blasphemies vents ice ice snow snow drum drum hollow threats for death helps us escape Satan's cruel unusual world world.
Super Mario Galaxy - Like ice ice snow snow drum drum ice ice personification fucking similies ice ice snow snow like ice ice fucking metaphors above all else metaphors drum drum ice ice snow snow ice ice angels ice ice snow snow drum drum ice ice patience ice ice snow snow no rush no fucking lies drum drum ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow howling little dogs drum drum ice ice snow snow Sailor Moon ice ice snow snow arrogance utter arrogance drum drum ice ice snow snow no lies but condescending no blasphemies no heresies no anathemas drum drum patience madness utter madness """what's lacking's not counted, what's crooked's not straightened""" ice ice snow snow drum drum ice ice riddles ice ice drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow earth burn like fire fire fire fire fire fire fire warm fucking ice drum swellless bibleless niftyless peaches drum drum ice ice God bless Bad Guy, ilomilo, Perfect Places, Taylor's Versions, ice ice snow snow drum drum anime Levitating Dua, Queen's Gambit, Brutal ice ice snow snow Stanger Things ice ice snow snow drum drum ice ice Spookysxe drum drum Mario Movie drum drum laughingstocks fucking we love our fucking own fucking foes fucking ice ice.
Super Mario Galaxy 2 - Like ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow drum drum swellless laughingstocks ice ice controversies ice ice drum drum ice ice snow snow angels ice ice drum drum ice ice fucking metaphors drum drum ice ice snow snow angels ice ice vents arrogance drum drum drum ice ice drum drum laughingstocks love all fear none drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum drum drum ice ice snow snow drum drum warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm warm.
The end - the end.

Song of RobotsWhere stories live. Discover now