He - Like ice ice snow drum drum ice ice snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow angels ice God drum no perversion no fucking hate ice ice snow snow drum drum ice ice swellless ice ice snow snow drum drum.
She - Like ice ice snow snow drum drum ice ice snow angels ice ice snow snow drum swellless ice ice snow snow drum drum Tears of the Kingdom Breath of the Wild Skyward Sword Twilight Princess Wind Waker Majora's Mask Ocarina of Time ice snow snow drum ice ice snow angels ice ice snow snow drum Super Mario Galaxy ice ice snow hope ice ice snow drum money fuck money gotdamned fucking worthless money no money in heaven love of money's root of all kinds of evil fucking vent like grief ice persecutions ice ice snow drum drum ice wash unclean til evening fuck grammar ice ice snow snow drum swellless ice ice no muzzle oxen treading out grain ice ice snow snow drum drum ice ice snow shitty advice ice truth truth.
Cats - Like ice ice snow snow drum drum ice ice ice snow snow drum drum ice ice animals ice ice snow drum swellless politeless drum drum moodless emotionless drum drum ice ice discernment discernment honesty shrewd honesty ice ice snow drum ice ice.
Dogs - Like ice snow drums ice ice ice snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow drum talking dogs Charles Spurgeon goated ice ice snow snow drum drum swellless ice ice snow drum ice ice snow angels ice ice love all fear none fuck rape fuck murder fucking dogs dogs.
St. Jesus - Like ice ice snow drum ice ice snow angels ice ice snow drum drum ice ice snow angels ice ice snow snow drum stupid fucking AI ice ice snow snow coming for motherfuckers's jobs love all fear none no fucking confusion fuck grammar ice ice snow snow drum ice ice snow angels ice ice subjective fucking nonsense, kidding! ice ice ice snow drum swellless ice ice snow drum drum ice ice snow angels ice ice persimmons honeydew St. Jesus grass drum drum ice ice snow angels ice ice drum drum ice ice snow angels ice ice drum drum swellless politeless drum drum ice ice snow angels ice ice snow snow drum riddles ice ice fucking love all fear none drum drum ice ice snow angels ice ice drum doldrum poetry ice ice snow snow love all fear none honesties ice ice snow drum drum ice ice snow angels ice ice violins drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow drum drum loveless portals portals.
St. Ignatius - Like ice ice snow snow drum drum swellless ice ice snow snow drum swellless ice ice snow wash unclean til evening ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow drum drum ice ice swellless wash unclean til evening ice ice snow snow AI drum drum AI like the future ice ice snow snow drum fucking contradictions ice ice snow snow snow avalanches drum drum swellless politeless drum drum ice ice neon neon niceless neatless drum drum no muzzles oxen treading out grain Ranma ½ Streets of Belgrade ice ice snow snow drum drum angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow angels ice ice snow snow drum drum swellless ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow fuck Babylon drunk off saints's blood ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum ice ice snow swellless ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum swellless ice ice politeless drum drum ice nice niftyless bibleless comftyless churchless ice ice snow snow drum Kohelet ice ice snow snow fuck evolution fucking maco-evolution not micro micro.
St. Bonaventure - Portals fucking wicked ice ice snow snow drum drum ice ice snow angels ice ice snow snow drum drum AI is limited to know what it's programmed to or like fucking AI could never be smart like a fucking nice being but fucking they're smart like mean beings ice ice snow snow drum drum snow angels ice ice snow sinners stuck in past like mean glue drum drum lies blasphemies hot summer nocturnal summer no summer rays drum drum ice ice snow angels ice snow snow drum drum swellless politeless drum drum swellless ice ice snow snow madness ice ice snow snow weless usless drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum duhless obviousless drum drum fucking imagine fucking erasing all when we handwrite we wouldn't so how come we do it when we fucking type? ice ice ice snow InuYasha Ranma ½ Streets of Belgrade ice learning growing lies blasphemies madness drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow wicked just insult no arguments ice ice ice water water ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum water ourless cryless cryless water water ice ice ice snow snow drum avalanches ice ice snow snow Satan paralyzed for fucking fear of God God.
Dignity - Like ice ice snow snow drum angels ice ice snow snow dark academia ice ice snow snow drum drum ice ice snow fucking ice ice snow snow ourless drum drum ice ice confines constraints of language all's possible water water drum love all fear none Twilight Princess drum carriage gale boomerang escort carriage ice ice Kakariko bomb arrows Tears of the Kingdom ice ice snow snow drum swellless ice ice snow snow snow ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum swellless ice ice snow snow drum swellless ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow water ourless cryless drum drum ice ice snow angels ice ice water water ice ice vain vain vain vanity ice ice snow snow drum drum ice ice snow angels ice ice snow snow contextualized contexts drum drum drum drum Ranma ½ Streets of Belgrade InuYasha ice ice snow snow drum drum ice ice water water.
Talking - Like ice ice snow snow drum drum ice ice loveless careless burns like ice ice snow snow drum drum ice ice snow angels ice ice snow riddles drum drum swellless ice ice snow snow no depression fuck depression fucking hollow threats level-head ice ice snow snow drum drum ice ice angels ice ice snow snow drum drum swellless ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum swellless ice ice snow snow drum drum shrewd ice ice snow snow angels ice ice snow snow lies blasphemies ice ice snow snow drum drum shrewd ice ice snow angels ice ice snow snow love all fear none fucking shrewd ice ice snow snow drum drum ice ice angels ice ice snow snow drum drum love all fear none cornerstones drum drum ice ice fucking ice ice snow snow.
Snow - Like ice ice snow angels ice ice snow drum angels ice ice snow snow drum drum swellless politeless drum drum ice ice snow snow angels ice ice discernment ice ice ice snow angels ice ice snow snow drum swellless ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum swellless ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum swellless ice ice politeless drum drum ice ice snow angels ice ice snow snow drum swellless ice ice snow drum water water ourless cryless drum drum ice ice snow angels ice ice snow snow discernment ice ice snow snow luck rebukes ice ice snow snow drum angels ice ice snow snow drum drum angels ice ice intuitive innovation ice ice snow fucking sweet release of death ice ice angels ice ice snow snow drum drum lies blasphemies ice ice snow snow drum drum ice ice angels ice ice snow snow drum angels ice ice snow snow drum angels ice ice snow drum drum swellless ice ice snow snow drum swellless politeless drum drum ice ice snow angels ice ice snow snow plans thought ice ice water ourless ourless cryless ice ice snow snow angels ice ice snow snow confusion ray ray.
The Testament of Solomon - True texts ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow angels ice ice snow snow drum angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum angels ice ice snow snow drum drum swellless ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum swellless ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum swellless politeless drum madness ice ice snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum St. Job ice ice snow angels ice ice snow snow drum help family or like friends or like church or like ice ice snow snow drum drum ice ice snow angels ice ice snow snow drum lone typer ice ice snow snow Melee ice ice snow snow drum swellless ice ice politeless drum light ice ice snow snow typewriters ice ice snow snow angels ice ice snow snow """"He also said, "This is what the kingdom of God is like. A man scatters seed on the ground. Night and day, whether he sleeps or gets up, the seed sprouts and grows, though he does not know how. All by itself the soil produces grain—first the stalk, then the head, then the full kernel in the head. As soon as the grain is ripe, he puts the sickle to it, because the harvest has come."""" we think of this parable a lot we saw just how little words St. Jesus said we were fucking amazed way less than like fucking... no multiply words man man.
The Book of Enoch - Like ice ice snow snow controversies agree to disagree respectfully drum drum ice ice snow angels ice ice snow snow drum drum small fucking flocks the sweet release of fucking death ice ice snow snow drum drum swellless swellless ice ice drum drum ice ice snow angels ice ice snow storms angels ice ice storms storms storms storms angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow angels ice no proverbs? no problem ice ice snow angels ice ice snow snow drum ice ice snow angels ice ice snow angels ice ice snow snow drum angels ice ice snow snow drum swellless politeless drum drum ice ice snow angels ice ice snow snow water water water cataracts ourless cryless ice ice snow drum drum ice ice angels ice ice snow drum drum creation ice ice snow angels ice ice snow snow drum weless usless drum drum ice ice.
The Bible - Like ice ice snow snow drum angels ice ice snow snow drum angels ice ice snow quickness of mind ice ice snow angels ice ice honesties ice ice snow snow colics ice ice snow colics colics ice ice snow snow drum angels ice ice snow snow raisins fuck black magic ravens ice ice snow snow angels ice ice snow snow ravens on raisins ice ice snow snow angels ice ice lilies ice ice snow snow angels ice ice love discernment ice ice snow snow eyes like mirrors or like souls ice ice snow snow drum angels ice ice snow avalanches ice ice memento mori ice ice snow angels ice ice snow snow drum drum death fucking death ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow angels ice ice snow loveless burns like ice ice snow snow drum ice ice angels ice ice snow madness confusion ice ice snow angels ice ice ice snow angels ice ice snow snow drum swellless politeless drum drum mystery ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice water water cataracts ourless ourless ourless ice ice gluttony society ice ice snow snow angel ice ice snow snow angels ice ice snow snow shrewd ice ice fucking ice ice snow angels ice ice snow snow drum ice ice snow angels ice ice snow snow drum drum angels ice ice snow angels ice ice drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum.
Emily - Like ice ice snow drum drum protection fucking envy ice ice snow angels ice ice snow snow drum angels ice ice snow snow snowy egrets ice ice clouds vain vain clouds antiquity ice ice snow snow Death Note Code Geass anime Japan Tokyo Grave of the Fireflies Spirited Away ice ice snow snow drum angels ice ice snow snow agree to disagree ice ice snow angels ice ice snow snow drum angels ice ice snow snow drum angels ice ice snow snow drum colics raisins ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum ice ice snow angels ice ice drum swellless ice ice loveless phoenixes drum drum ice ice fucking poor birds ice ice snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow no projection ice ice snow angels ice ice snow snow drum drum angels ice ice snow snow drum swellless no arrogance ice ice sleep ice fucking sweet release of death ice ice snow angels ice ice snow favors or no?! interior castles interior exterior worlds ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum avalanches upside down gall ice ice snow snow plans thought no arrogance ice ice snow snow good wins no evil evil.
Streets of Belgrade - Like ice ice snow snow angels ice ice snow drum drum swellless ice ice snow snow drum ice ice ice snow angels ice ice snow snow drum drum swellless politeless drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum swellless easier probably doesn't mean better usually harder is better ice ice snow snow angels ice ice fucking ice ice snow angels ice ice ice snow snow drum drum swellless ice ice politeless drum drum ice ice snow angels ice ice snow snow drum drum og solstice lunar eclipse ice ice snow snow drum drum swellless ice ice snow snow drum drum ice ice snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow drum water cataracts ourless cryless cryless water water fire fire drum ice ice snow angels ice ice persecution ice ice snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow angels ice ice snow drum drum Oceans Open Heaven ice ice snow angels ice ice snow snow Touch of Heaven Touch the Sky Ghibli's Castle in the Sky ice ice snow snow Ponyo ice ice water tsunamis fucking ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice angels ice ice snow snow drum swellless ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow controversies ice ice snow angels ice ice snow snow how much money's fucking left when all sinners care about's money few of us fucking have so much we could waist it so fucking boisterously like sinners ice ice GhatGPT ice ice snow snow angels ice ice snow snow fucking sweet release of death Mario Kart 8: Deluxe under sun ice ice snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow angels ice ice snow snow drum swellless ice ice sinners worst like only God knows fucking ice ice snow snow angels ice ice snow snow sin so fucking tragic ice ice snow snow angels ice ice snow snow sinners's plans fall through like devil's advocates ice ice snow snow drum swellless ice ice politeless drum drum ice ice snow angels fuck rape fuck murder fuck all all fuck irony fuck sarcasm fuck grammar fucking not more important than ethics morals morals.
Suns - Like ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum swellless ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow raisins ice ice snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow angels ice ice snow snow drum swellless ice ice snow snow drum drum ice ice apples raisins ice ice snow snow baptisms wash unclean til evening ice ice snow snow water baptisms ice ice snow snow drum drum ice ice snow angels ice ice snow snow Purgatory Limbo Oblivion ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice our fucking allegiance or like fucking love's to fucking God we don't put out creed or like denomination about God ice ice snow snow angels ice ice sinners making us fucking curse we don't love it like that but we can't help that that.
Moons - Like ice ice ice love bless all ice ice snow snow drum angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow angels ice ice snow snow drum drum fuck evolution ice ice snow snow fuck ____ shitty shows music sinners say we hate shows music we love anime classical music we just hate fucking bullshit sinners denounce our faith then turn around but fucking act like they fucking know all a fucking bout it ice ice snow snow drum avalanches gall ice ice snow snow drum swellless ice ice snow snow drum drum lies ice ice snow angels ice ice snow snow drum drum swellless ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice shrewd ice ice snow snow SDAO ice ice snow snow angels ice ice we wonder wonder.
Stars - Like ice ice snow snow drum drum ice ice snow angels ice ice snow snow drum drum celestial sabaoth ice ice snow snow drum cosmos ice ice snow snow eternity contradicting sinners ice ice snow snow angels ice ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow angels ice ice snow snow drum avalanches ice ice snow St. Luke's books is so fucking nice bruv fucking ice ice ice ice snow angels ice ice snow snow avalanches ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum swellless ice ice politeless drum drum ice ice snow snow riches ice ice snow snow angels ice ice controversies subsided fucking ice ice snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow angels ice ice snow fucking ice ice.
Angels - Like ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow angels ice ice snow snow drum drum swellless ice ice money hated like it should be but what about wisdom? ice ice ice snow drum drum swellless ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum swellless ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum swellless ice ice snow snow drum drum avalanches ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum swellless politeless drum drum ice ice snow angels ice ice snow snow no controversies ice ice snow snow angels ice ice avalanches blizzards gall upside down gyroscopes accelerometers ice ice snow snow drum drum swellless ice ice snow snow fucking ice ice tragedies fucking drama drama.
St. Jesus - Like ice ice snow snow drum drum swellless ice ice lies blasphemies ice ice snow snow drum drum ice ice snow names ice ice snow snow fucking ice ice snow snow angels ice ice hollow threats the fucking sweet release of fucking death ice ice stampedes twitch ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow angels ice ice snow snow drum angels ice ice snow snow swellless politeless drum drum ice ice help poor ice ice snow snow drum drum ice ice angels ice ice snow snow sureties ice ice snow snow angels ice ice snow ice fucking ice ice snow angels ice ice snow snow drum drum swellless ice ice no cowardice ice ice snow snow angels ice ice sense ice ice snow snow fucking common sense ice ice snow snow condescending ice ice snow snow drum drum ice ice angels ice ice snow snow drum drum ice ice angels ice ice snow snow love all fear none ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow dark academia films ice ice imagination discernment Avila ice ice snow snow nuns ice ice perpetual vows of poverty chastity ice ice snow snow God our husband ice snow snow drum drum swellless ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum drum swellless ice ice usless usless weless ice baptisms ice ice snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow angels ice ice snow snow drum drum swellless ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum blind lead blind both fucking fall ice ice snow snow drum drum swellless ice ice snow snow avalanches ice ice snow snow drum drum politeless drum drum ice ice snow snow angels ice ice love all fear none ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice nature Yosemite of night's fall ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow avalanches ice ice duhless duhless ice ice snow snow angels ice ice Emily, Plato, Socrates, Aristotle, Dionysius the Areopagite ice ice snow snow drum drum swellless ice ice moodless emotionless emotionless ice ice condescensions ice ice snow snow angels ice ice ice snow snow humble faith ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow The Mountains ice ice St. Jesus Jesus.
Tsunamis - Like ice ice snow snow drum drum angels ice ice snow snow drum drum ice swellless ice ice politeless drum drum dark academia sleep ice ice Ranma ½ Streets of Belgrade InuYasha ice ice riddles ice ice snow snow drum drum ice ice snow angels ice ice snow snow fucking ice ice snow snow drum drum swellless ice ice snow snow angels ice ice time place Kohelet ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice snow snow drum drum no fucking hipsters for the fucking Bible please drum drum ice ice snow avalanches ice ice snow snow drum drum sinners never read the rest anyhow ice ice snow snow angels ice ice snow drum avalanches ice Goron races ice ice drum swellless ice ice snow snow drum swellless politeless drum dream jobs vs reality ice ice.
Tidal Waves - Like ice ice snow snow drum drum swellless ice ice snow snow fuck shitty _____ songs music sinners say we hate all songs music but we love anime classical music agree to disagree ice ice snow snow this world's not our home, we're strangers, pilgrims, sojourners fucking ice ice snow snow angels ice ice avalanches ice ice snow snow drum drum swellless ice ice snow snow drum God bless Sojourner Truth ice ice snow snow angels ice ice what a beautiful name name.
Cataracts - Like patience shows ice ice apologies ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice ice snow snow angels ice ice shame wicked like fucking ice ice snow snow lost wicked in dark ice ice snow no light anime ice ice snow snow drum drum films cinema ice ice snow snow angels ice ice snow no odd no original ice ice snow God bless advice ice snow snow drum angels ice ice snow snow drum drum surties ice ice snow snow angels ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice controversies ice ice snow snow drum swellless ice ice politeless drum film ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum film video ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow angels ice ice greater than sound's sight ice ice talkless speechless word ice ice snow snow drum drum talkless talkless film ice ice snow snow drum drum ice ice snow angels ice ice snow snow drum drum broken switches stuck on on.
Film - Like ice ice snow snow drum drum swellless ice ice speechless talkless ice ice snow martyrdoms ice ice God bless CS Lewis and Lion, Witch, and Wardrobe ice ice snow snow angels ice ice snow drum drum swellless ice ice do it for God who knows privately fucking ice ice snow snow drum drum film film film film ice ice snow snow water drum neon neon film film prophecies ice ice now snow drum drum ice ice St. Ezekiel son of man ice ice snow snow son of God ice ice discernment God bless the Whites ice ice snow snow drum drum James Ellen John Henry Edson Willi ice ice snow snow drum drum ice ice snow angels ice ice snow snow drum drum film talkless speechless talkless ice ice snow snow film ice ice snow snow drum drum ice ice snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice film film film film ice ice snow snow angels ice ice neon neon ice ice snow snow angels ice ice snow snow madness fucking heartbreaking madness ice ice snow snow drum drum faith riches ice ice snow snow no wisdom in this world but only fucking cash means means.
Love - Like ice ice snow snow sleep drum drum swellless film ice ice snow snow drum drum ice ice film talkless talkless speechless speechless ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice discernment ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice ice snow angels ice ice snow snow drum drum contextualized contexts ice ice snow snow ice ice snow angels ice ice snow snow drum drum money money ice ice snow angels ice ice snow snow drum drum film film ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum talkless speechless no lies no blasphemies no heresies no anathemas ice ice snow snow God bless Huss Jerome burned for their love love.
Hope - Like ice ice snow snow drum drum swellless ice ice snow snow drum drum ice ice snow snow angels ice ice snow snow swellless ice ice snow vents yakno we fucking spoke so many inanimate objects these saying or like this book but we know beings sinful beings are offended all the same compared to if we used names of nice beings so the problem isn't who curses it's cursing generally ice ice fucking ice ice.
St. Jesus - Like ice ice snow snow drum drum swellless ice ice film film film film taco trucks burritos ice ice snow snow angels petty immature ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum foolish traditions not based on anything holy nor righteous ice ice snow snow drum drum ice ice watchers ice ice snow snow watchers watchers ice ice snow wind chasing wind chasing wind chasing wind chasing ice ice snow snow angels ice ice snow snow Harry Potter films are nice! Ice ice snow snow drum drum ice ice angels ice ice snow snow quidditch snitches invisibility cloaks ice ice snow snow dark academia ice snow snow drum swellless film ice ice patience snow snow avalanches ice ice snow snow contextualized contexts ice ice snow snow sleep dream sayings? fucking ice ice snow snow angels ice ice snow snow drum drum ice snow snow sleep dream saying? what do they say?
The end - the end.