Dziś idę pierwszy raz do nowej academi mam nadzieję że będzie dobrze.
-Lily pośpiesz się bo się spóźnimy!-usłyszałam głos mamy dochodzący z kuchni.
-już idę-odpowiedziałam
W aucie mama zadawała mi jeszcze parę pytań jak się czuje ale nic nie zapamiętałam bo byłam zamyślona całą podróż myślałam o tej szkole a co jak mnie nie przyjmą? A co jak się tam nie nadaje? Te myśli cały czas mnie dręczyły ale postanowiłam przestać się tym zamartwiać, w końcu nie może być aż tak źle prawda?
W końcu dotarliśmy na miejsce.
-tylko pamiętaj o 12.00 krążą tu złowieszcze gobliny pamiętaj żeby wtedy nie wychodzić na dwór!-mama była bardzo spięta może dlatego że się o mnie martwiła?
-dobrze mamo będę pamiętać
-a teraz idź na lekcje bo się spóźnisz
-okej, pa
-pa
I na tym skończyła się nasza rozmowa ja weszłam do szkoły a mama odjechała. Gdy weszłam do szkoły odetchnęłam z ulgą w końcu szkoła dawno do żadnej nie chodziłam. Ehh stare piękne czasy. Nagle ktoś się to mnie odezwał.
-Hej czy to ty chodzisz do klasy a prawda?-popatrzyłam jej w oczy i zamrugałam
-czyli nie wiesz do jakiej klasy chodzisz?
-tak, jestem tu nowa-odpowiedziałam lekko spięta
-chodź pokażę ci plan lekcji może wtedy się dowiesz-odziwo głos był nadal bardzo przyjazny.
Szłam za dziewczyną nie wiedziałam nawet jak ma na imię ale jestem łatwo wierna więc za nią poszłam
Patrzyłam chwilę w plan i odpowiedziałam
-tak mi się wydaje że do a
-świetnie-odpowiedziała z entuzjazmem dziewczyna
-a tak poza tym jestem Rose miło mi cię poznać
-ja jestem Lily, czyli chodzimy razem do klasy?
-tak
WOW pierwsze kilka sekund w nowej academi i już mam nową koleżankę.
Nagle zadzwonił dzwonek na lekcje i Rose zaprowadziła mnie pod sale i oczywiście usiadłam z Rose w drugiej ławce.
CZYTASZ
Academi of the creap
FantasyJest to opowieść o Lily Stret która jest wybrańcem w academi of the creap ale nikt tego nie wie. Dziewczyna jest trochę speszona bo wszyscy mają swoje moce i wiedzą do jakiej gruby należą a Lily nie, Lily jest miło nastawiona do wszystkich ma przyja...