rozdział 5 masakra

9 0 0
                                    

Obudziłam się dość wcześnie bo była dopiero 5:30 ale cóż musiałam się naszykować do szkoły ponieważ dziś miał być projekt mieliśmy go robić w parach a pani miała je wybrać. O 6:30 zeszłam na dół zjadłam śniadanie i tym razem tata zawiózł mnie do szkoły. W szkole przywitała mnie Rose.
- Hej jak ci miną dzień?
- Dobrze a tobie? - Cały czas myślałam o karteczce z numerem.
- Też git miło że pytasz - Uśmiechneła się miło.
- A powiesz mi w końcu co to za karteczka? HM - Wiedziałam że nie odpóści tym razem.
- A nic takiego
- M Ó W - Myślałam że może ujdzie mi to ja sucho... Byłam w błędzie.
-  Luka dał mi swoją karteczkę z numerem ale to nic takiego
- Widać mamy tu love story - Rose się podnieciła.
- n i e nie będiz żadnego love story - starałam się wybić Rose z błędu.
Potem zadzwonił dzwonek i poszłyśmy na lekcje.
- Dobrze a teraz tobierzemy sobie pary do projektu - bałam się że mogę być z Vicki a co najgorsze z Marti chodziż już nie wiem co mogło by być gorsze.
- Dobrze numer 10 z numerem 12 - ( ja mam numer 10 a Marti 12 )NIE ja z MARI JA Z MARTI wszystko idzie nie po mojej myśli masakra.
- oraz numer 9 z numerem 13 - ( Rose ma numer 9 a Vicki 13 )Rose jest z Vicki no ja nie wytrzymam.
- powodzenia - powiedziałam ze smutkiem.
- dzięki przyda się i nawzajem
- dzięki
I tak mineła mi ta lekcja. Po lekcjach jak wszyscy wyszli i zostałam tylko ja i Marti i nagle.
- Masz mój numer przyda się ale potem masz go usunąć bo nie potrzebuje kogoś tak bezwartościowego jak ty - powiedziała drżąc ze mnie.
- Nie zesraj się - nie wiem co we mnie wstąpia że jestem taka hamaka ale no cóż.
- nawzajem - powiedziała to już z mniejszym uśmiechem.
- udław się jajem - poczym uśmiechnełam się i odeszłam.
Przed szkołą czekała na mnie jak zwykle mama wsiadłam do auta i pojechaliśmy do domu. W domu byłam bardzo zmęczona więc zjadłam kolację zrobiłam pielęgnację umyłam zęby, dziś nie miałam nic zadanego więc po tym poszłam odrazy spać.

Academi of the creapOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz