Negyedik

353 17 0
                                    

Jordan

Végre elhatároztam magam. Új iskolát fogok váltani. Csak egy kicsit necces lesz. Hogy mondjam el Emma-nak. Igaz Emma-val már mióta tanár lettem úgy körülbelül 4 éve járunk. Tavaly elhatároztuk hogy veszünk egy házat. Igaz kicsit korán volt még összeköltözni de ő erősködött  hogy költözünk össze. Én mint hülye belementem.

Emma betegesen féltékeny. Igaz Én se vagyok az a hűséges fajta hozzá. Volt már előtte barátnőm de egyet se csaltam voltam meg. Emma-val többször is gondolkodtam hogy megcsalom. Tudom hogy nem vagyok az a jó fiú de ő már túlmegy minden határon.

Volt olyan hogy én elmentem a kocsmába a haverokkal folyamatosan hívogatott hogy én hol vagyok. Meg már volt olyan hogy hazamentem azt mondta hogy női parfümök érez rajtam közbe pedig egy nő közelébe se voltam.

Szóval most hogy váltottam iskolát nem tudom hogy hogy mondjam el neki. Amikor legutóbb iskolát váltottam megpróbáltam felvágni az ereit azt mondta hogy egy nő miatt költözök el. Ez a New York-állás most a legjobb ajánlat.

Úgy egy szó nélkül jöttem el. Nem is hagytam egy cetlit se semmit se. Új telefont vettem új számom is lett. Olyan furcsa volt hogy ahol felnőttem és itt laktam míg el nem költöztem Washington-ba az egyetem miatt.

De annyira vissza akarok menni. Arra a környékre fogunk vissza költözni ahol laktunk. Vagyis anyáék még mindig ott laknak.

Gyorsan be mentem a suliba ahol tanítani fogok. Pont kapóra jött mivel matek szakos tanító vagyok és matek-torna tanárt keresnek. Tornát mondták hogy azt mint helyettesítő tanár fogom tanítani de a mateket teljes állásba fogom nyomni.

Ahogy anyaéktől hallottam hogy hol tanítani fogok minden évbe van egy ilyen kis évkezdő házibuli. Mondták hogy akivel együttműködnek család a lánya is ott lessz. Próbáljak meg barátkozni és össze ismerkedni vele. Mutattak is képet. Gyönyörű szép hosszú szőke haja van és csillogó szép zöld szeme. De olyan ismerős és nem tudok rá jönni hogy honnan ennyire ismerős

-William Miller lánya Dream-hirtelen elkezdtem gondolkozni hogy ki ő de így se nagyon jutott eszembe hogy ki ő
-Noah-nak a kis húga-szólal meg anya. Jézusom jo megváltozott a kis csaj.

Emlékszek hogy osztálytársak voltunk Noah-val és csak így kötekedésből mindig azt mondtam neki hogy ha odanő a kis húga majd el hívom randizni meg majd a későbbiekben elveszem feleségül. Igaz erre mindig az volt a válasz hogy úgy be húz nekem hogy megfogom nyalni a betont.

Tudom mennyire félti őt és tudom hogy mennyire szereti a kis húgát. Neki csak ő az egyetlen egy testvére. Meg is ölne hogy ha én venném el a kis húgát. Igaz azt a napot nem élném túl.

Szóval szeptember elseje van. Ma tanévnyitóra nem mentem be. Rögtön az első nap beteget jelentettem. Mondjuk az első nap nem is nagyon volt kedvem menni. Úgyis csak ünnepség. Áhh kösz inkább kihagyom.

Este felhív az egyik haverom hogy az illetékes kislány a bevásárló központba megy ruhát venni a buliba. Igaz a drága haverom a drága bátya volt az Noah. Hirtelen mindent tudok róla mióta vissza költöztem. Tudom kik a barátkai tudom merre hol jár. 

Gyorsan felvettem egy fekete inget és egy fekete hozzá passzoló nadrágot. Mire kinéztem a haverom már ott ált előttünk autóval.

-Szevasz tesó-köszönt Isaac majd kezet fogtunk. Isaac is osztálytársam volt. Ugyan úgy jóban van Noah-val is mint velem
-Gondolom Noah szólt hogy a bevásárló központba van Dream igaz?-kérdeztem míg be ültem a kocsiba

-Szerinted? Akkor láttam utoljára a kiscsajt mikor pelenkás volt. Szeretném megint látni.-mondja mosolyogva. Igaz mi Noah kis húgával mindig is el voltunk. Annyira aranyos volt hogy nem lehetett nem szeretni.

Oda fele csak 5 perc volt az út ennek nagyon örültem. Még 2 percet se álltunk a bejárat előtt mikor láttuk hogy valami elme beteg hajt be. Kábé úgy 120-al vette be a kanyart.

Mikor megálltam láttuk hogy két lány szál ki a kocsiból és nem hittem a szememnek. Az aki vezettet az Dream volt. Jézusom de egy bomba nő lett ebből a csajsziból.

-Láttad ki volt az?-kérdezi Isaac röhögve-ugye mi bomba lett ebből a csajból?
-Hát nem csodálom hogy ennyire oda van érte mindenki-mondtam de én csak mindig bámultam magam elé. Annyira szexi volt hogy nem tudom le írni szavakkal.
-Hé menjünk be nézzük mit vesznek meg és együnk valamit-mondta mire csak bólogattam.

Ettünk ittunk jól laktunk. Mire körbe néztünk már a lányok már mentek ki fele a bevásárlóközpontból. Gyorsan eléjük sietünk. Szerencsére nem láttak meg. Épp hogy kiértünk már jöttem ki fele ők is. Néztük őket de ők szerencsére nem tudták hogy kik vagyunk. Mondjuk a másik lányt nem is tudom hogy ki volt.

-Hé. Lassan mennünk kell Henry bulijába-mondta mosolyogva-lesznek ott lányok is-húszat pajzán mosolyra az arcát

Pár percet kocsikáztunk mire fel hívott Noah

-Halló. Hallasz?-kérdezte majd mi csak egy hümmögést adtunk válaszként mivel ki volt hangosítva-halljátok ma Henry bulijába muszáj menetek-mondta röhögve
-Miért muszáj mennünk?-kérdeztem kicsit kíváncsian. Nem válaszolt semmit se
-Jaj te fiú. Dream is ott lessz Lia-val-a mondat hallatán azt hittem hogy le ált a szívem. Komolyan azt hittem hogy rosszul hallok

-Mit mondtál?-tényleg nem tudtam mit mondani
-Dream is megy a buliba ma este azt. Tudom Jordan hogy nem hallasz rendesen de hogy ennyire-mondta röhögve
-Noah honnan tudod hogy megy?-kérdeztem meghökkenve
-Onnan hogy az előbb jöttek haza a ruha vásárlásból és megkérdeztem hogy minek kell neki annyi ruha és ő mondta hogy este Henry-nél buli lessz ahova ti is mentem és ő is megy mert azt ki nem hagyná-Jézus. Komolyan ennyire megváltozott Dream? Nem is tudtam hogy ennyire buliba járós típus lett. Nem is ismerek rá.

Az út hamar eltelt mivel 5 percre lakok a bevásárlóközponttól. Isaac le is tett engem és ő is mert a bulira átöltözni. Nagyon gyorsan repült az idő csak egyszer kaptam egy üzenetet Noah-tol hogy Dream már a buliba van.

Gyorsan felhívtam Isaac-ot hogy menjünk már. Erre meg ő csak annyit mondott hogy olyan vagyok mint egy 5 éves kisgyerek aki alig várja hogy elmenjen vidámparkba.

Gyorsan oda is értünk a buliba. Aki rendezi ezt a házibulit nem is találtuk sehol se.

Hirtelen a tömegből megpillantottam őt. A gyönyörű szép szemén meg akadt a tekintetem. Olyan gyönyörű.

Pár óra múlta kábé úgy fél liter pia bennem volt és már nem is tudom hogy mit csinálok. Hirtelen elment a villany úgy 5 percre. A tömegbe be nyomtam magam és megkerestem Dream-t. Nem tudom miért de meg akartam keresni. Megtaláltam. Olyan gyönyörű. Annyira szép rajta a fekete ruha. Olyan mint a sor akarta volna hogy találkozzunk. A derekánál fogva magamhoz húztam és megcsókoltam...

Sziasztok itt lenne a kövi rész🫶
Remélem hogy tetszik🫶
Következő rész holnap🥹
TikTok:kicsi_kincs
Instagram: kicsi__kincs_
Addig is szép napot/estét nektek🫶

A tanárom a legjobb haverom Место, где живут истории. Откройте их для себя