Dream
Igen elköltözök. Nem is tudom hogy honnan jött nekem ez az ötlet de nagyon jó. Anya azt mondta rá ha a nagyiéknál fogok lakni addig oké. De nem aludtatok Oliver-nél mivel még "túl fiatal vagyok ahhoz". Na tudjátok mire értem.
Anya mindig is azt hitte hogy Oli és köztem több van mint barátság de nem. Mi meg maradtunk barátoknak. Én tudom és hogy ő nem egyszerűen lánybarátjának nézz. Ő úgy néz rám mint egy nőre. Tudom én is. Már egyszer totál le itta magát a sárga földig és be vallotta. Azt mondta ha nem mondja el akkor bele fog halni a fájdalomba. Majdnem akkor meg is volt az. De közbe félt ha megtörténik az akkor el távolodok tőle még jobban. Attól félt a legjobban hogy ha be vallja hogy valójában mit is érez akkor én elhagyom és majd keresek más legjobb barátot. De nem így volt. Mindig is ő lessz az egyik legjobb barátom. Akármi is történjen köztünk.
Közbe el is jött a péntek. Már csütörtökön nem is mentem be suliba. Anya már el is rendezte nekem Londonba az iskolát. Nem magán tanuló leszek hanem egy klasszikus egyszerű közép iskolába leszek. Csak azért mert ez van a legközelebb a nagyiékhoz. Igaz az elején kicsit fura lessz de majd meg szokom.
Ott lesz még nekem Oli. Ő mondta nekem hogy ha bármi van ő rá mindig számíthatok. Ott lessz még nekem nagyi. Ő nála fogok lakni. Ő fogja a drága unokáját etetni. Na meg még valami.
Jordan.
Tudom hogy ő nekem ezért soha nem fog megbocsátani. De ő miatta megyek el. Kicsit ki kell kapcsolódnom. Nem érdekel más mit mond.
Tudom hogy ő fogja felfogni a legnehezebben hogy elmegyek de muszáj. Ha itt maradok bele bolondulok hogy másik nővel lássam. Hogy ő csókolja meg minden nap. Ő vele kell fel hogy megnézze a napfelkeltét. Utálom hogy nem velem van.
Annyira el bambultam hogy már jött értem a kocsi ami ki vissz a reptérre. Nem is tudom hogy ez hogy lehetséges. Lia már szóba se áll velem mert el megyek. De mi mást tehetnék? Nézzen ahogy falja nyalja azt nőt? Ha tovább maradnék csak rontana a helyzeten. De egyet nem értek? Jordan miért mondta nekem hogy szeret ha egy másik nőt nyalogat? Sose fogom meg érteni a férfiakat.
A reptérre érkezve már várt rám Oli. Amúgy azt elfelejtettem mondani hogy egy iskolába fogunk tanulni szóval nem fogok olyan messze menni tőle. Mondjuk azt is hogy anyával ő beszélte meg ezt az iskola dolgot. Én nem nagyon törődtem vele. Úgy voltam vele hogy el megyek és nem jövök már haza.
Na szóval a reptéren megtudtam hogy Oli nem mellettem fog ülni és jóval előtte fogok. De nem is bánom. Így tudok egy kicsit gondolkozni. Olyan helyre foglaltam jegyet ahol tudok filmet nézni. Minek New York elég messze van Londontól. Már be szállónál vagyok. Eléggé izgulok a repüléstől. Nem is tudom miért. Hisz már elég sokat repültem de valamiért mégis félek.
A fel szálásnál azt hittem hogy semmi nem fog bajt okozni. De mégis van valami. Itt van egy férfi akitől nem tudok le ülni a helyemre. Hogy miért? Folyton azt mondja hogy mellette az a hely már fogatalt egy hölgy számára. Hogy miért mondja ezt? Gőzöm sincs.
Pár perc után mikor már a kapitány is ki jött nagy nehezen be engedett a bácsi. Eddig nem láttam az arcát mert újságot olvasott. De mikor már fel szállt a gép le tette az újságot és nem hittem a szememnek. Jordan ült mellettem. De mégis honnan tudta hogy pont mellette fogok ülni? De az első nagy kérdésem. Mégis mit keres ő itt? Miért jött utánam? Ezt nem hiszem el.
-Ugyan kislány szerinted hagyom hogy egy jött ment kisgyerekkel elköltözz egy másik városba? Én nem engedem hogy egy szarházi senkiházi hozzád nyúljon. Sőt még meg se engedem hogy rád nézzen. El ne felejtsd. TE CSAK AZ ENYÉM VAGY?! Értetted - na erre köpni nyelni nem tudtam. Nem is tudom hogy eleinte mit is éreztem Jordan iránt. De mostmár tudom. Szeretem őt mint férfit. De ez volt a legnehezebb dolog hogy be ismerjem magamnak. Ő is szeret valójában vagy csak játszani akar velem? Mit akar ő valójában?
-Jordan. Te mit érzel irántam pontosan? Szerelmet vagy csak barátságot? Vagy csak diák-tanár viszony van köztünk? - nem válaszolt semmit se. Vajon nem hall rendesen vagy megsüketült? Nem mondott semmit se csak megcsókolt. Hosszasan csókolt majd hirtelen elvált amit én értetlenül néztem.
-Szeretlek mint nőt. Az elején nem hittem hogy be tudom ismerni magamnak hogy valójában mit is érzek. Akkor jöttem rá hogy mit is érzek mikor anyud ki íratott az iskolából. Akkor tudtam hogy kell lépnem nem hagyhatom hogy csak így el menj. És akkor eszeltem ki ezt az egész dolgot - mondta elfele mosollyal az arcán. Nem is tudtam eddig hogy érez de mostmár tudom. - Azt akarom hogy te legyél velem mindenhol. Ha reggel felkelek csak a te gyönyörű szemed akarom látni. Tudom hogy nagyon elbasztam mikor az étterembe Emmával voltam és nem veled. Pedig csak a te csókodat kívántam a legjobban. De legelőször akkor vetted el az eszem mikor Noah rendezett egy kis össze jövetel szerüséget. De egyet nagyon bánok. Akkor ha elmondom neked hogy mit érzek valójában nem lennénk most itt.
Olyan szűk szavú volt nem is tudtam hogy ilyen is. Röviden tömören elmondta hogy mit is érez. Minden fiú ilyen valójában?
-6 évvel később-
Itt álok a diploma osztómon. Látom Jordant a tömegbe. Annyira büszke lehet rám. Utánna pár perccel később megláttam anyát apát és Noaht és a feleségét. Na meg a kicsi fiukat. Annyira boldogok. De még én mennyire. Itt állok 25 évesen Jordan és én első pici gyermekünket várva.
Jordan nem tudja még hogy terhes vagyok. Meglepetésnek szánom. Egy ember tudja az is Noah. Ő a legelejétől tudja hogy terhes vagyok. Mindig is az volt hogy amit én elmondok neki az mindig is titok marad. Mint két jo testvér. Mindig számíthatunk egymásra.
A diploma osztom után egy nem várt dolog történt. Jordan el hívott randizni. Tudom ez nem fura mert mindig randizunk de most valamiért más. Oda mentünk ahol először be vallotta hogy szeret. Csak néztünk ki fele a fejünkből nem tudtuk egyikőnk se hogy mit csináljon vagy mit mondjon. De egyszer csak Jordan le térdelt elém.
- Dream Miller. Hozzám jössz feleségül? - kérdezte nagy mosollyal az arcán. Én válaszul csak bólogattam. Nem tudtam mit csinálni. Egyszer csak felkapott és elkezdett pörgetni - Dream én annyira örülök. Annyira szeretlek! - mondta majd megcsókolt. Én elszakadtam tőle és ő csak megdöbbenve nézte.
-Jordan valamit el kell mondanom. Nem tudom hogy hogy fogod fogadni de ezt el kell mondanom.
-Baba megijesztesz. Mi az? Ugye nem komoly?-kérdezte furcsállva
-Hát ha úgy vesszük igen - karba tett kézzel nézett rám fele. De már az arcán nem látszódott a boldogság inkább csak a kíváncsiság - Jordan én terhes vagyok. 7-8 hetes lehetek kb - mondtam mire ő csak megcsókolt.Mi úgy kezdtük a történetünket mint tanár és diák. És úgy lett vége mint férj és feleség. Jobban rosszban együtt voltunk és mind örökké együtt is leszünk. Akármi is van mindent megoldtunk de egyet nem.
Sziasztok itt is van a befejező rész❤️🩹
Nagyon örülök hogy ennyire tetszett nektek a könyv de ne szomorkodjatok szombaton jön az új könyvem a Legelső szerelmemnek. 🙈
Nagyon örülök hogy végig olvastad a könyvet. Ne felejtsd megnyomni a kis csillagot.
Szombaton találkozunk addig is puszii❤️🩹
VOCÊ ESTÁ LENDO
A tanárom a legjobb haverom
RomanceMinden megváltozik mikor egy új tanár jön az iskolába. Egy kibaszott helyes fél isten. Én nem így gondolok rá de akár lányt megkérdezel hogy mit gondold róla ezt mondja. Az új tanár úgy látszik hogy nagyon fiatal nem rég tehette le a vizsgákat. ~~~~...