JordanHirtelen meg láttam őt. Annyira gyönyörű volt. Nem tudtam elmondani. Körbenézett de látszódott hogy senkit nem ismer. Hirtelen le fagyott. Csak bámult engem. Le fagyott. Én is le fagytam. Nem tudtam másra nézni csak ő rá. Mikor láttam hogy Noah félre hívta utánna akartam menni. De mi van ha Noah rá jön mindenre? Nem az nem lehet.
Pár perc el teltével láttam hogy Noah sápadt arccal jön vissza ellenbe Dream aki éppen mosolyog és boldog. Elég furcsa. Nem is kicsit.
Úgy 7 óra lehetett. Noah és én vettük a piákat. Tudom tudom. Csak sört vettünk Dream miatt. Noah mondta hogy nem ihat semmi piát se. Ő nekem olyan mint egy hercegnő. A hercegnők nem ihatnak alkoholt. Ezért vettünk csak sört mert Dream nem szereti. Neki vettünk narancslevet. Annyira cuki volt mikor duzzogott hogy neki elfelejtett venni Noah egy kis bort. Mert ő csak azt issza. Amúgy lehetett a kislányon látni hogy duzzog mert csak sör van. Egyem meg de cuki ilyenkor.
Már totál részeg vagyok. Mindegyikőnk meghívott jo pár sört. Szinte mindegyikőnk ki ütötte magát csak én maradtam még állva. Láttam hogy a kislány a teraszon levegőzik. Ugye nem rosszul van és amiatt? Nem tudom miért de én nem akartam oda menni hozzá de valahogy a szívem mégis oda vezetett hozzá. Mikor oda megyek látom ahogy megfordul. A szőke hosszú haját a vállán át dobja és csak a válla felett nézett rám. Most mondjak neki valamit? Most azt várja? Nem tudom mit csináljak. De hirtelen valamiért elkezdtem beszélni.
-Tudom Dream hogy most össze vagy zavarodva tudom sok kérdésed van. Noah és én osztálytársak voltunk-láttam hogy mennyire nem érdekelte ez az egész dolog hogy honnan ismerek a drága testvérét és őt. Egyre közelebb mentem hozzá. Már szinte egy centi volt köztünk. Nem tudom minek csináltam ezt. De akarom megint érezni az ajakait. Annyira kívánom már a csókját.
-Te nem tudok kislány hogy én mennyire szeretlek téged. Már kicsi korod óta tudom hogy egyszer lesz köztünk valami. Csak van egy drága testvéred aki megfenyegetett hogy ha elviszlek randizni egyszer megfogom nyalni a betont-erre nem nagyon reagált semmit se.
-Tudod te hogy mennyire kivánlak már? Nem tudod hogy hányszor akartam már le venni rólad ezt a cuki melltartót. Annyira megakartam-nem tudom miért de most egy kicsit pedofilnak érzem magam. Egy tanár ilyent mondott a diákjának. Én nem tehetek semmiről se. A pia tehet mindenről. A kislány amennyire csak bírt ellökött magától. Én is ezt tettem volna a helyébe. Utánna ki szaladt az épületből. Ha valami baja lessz én tehetek mindenről.
Utánna akartam menni de az ajtóban nagyon megszédültem mert túl sokat ittam. Hányingerem van. Gyorsan megkerestem a vécét. Ki hánytam magam. Úgy 1 óra múlva már szinte józan voltam.
Dream vissza jött. Látszódott rajta hogy sírt. Ennyire megbántottam vajon? De szerintem nem. Jött és bele ült az ölembe.
-Tanár úr tényleg ennyire kíván engem? Szerény jo magam? De én sajnos nem érdemlem meg magát. Túl rossz kislány voltam.-az utolsó mondatomnak a hallatán a száját az enyémnek támasztotta és nem is akartam le válni róla. Istenem de finom puha ajkai vannak. De valami itt nagyon fura. Dream vissza csókolt. Nem érdekelt semmi és senki se. Most csak ő. Úgy 5 percig faltuk egymást. A homlokomat az övére raktam.
-Ugye tudod hogy a rosszkislányokat nagyon meg kell büntetni? Azt kell adni nekik ami jár-ennek a mondat hallatán azt hittem hogy megfog torpanni de nem tett semmit se. Megfogtam a derekánál fogva és a férfiasságomra húztam. Erre ő csak a vékony kis hangjával felnyögött egyet.
-Kislány. Nem akarok semmit se rád erőltetni. Tudod-nem tudtam be fejezni a mondhatott mivel a számra tette a kezét.
-Tanárunak bármit. Ha megakad dugni engem tegye. Ha meg akarja fogni a cicim tegye. Ha meg akarja fogni a seggem tegye. Én nem fogok ellenkezni a tanár úrnak-úr isten én rosszul hallok. Most komolyan azt kérte hogy dugjam meg? Engem megfog ölni Noah de nem érdekel. Minden porcikámmal már kívánom a kiscsajt. Tudom még csak 17 éves leszarom. A kor csak egy szám. És a szerelembe ezt nem figyelik.-Veszünk ki egy hotel szobát?-erre nem mondott semmit csak bólogatott. De ez olyan amilyennek én képzeltem. Ez túl könnyű lenne hogy csak is meg dugjam a legjobb haverom tesóját. Valami itt nem oké. Mit forgat a fejébe Dream.
-Kislány. Veszünk vodkát vagy pezsgőt? Ünneplés céljából.
-Vegyünk. Legalább jobb lessz a hangulat.-mondta mosolyogva a kiscsaj.Pár perc múlva egy benzinkúthoz érünk. Vettem neki piát ahogy kérte. Őrült neki a kislány. Fél óra múlva egy hotelhez értünk. Megkérdeztem a recepcióst hogy van e esetleg üres szóba. És volt. Igaz francia ágyast kaptunk de nem bánom.
A szobába be érve már a kislány a számhoz tapadt nem akart le jönni róla.
-Nyugi kislány itt leszek én egész éjszaka. Annyira csókolhatsz amennyit akarsz-a kijelentés hallatán a lány csak őrült nekem. Nem tudom most minek ilyen velem.Elmentem valami kajáért mire vissza értem a kiscsaj a vodkának a felét meg itta.
-Hova lett a vodkának több mint a fele pici?-kérdeztem kíváncsian. Ő erre alig tudta elmondani hogy hol van.-gyere megyünk ki a friss levegőre utánna jobb lessz egy kicsit.Úgy 1 órája kint ülhetünk és rá néztem az órámra hajnali 4 óra van. Aha. Mostmár értem hogy miért világosodik. Közbe Dream már annyira józan hogy tudd valamennyit beszélni. Elmagyarázta hogy ahogy én neki álltam részeg ő is valami ilyesmit akart csinálni. A rossz piát akarta eljátszani és valamely szinten ez sikerült is neki.
Ahogy mentünk vissza fele a szobába Dream vissza húzott.
-Tanár úr vagyis Jordan. Ne haragudj amit most mondani fogok-vajon mit akarhat mondani. Ott álltam előtte és nem tudta el mondani csak nagy nehezen
-Én szeretlek téged. Nem úgy mint egy tanárt hanem mint férfit...Sziasztok itt lenne a kövi rész🫶
Remélem hogy tetszik🫶
Következő rész vasárnap🥹
TikTok:kicsi_kincs
Instagram: kicsi__kincs_
Ha tesztet nyomj a szavazásra🫶
Addig is szép napot/estét nektek🫶
YOU ARE READING
A tanárom a legjobb haverom
RomanceMinden megváltozik mikor egy új tanár jön az iskolába. Egy kibaszott helyes fél isten. Én nem így gondolok rá de akár lányt megkérdezel hogy mit gondold róla ezt mondja. Az új tanár úgy látszik hogy nagyon fiatal nem rég tehette le a vizsgákat. ~~~~...