JordanÍriszeink egybe érnek és nem akarják le venni egymásról a pillantást. Olyan gyönyörű...
Látszódott Dream-en hogy meg van lepődve. Én meg mondom az igazat hogy én nem azon lepődtem meg hogy ő mit keres itt hanem hogy hogy van felöltözve. Egyszerű de mégis dögös. Vagyis úgy értettem hogy csinos. Igen csinos. A barna ruha és fekete cipő hozzá az valami észveszejtő volt. Nem tehetek róla tényleg dögös volt.
Hirtelen csak annyit lehetett látni hogy a lány vissza szaladt a szobájába és nem is láttunk úgy 2 percig. Vajon mit érezhetett hogy meglátta itt a matek tanárját a szüleivel a házukban? Vajon megijedt? Nem tudom mi lehetett vele. Szaladjak utánna és kérdezzem meg mi a baj? Aha. De a szüleik utánna rá jönnek hogy ismerjük egymást. Ez nem lessz jo. De mire elgondolkodtam Dream vissza jött.
A vacsora alatt nem történt semmi új se. Unalmas üzletről beszélgettek apa és William. Anya is ki jött Norah-val. Mi pedig Dream-el... Hogy is mondjam. Nem nagyon. Nem szól hozzám egy szót se. Tudom hogy meg van lepődve hogy a tanárja nála van de hogy ennyire. Mikor én rá néztem mindig vissza nézett rám. Őt ez annyira meglepte hogy majdnem az étel is a torkán akadt. Mondanám hogy azért nem szólt hozzám mert el volt pirulva és nem tudott egy szót se mondani. De nem ennek pont az ellenkezője volt. Fal fehér volt és nem is akart enni se semmit se. Csak matatott a tányérjába.
Egy borzalmas szenvedés után vége lett a vacsorának. Haza fele én vezettem apa mellettem anya pedig a hátamnál. Egész úton csak Dream járt a fejembe. Nem tudom miért de ez a lány egyre jobban és egyre többször jár a fejembe. De be kell vallanom magamnak hogy megnézném őt egy csipkés melltartóban és egy feszülős tangába. Esküszöm kezdek megbolondulni. Elkelne ide egy jo pszichológus.
Haza érve gyorsan le vettem a ruháim. Elmentem zuhanyozni és hirtelen eszembe jutott az a feszülős tanga. Tényleg kellene nekem valami pszichológus. De sürgősen. Gyorsan megszárítottam magam és be feküdtem a pihe puha ágyikómba. Igen 26 évesen is szüleimnél lakok. Jo lessz ez így nekem.
Reggel a szokásos idegesítő ébresztőre keltem. Utánna anya rontott be a szobámba hogy el fogok késni a suliból. Gyorsan fel is öltöztem a szokások szerény kis ruháimba. Na jo egy titkot elárulok nektek. Pár tanítói szabályt megszegtem. De ne mondjátok el senkinek se. Csak azért hordok mindig fekete inget mert hogy semennyire se látszódjon a tetkom a hátamon. Igen egy angyal szárny van rajta. Eleinte anyáék is tiltották a tetoválást de szerény jo magam nem érdekelve anyját és apját egy kis tetoválást varázsoltam magamnak. Igaz nem én csináltam de nagyon jo nézz ki. De itt jön a csavar tanár vagyok. És nem lehet tetoválásunk mert akkor kicsapnak és nem lessz lóvénk.
Míg gondolkoztam ezen a kis monológon meg érkeztem a suliba és már befele csengettek. Észre vettem hogy a végzős osztállyal lessz ma első órám.
Az osztályba be vándoroltam és már mindenki ott volt kivéve Dream. Tudom hogy meghatotta a tegnapi dolog de hogy ennyire hogy késik az én óráimról. Pár perc késéssel de megjelent Dream. Azt hittem valami baja esett. Nagyon ideges voltam.
-Miss Miller az én óráimról hogy mer késni? Büntető pontot kap. Nem érdekelnek semmi kifogások se. Máskor megtanulja hogy az én óráimról ne késsen el-tényleg ezeket a mondatokat kimondván kőszívűnek éreztem magam. Azt hittem valami baja esett hogy azért késik. De ki tudja mi volt vele. Miért késett el.
A nap hamar eltelt. Nem volt semmi komoly se. Semmi lényeges kivéve az hogy Dream az én órámon majdnem elsírta magát. Nem akarok annyira szigorú lenni vele végül is ő a haverom kis húga. Mikor kicsik voltunk emlékszek hogy Noah még a nap fénytől is óvta a kislányt hogy semmi baja se legyen. Annyira aranyos volt.
Na de holnap kezdődik a buli.
Mivel Noah-nak ez az utolsó éve az egyetemen ezért megünnepeljük úgy hogy a haverjai mind elmegyünk a főiskolára ahol tanul és csalunk egy kis bulit. Tudom nem szép hogy nem viszem magammal Emmat de nem is akarom. Nem csak azért mert ez egy fiú buli hanem csak már nem akarom őt büszkén mutogatni hogy ő ez az én nőm és senki se nyúljon hozzá. Sőt még rá se nézz mert szét verlek.
Inkább Dream-et mutogatnám hogy igen ő az én nőm és ne is merj rá nézni mert ki verem a fogaidat. De tényleg nem azért de megnézném őt pár feles után csak ketten és meztelenül. Te tényleg beteg vagy Jordan. Most már tényleg el kell mennem egy pszichológushoz.
Hamar zuhanyoztam alvás és hogy készüljek fel a holnapi vedelésre.
Reggel korán keltem hogy még eltudjad menni Bostonba idejébe. Providence-be lakunk szóval nem lessz könnyű be menni Bostonba de jo gyorsan. Ut közbe felvettem még Isaac-ot. Igaz őr egy buliból se hagynánk ki.
De amint gondoltam az ut nem tudom de valahogy meg valamiért gyorsan eltelt. Egész úton az a kislányon piros csipkés melltartóba volt az eszembe. De istenem mit nem adnék hogy le is vehessem róla. Nem tudom hogy már hányszor de már mondtam egy párszor hogy én már tényleg beteg vagyok. Nem csodálom.
Úgy 3 órája csak bent ülünk egy szobába és csak beszélgetünk mint a hülye gyerekek. Mennyire gyorsan telik az év hogy már nem sokára Dream is jön egyetemre. Ezután valaki kopogtatott illedelmesen és majd be is jött az ajtón. De nem hittem a szememnek. Nem akartam elhinni amit láttok...
Sziasztok itt lenne a kövi rész🫶
Remélem hogy tetszik🫶
Következő rész vasárnap🥹
TikTok:kicsi_kincs
Instagram: kicsi__kincs_
Ha tesztet nyomj a szavazásra🫶
Addig is szép napot/estét nektek🫶
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A tanárom a legjobb haverom
Любовные романыMinden megváltozik mikor egy új tanár jön az iskolába. Egy kibaszott helyes fél isten. Én nem így gondolok rá de akár lányt megkérdezel hogy mit gondold róla ezt mondja. Az új tanár úgy látszik hogy nagyon fiatal nem rég tehette le a vizsgákat. ~~~~...