Nyolcadik

284 14 0
                                    

Dream

Egyszerűen köpni nyelni nem tudtam. Esküszöm hogy ahol nem kellenne hogy legyen a tanár úr mindenhol ott van. Az az ember már az egész életembe bele fúrta magát. Ott van az üzleti vacsorákon ott van a suliba is. Esküszöm ez az ember egy pedofil. De ugye mindig azt tanították nekünk hogy a dolgoknak mindig a szép oldalát lássuk. Én is azt próbáltam. Megismétlem megint. Próbáltam. De tényleg ha ez az ember pedofil? De akkor miért van Noah vele jobba? Miért van itt? Esküszöm hogy ide nyugtató kell.

Noah észre vette hogy egy kicsit le fagytam. Félre vonszol hogy beszélni tudjon velem.

-Dream. Mi az? Mi lett veled hirtelen?-kérdezte kíváncsian-Áhh tudom. Szerelmes vagy Jordanbe- itt ennél a mondatnál hirtelen köpni nyelni nem tudtam. Hogy mi? Én a tanár úrba? Szerelmes? Ennél nagyon hülyeséget nem is tudott volna mondani.
-Dream. Ugye tudod hogy elpirultál?-na de Noah nem érti ugye hogy nagyon melegem van. De amúgy is Noah nagyon fázós és nála mindig nagyon meleg van. Na de vissza térve a tanár úrra. Én szerelmes és elpirultam. Na persze.
-Noah. Ne beszélj hülyeségeket. Jordan a tanárom.

Néma csend. Nem szólt semmit se. Csak egyszer megfordult és elment. Én is követtem őt.

Akik ott vannak fiúk kb mindre emlékszek még kiskoromból kivéve Jordan-re nem emlékszek. Pedig Noah mondta hogy legjobb haverok de is se nagyon jut az eszembe. Isaac őt soha nem felejteném el de viszont ma nem is látom itt. Mikor pici voltam mindig kötekedett a magasságommal. Igaz 6-7 éves voltam mikor utoljára láttam Noah ballagásán. De a fiú közt mindig ki tűntem. Hogy miért is? Ugye nálunk anya olyan ha beszólnak neki nem tűri szó nélkül én pedig anya lánya vagyok. Kicsi korom óta vissza szólok mindenkinek aki kötekedik velem. Szóval soha nem hagyom magam hogy nevetség tárgya legyek.

Egy jo hosszú beszélgetés vár rám a fiúkkal. Mindegyikőjük kiváncsi volt rám. Ezt hogy mondjam. Kíváncsiak voltam hogy melyik egyetemre fogok járni mi akarok lenni stb. Nem győztem elfele mondani hogy én nem leszek orvos mint a drága testvérem helyette inkább közel kelet kutató akarok lenni. Nem érdekelnek az olyan dolgok mint Noaht soha nem is érdekelnek. De mindegyik azt mondta hogy én hülye vagyok. Legyek orvos azzal többet tudok keresni. Szerintetek érdekel is engem hogy ki mit mond? Magasról szarom le.

Úgy este 7 óra lehetett mikor a fiúk elkezdték a piák megbontását. Ugye én mint jo kislány állítólag nem ihatnék. De na. Alkoholistának jobb lenni mint Barbie babának. Inkább borozok mint hogy sörözzek de ezek a fiúk olyan lököttek. Vagy 10 karton sört vettek szóval ma este Barbie babák leszünk és nem iszunk. Sajnos ez van.

Szóval már a fiúk javába részegek én csak narancslevet iszok. Szerencsére nem tudom még volt az a szerencsétlen aki csak sört vett és tudta hogy lesz itt egy hölgy is. Most szerény jo magamra gondoltam. Gondoltam hogy kimegyek a teraszra kicsit levegőzni. Már javába fent volt a hold és elég sötét volt mikor léptek hallok a hátam mögött.

-Tudom Dream hogy most össze vagy zavarodva tudom sok kérdésed van. Noah és én osztálytársak voltunk-ez az a mondtat amire nem vagyok kiváncsi egyáltalán. Nem tudom de most senkit se akarok meghallgatni. Nem akarok vele se senkivel se beszélgetni. Kiakarom szellőztetni a fejem egy kicsit.

Ez nem sikerült. Jordan vagyis a tanár úr egyre közelebb lépett hozzám. Szinte már olyan közel voltunk hogy egy centi választott el a mellkasától.

-Te nem tudok kislány hogy én mennyire szeretlek téged. Már kicsi korod óta tudom hogy egyszer lesz köztünk valami. Csak van egy drága testvéred aki megfenyegetett hogy ha elviszlek randizni egyszer megfogom nyalni a betont-úgy érzem most össze zavarodtam. Nem tudok erre mit mondani. A tanár úr szeret vagyis úgy szeret mint nőt és nem diákot. Úr isten. Most erre nem tudom mit mondjak.

-Tudod te hogy mennyire kivánlak már? Nem tudod hogy hányszor akartam már le venni rólad ezt a cuki melltartót. Annyira megakartam-Jézusom ez tényleg egy pedofil. Hogy mondhatta ezt a diákjának?
-Hagyjon békén maga egy pedofil!-ezzel amennyire csak bírtam ellöktem magamtól. Gyorsan sírva ki szaladtam az épületből. Fel akartam hívni anyát hogy írasson át egy másik iskolába de anya szerencsére nem vette fel. Jobb ötlet híján vissza mentem és eljátszottam a rossz picsát. Olyan ruha volt rajtam hogy szerencsére most kapóra jött. Hogy miért?

Szerencsére a fiúk mind kiütötték magukat. Csak Jordan maradt még egyben. Szerintem nem ivott miután ellöktem magamtól. Szóval be mentem vissza a szobába. Egy top volt rajtam meg egy rövid nadrág. Csak ő volt a szobába meg én. Amit ezután csináltam nem hitt még ő se a szemének.

A tanár úr ölébe ültem és
-Tanár úr tényleg ennyire kíván engem? Szerény jo magam? De én sajnos nem érdemlem meg magát. Túl rossz kislány voltam.-az utolsó mondatomnak a hallatán a száját az enyémnek támasztotta és nem is akart le mászni róla. Majd úgy 5 perc után elváltunk egymástól.

-Ugye tudod hogy a rosszkislányokat nagyon meg kell büntetni? Azt kell adni nekik ami jár...

Sziasztok itt lenne a kövi rész🫶
Remélem hogy tetszik🫶
Következő rész vasárnap🥹
TikTok:kicsi_kincs
Instagram: kicsi__kincs_
Ha tesztet nyomj a szavazásra🫶
Addig is szép napot/estét nektek🫶

A tanárom a legjobb haverom Where stories live. Discover now