pov dan heng
dzis bladus zaprosil mn na spotkanie (to ja je wymusiłem). ubrałem swoją ulubioną sukieneczkę (najbardziej podoba się moim klientom w burdlu). zajebałem szamponowi jego mgiełki z sekretnej wiktorii (poszła na nie jego całą wypłata). spotkanie było na 15 ale i tak przyszedłem o 6 rano. moje biedne serduszko się zlamalo gdy moj bladus przyszedł o 20 i tłumaczył że miał coś ważnego do zrobienia. jedyne co to jakos dziwnie jebal sperma yuana (skąd wiem? bo testowałem.) ale nie zwracałem na to uwagi. siedzieliśmy tam godzinkę i rozmawialiśmy o jakiś głupotach itp. myślałem że da mi jakieś róże itp ale nie dal mi nawet kamienia z wielkim napisem love. i to ja musiałem płaciłem za całe jedzenie (poszła na to moja cala wyplata) ale nie obchodizlo mnie to bo bardzo go kocham mimo tego co mi wysyłał. takie spotkania powtórzyły się jeszcze 5 razy. wszytsko było idealnie j myślałem że da mi szanse ale ostatnio zauważyłem go z kimś w barze!!!!!!!!!!!! wparowalem tam a on wiecie z kim siedział? z yuanem!!!! skandal!!!!!!! odrazu zrobiłem drame ale bladus nawet nie drgal! po moim 2 godzinnym wykladzie powiedział tylko ',jestes jebniety.' po czym złapał yuana za rękę i wyszli z baru. uświadomiłem sb że chuj mnie tylko wykorzystywal! wsm co się mam dziwić jak nawet się ruchać n chciał. postanowiłem że wrócę jako nową lepsza wersja sb! zrobiłem caly plan co w sb zmienię.
1. będę robić aesthetic notatki.
2. będę ubierał się w stylu hot aesthetic.
3. zrobię glow up.
4. codzienna pielęgnacja.
5. będę miał aesthetic klatke w burdelu.
6. będę prowadził aesthetic życie.
jednak z tego jedyne co mi wyszło to nic. więc miałem plan b zostac striptizerka (która połowicznie jestem). myślałem że w taki sposób bladus zwróci na mn uwage. jednak jeydne co to poczta wysylal mi zdjęcia z ruchanka i sowe z podpisem 'zwal sb.' (teoretycznie walilem).
CZYTASZ
mocno boli główka
Non-Fictionprawdopodobne zycie postaci z honkaia gdy traiblazer sie wyloguje (koloryzowane).