yandere.

113 9 0
                                    

pov yuan

dzisiaj z wszystkimi (z burdla tez) wybraliśmy sie do klubu. był tam bladus, dan heng śmierdziel, księżniczka sampo (byl tam tylko po to by pofleksowac się majtkami i ramiączkami stanika z sekretnej wiktorii), himeko, gepard i kafka. kafka jakos dziwnie plątała sie kolo mojego tatusia (bladusia) i nazywala go bladie! powiedzialem jej ze sobie grabi ale ona mnie nie słuchała. po 9 minutach uznalem że sobie za bardzo nagrabila. gdy tatus bladus poszedl do łazienki ubralem się w czarne ubrania i kominiarke ktore trzymałem w plecaku na wszelki wypadek. musiałem się spieszyc bo bladus mówił że mam z nim pójść (na gay sex). gdy bylem juz w ubraniu podszedlem do kafki ktora akurat siedziala smaa i słuchała chice bamboni i zaciągnąłem ja za klub. powiedzialem jej ze sb nagrabila na co ona ze ma dziewczynę. bylem w szoku bo ja już mialem 421 scenariuszy jak ja unicestwić. powiedzialem jej ze potem to zalatwimy bo się spieszę i odrazu poszlem do lazienki do bladusia który na mn czekal i robilismy gay sex (musialem być cicho by nikt nas nie uslyszal). po tym mimo że mocno bolala mnie główka, nadeszla godzina 24 w piątek więc zaczęło się chlanie. kafka pila piwo z himeko a ja i chlopy robilismy zawody kto zaliczy zgona pierwszy (byl to sampo). nie wiem jak funkcjonowalismy miejac kilka promili alkoholu w sb. chlalismy tak do 1 w nocy dopóki mieliśmy świadomość. dalej z tego co opowiadala himeko z kafka ktore przez ten cały czas wykupiły cały popcorn z klubu poniewaz oglądały komedie (czyli to co odwalalismy). okazalo się ze sampo przelizal się z gepardem a bladus przez ten cały czas kleil sie do mnie bardziej niz ja do nauczycielki od matmy by zdac i pytal sie o gay sex. potem dan heng dołączył do geparda oraz sampo i zrobił się trójkącik. nawet dan heng zarywal do himeko ale idac do niej się wyjebał. natomiast o 4 rano ja j reszta próbowaliśmy wyjebać lodówkę z 5 piętra przez okno oraz zniszczylismy ledy nikity magical (przez resztę czasu oglądaliśmy live magicala). gdy kafka dla beki rzuciła w dan henga pilka to ten najebany tak się wkurwil że rzucil w nia kwiatkiem (uniknęła uderzenia). wszystko skończyło się tak że teraz wszyscy mamy bana na ten klub a szkody wyrządzone przez nas wyniosly koszt 30k zł (nie zapłaciliśmy tego).

mocno boli główkaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz