four

232 16 1
                                    

Czułam jak moje wszystkie mięśnie pulsują

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Czułam jak moje wszystkie mięśnie pulsują. Byłam w mieszkaniu mojego chłopaka, ale coś tu nie grało. Wyglądało nieco inaczej.

Weszłam wgłąb i zastałam Jeongguka wraz z jakąś dziewczyną na kanapie. Stanęłam obok kanapy, na której oboje siedzieli, ale żadne z nich mnie nie widziało. Wiedziałam, że to był tylko sen, ale nie chciałam go przerywać.

– Dawno nie byliśmy na randce – powiedziała. Jej głos był słodki, ale przyjemny.

– Wiesz, że ich nie lubię – powiedział, nadal przeglądając coś na telefonie, praktycznie w ogóle nie zwracał na nią uwagi.

Dziewczyna przytaknęła, odsuwając się nieco od niego. Westchnęła ciężko, ale za chwilę wyciągnęła z jego rąk telefon, kładąc go za nią, i objęła go ramionami.

– Nabi.. – westchnął, chcąc ją od siebie odsunąć, ale dziewczyna była nieugięta.

Nabi. Miała śliczne imię.

– Co? Nie widziałam cię przez dwa tygodnie, chyba mam prawo cię przytulić – powiedziała, na co ten przewrócił oczami.

Skrzywiłam się, widząc zachowanie Jeongguka. Teraz sam błaga o przytulanie się.

– Tak, ale.. przytulałaś mnie już dzisiaj – mruknął.

– I przytulę cię jeszcze raz – powiedziała, na co parsknęłam śmiechem. Była urocza.

Nigdy nie zachowywał się tak w stosunku do mnie. Zawsze był miły i słodki, a dla niej.. nie poznawałam go.
Chłopak ułożył dłoń na jej plecach, głaszcząc je. Uśmiechnęłam się delikatnie na ten widok, ale mój uśmiech zszedł gdy widziałam jak odsunął ją od siebie i wstał z kanapy kierując się do kuchni. Dziewczyna uśmiechnęła się jedynie smutno, poprawiając do siadu.

– Moja mama napisała, żebym wracała do domu – skłamała. Nie wyciągnęła nawet telefonu. Widziałam w jej oczach łzy.

Podeszła do niego i pocałowała jego policzek. Uśmiechnęła się blado, i westchnęła.

– Kocham cię – powiedziała cicho. Brunet nie odpowiedział, a poprawił pasmo jej włosów.

– Uważaj na siebie.

Nie powiedział jej nic. Obserwowałam jak ubiera się, i wychodzi. Jeongguk odprowadził dziewczynę wzrokiem i westchnął ciężko, gdy zniknęła z jego pola widzenia.

Forgotten love | Jeon Jeongguk Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz