"17'ME GİRMEDEN ÖNCE"

303 12 0
                                    

Emre: "Atiye ben rabia'yla beraber oldum."
- "Ne? Sen ne diyosun lan?"
Emre: "Duydun işte. Şaşırma atiye, benimde ihtiyaçlarım var."
- "Sana değil ulan! Kendime şaşırdım. Neyine güvenip seni adam sandım? Ben ona değil buna şaşırdım.." deyip telefonu suratına kapattım. Gözyaşlarımı tutamadım ağlamaya başladım. Tam o sıra zil çaldı kapıyı açtım gelen babamdı.
Babam: "Ne oldu kızım? Neden ağlıyosun?"
- "Ayağımı vurdum baba" deyip geçiştirdim. Ve odama girdim. Yatağıma yattım, ağlayamadım. Kimse duymasın diye sessiz sessiz ağladım. Bağıra bağıra, hıçkıra hıçkıra ağlayamadım. Annem kapıyı açıp: "Haydi yemeğe kızım." dedi. Çok korkmuştum anlayacak diye. Gözyaşlarımı silip hemen ardından gittim yemeğe. Babamın espirilerine her zaman gülen, durup durup babannemi öpen atiye değildim o akşam. Biricik annemin yemeklerinden atıştırıp masayı kaldırmak için anneme yardım ettim. Sonra odama kapandım. Üç tane yakın arkadaşım var. Bilge, Aycan, Ceren. Bunları çok seviyorum. Bilgeyi aramak istedim fakat konuşamayacağımızı düşündüm, aynı şekilde Aycan da. Fakat Ceren'in beni dinlemesine bayılıyordum. Babannemin telefonunu alıp hemen aradım.
Ceren: "Alo, kimsin?"
- "Benim kanka atiye." dedim ağlayarak.
Ceren: "He kanka noldu? Neden ağlıyosun?"
- "İnandım Ceren. O yüzden ağlıyorum. Birine değil, ben ona güvendim Ceren. Babannemle bile tanıştırdım. Ceren babam bile biliyodu onu. Şimdi ben onlara ne derim? Ne yaptım Ceren ben ona. Böylesine yaktı canımı." sürekli ağlıyodum..
Ceren: "İlk önce sakin ol ve anlat seni dinliyorum."
- "Sırf istediğini yapmadım diye eski sevgilisiyle yatmış." dedim öfkeyle.
Ceren: "Ohaaa üzülme kanka be. Demekki hayırlısı değilmiş. Herşey geçer biliyosun bunu sen diyodun hep. *Bugün ağladığına yarın gülersin* şimdi sen ağlama. Yarın gülersin. Biz varız."
- " Teşekkür ederim Ceren dinlediğin için. Şimdi kapatmam lazım. Görüşürüz okulda"
Ceren: "Görüşürüz kanka."
Telefonu kapatıp düşündüm. 2 buçuk seneyi düşündüm, bana verdiği sözü düşündüm, babannemin yanında ne kadar ciddi olduğunu düşündüm. Ve kafayı koydum yastığa göz yaşlarım yine sessiz sessiz akıyordu. Utandım kendimden. Bi yandan da gurur duydum. Ben ona kendimi teslim edicek kadar güvenmemiştim öyle bi hata yapmadım. İyiki yapmamışım onun benden istediği sadece cinsel anlamdaymış. Onun tek düşündüğü buymuş. Bunca zaman Allah'ıma dua etmiştim. "Herşeyi göster bana iyiyi, kötüyü, doğruyu, yalnışı. Allahım." diye. Gözyaşlarımı silip şükür ettim Allah'ıma. Çok şükür verdiğin acıda olsa doğruyu gösterdin bana. " İnşallah hatanı anlarsın, seni Allah'a havale ediyorum ve kalbimden taburcu ediyorum" dedim kendi kendime ve uyudum...

SEN BENİM 17 YAŞIMSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin