Roseannetherose Basketbola bayılırım! Yeni aldığım ayakkabıların linkini aşağıya bırakıyorum.❤✨
12.300 görüntüleme 7340 like 1455 yorum
Roseannetheroseanti Anca link bırak ne anlarsın sen basketten?
Thefanofrose Çok güzelllsinn
Lolamrs98 Bu kıza bayılıyorum
Lilimyy adlı kullanıcıdan 1 mesaj.
Lilimyy:Sırrını biliyorum.
Roseannetherose:Ne sırrı? Ne saçmalıyorsun?
Lilimyy: Hadi ama bilmiyormuşsun gibi davranma.Herkes öğrenirse hayatın mahvolur.Linç üstüne linç ve bom yine bir fenomenden intihar haberi! Çok trajedik olur.
Roseannetherose: Kimsin sen ve ne istiyorsun?
Lilimyy:Dedim ya,sırrını biliyorum.
Roseannetherose:Sır derken?
Lilimyy:Eski okulundaki olay desem?
Roseannetherose: Sen neyden bahsediyorsun?
Lilimyy: Okul yönetimi popüleriten için bu olayın üstünü örttü ve öğrencileri çok güzel kandırdınız ama ben yemem.
Lilimyy: O kızı sen ittin! İntihar falan etmedi.
Roseannetherose: Bak istediğin kadar param var.Ayrıca kanıtın bile yok.
Lilimyy: Doğru kanıtım yok ve gözlerimle görmedim.Ancak bu olayın suçlusu sensin.Ortaya böyle bir iddia atılsa "Ünlü fenomen Roseanne'nin cinayet işlediği söylentisi" herkes inanır.Kanıta bile gerek kalmaz.İtibarın zedelenir.Linç üstüne linç.Sosyal medyada kanıta ihtiyacın yoktur.Bir iddia atarsın ve patlar.Ayrıca ünlü bir magazin sayfam var.Paylaşımı oradan yaparsam bir de olacakları sen düşün.
Roseannetherose: Tamam istediğin her şeyi yapacağım.
Lilimyy: O halde şimdilik benimle sadece konuş.İsteklerimi ileride dile getireceğim.
Roseannetherose: Peki öyleyse demek para istemiyorsun.Oynamak istiyorsun,oynayalım o halde.O fake hesabın ardında kim olduğunu öğrendiğimde işin bitecek!
-Sizce gerçekten o kızı Roseanne mi itti? Yoksa sadece Lisa'nın uydurması mı? Ya da olayın içinde başka bir şeyler mi var? İlerdeki bölümlerde göreceğiz.
-Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın lütfen.❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük bir sır | Chaelisa-yarı texting
FanfictionÜnlü instagram fenomeni Roseanne'in dm kutusuna düşen bir mesaj onu dehşete düşürür.Çünkü bu mesajı atan isimsiz kullanıcı Roseanne'nin küçük sırrını biliyordur.Peki Roseanne bu durum karşısında ne yapacaktır? Mesajı atan Lisa halinden çok memnundur.