Roseanne'in ağzından
Bugün dergi çekimi vardı.Gerçekten çok heyecanlıydım çünkü milyonlarca takipçim yoktu ve bu ünümü arttırmak için harika bir fırsattı.Dergi şirketiyle en yakın arkadaşım Jennie anlaşmıştı. Menajerlik görevimi de o üstlendi.
Sabah Jennie'nin mesajıyla uyandım,dün çok geç uyumuştum.Lilimyy adlı kullanıcı yüzünden gece 3'e kadar düşünmüştüm.Dergi çekimi için makyaj yapmadım,hemen beyaz crop ve geniş siyah keten pantolon giyip çıktım.Uğraşacak halim yoktu zaten.Yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirdim.İnsanların "Neyin var?" dedikleri samimiyetsiz soruları cevaplayamazdım.Şirketin önüne geldim,kocaman kameralar ve sahne ışıkları...Her şey hayallerimdeki gibiydi.
Lisa'nın ağzından
Sonunda gelebildi,Roseanne.Hiç makyaj da yapmamıştı.Mükemmeldi.Ona bir mesaj atıp kendimi hatırlatmak istedim.
Lilimyy:Makyajsız bile harikasın.
Roseannetherose:Neredesin?
Roseannetherose:Buraya geldiğimi nereden biliyorsun?
Kapının önündeydi.Beni bulmak için bir sağa bir sola bakıyordu.O kadar tatlıydı ki bu çaresiz halleri.Bir dakika,takıntılı bir aşıkmış gibi konuşuyorum.Ah,yoksa öyle miyim?
Roseanne'in ağzından
Lanet olasıca buradaydı.Nerede olduğunu bilmiyordum ama beni izliyordu.Sağa sola baktım ancak onu bulmam mümkün değildi.Hem yüzünü görmemiştim hem de buradaki herkes bana yabancıydı.Elinde kahve ile bana doğru gelen Jennie'yi gördüm.Acelesi olduğu belliydi.
"Roseanne,çekim için giyinmeni ve makyajını bekliyoruz."
"Bu süreçte kimseyle görüşmedim.Garip değil mi?"
"Değil çünkü hepsiyle ben konuştum.Dergi editörü,şirket kurucusu hepsini halletim."
"Bu konularda bende bilgi almak istiyorum.Beni yetkili kişilere götür."
"Peki,gel bakalım."
Jennie neden böyle yapıyordu,anlamıyorum.Çekimlerin ana karakteri bendim,sürekli ön planda olmaya çalışan ise Jennie'ydi.Onu seviyordum ancak onun hakkında şüphelerim vardı.
Jennie'nin ağzından
Sürekli her şeye burnunu sokmasa olmaz,zaten.Neymiş,yetkilerle konuşacakmış.Konuşsun bakalım.Hep önde olmaya bayılıyor.
Çekimleri yapan ve anlaştığım yönetmenin odasının kapısına geldik.Kapı koluna uzanmıştım ki Roseanne beni durdurdu.
"Tek başıma konuşacağım."
"Peki" deyip elimi kapı kolundan çektim.Aptal Roseanne.
Roseanne'in ağzından
İçeri girdim.Karşımda fuşya renginde bir elbise giymiş,son derece kokoş ve orta yaşlı bir hanımefendi oturuyordu.Leopar desenli yelpazesini bir o yana bir bu yana sallıyor,odada klima yokmuşçasına terliyordu.
"Buyrun?"
"Roseanne Park"
"Ee yani?"
"Çekimler için bilgi alacaktım.Menajerim Jennie..."
"Şu instagram fenomeni Roseanne'sin sen.Basit iki çekim için odama kadar mı geldin yani? Alt tarafı derginin arasında bir yerlerde fotoğrafın olacak.Kapak fotoğrafı bile değil."
"Bu şekilde konuşmanız ne kadar doğru? Çekim falan istemiyorum."
"Sözleşmeyi imzaladınız Bayan Park.Çekim falan yapmak zorundayız."
"Sözleşme mi? Ne sözleşmesi?"
"Aa yoksa Jennie bahsetmedi mi? Çekimleri bizim istediğim konseptte istediğimiz şekilde yapacağız.İtiraz hakkınız bulunmuyor.Ücret ise ben ne belirlersem o olacak ayrıca 2 senelik bir sözleşme imzaladınız,pardon sizin adınıza yetkisi olduğu için Jennie imzaladı.Ayrıca sizinle çekim yaptığımız için şükretmelisiniz.Sadece marka ünümüzü arttırmak istiyoruz,sizi değil."
"Jennie umrumda değil.İstemiyorum çekim falan."
"O halde tazminat davasına hazır olun."
"Boşverin davayı.Çekimleri yapalım."
Kapıyı bir sinirle kapattım ki kapı kolu yere düştü.Kapı kolu yere temas ettiği an çıkan ses tüm koridorda yankılandı.Jennie kapının önündeki kırmızı koltuklarda oturuyordu.Sinirle yanına gittim.
"Jennie?" diye bağırdım.
"Evet?"
"Benim adıma sözleşme imzalamışsın.Hem de bizi bu kadar aşağılıyan bir şirketle."
"Yetkim var."
"Sana yetki vermem bunu istediğin gibi kullanabileseğin anlamına gelmiyor.Sürekli rezil şirketlerle ve beni küçümseyen şirketlerle anlaşma yapıyorsun nedense."
"Evet,öyle yapıyorum.Ama bilmiyordum."
"Bir süre görüşmesek iyi olur."
"Ama Roseanne.."
Kolumu tutmuştu.
"Bırak" diye sert bir şekilde çıkıştım.
Çekimlerin yapılacağı alana yöneldim.Bu çekimler bir an önce son bulsun istiyordum.
Jennie'nin ağzından
Evet seni aptal Roseanne,bilerek anlaştım .Sırf seni küçümseyecekleri için.Bu duyguyu tadacağın için.Nasılmış küçümsenmek? Hiçbir şey olmadığını gör istedim.Fenomen olmayı sen hak etmiyordun,ben hak ediyordum.Lisa'yı da ben hak ediyorum ve alacağım.Sana bu rezil şirketle başarılar dilerim.Daha hiçbir şey yapmadım bile.Bu sadece ufak bir entrikaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük bir sır | Chaelisa-yarı texting
FanficÜnlü instagram fenomeni Roseanne'in dm kutusuna düşen bir mesaj onu dehşete düşürür.Çünkü bu mesajı atan isimsiz kullanıcı Roseanne'nin küçük sırrını biliyordur.Peki Roseanne bu durum karşısında ne yapacaktır? Mesajı atan Lisa halinden çok memnundur.